Σε αντίθεση με το ελληνικό πολιτικό και εκπαιδευτικό σύστημα, που φρόντισε να "στραβώσει" δυο ολόκληρες γενιές Ελλήνων μαθητών αναφορικά με τον ιστορικό γενοκτονικό ρόλο της Τουρκίας, άλλες χώρες όπως η Γαλλία, πράττουν ακριβώς το αντίθετο.
Από τον "συνωστισμό" της Ρεπούση, μέχρι τα "παιδιά των Οθωμανών" του Καιρίδη και με ενδιάμεσους τους σημητικούς Ροζάκηδες και ΕΛΙΑΜΕΠ, οι κάθε λογής και κοπής ιστορικοί αναθεωρητές και εθνομηδενιστές, κατάφεραν μέσα από έναν εκ των άνω επιβαλλόμενο συρμό μιας τάχα "ελληνοτουρκικής συμφιλίωσης", να απογuμνώσουν τα βιβλία της ιστορίας από κάθε εθνική τραγωδία που ενοχοποιεί άμεσα την βαρβαρότητα της Τουρκίας και εξωραϊζουν το φρικτό πρόσωπο της.
Αφαιρώντας όμως κανείς την αλήθεια από την ιστορία, όχι μόνο τυφλώνει τους μαθητές που παραμένουν σε επικίνδυνη άγνοια, αλλά ενθαρρύνει και τους περί ους ο λόγος βαρβάρους να διαπράξουν τα ίδια εγκλήματα! Η αλήθεια εκδικείται πάντα μέσω της επανάληψης μιας μη διδακτικής ιστορίας.
Το Παρίσι μέσω του μαθήματος της ιστορίας που το διαβάζουν χιλιάδες Γάλλοι μαθητές πρόσθεσε ένα νέο κεφάλαιο που αναφέρει την προσμονή ενός λαού για ένα ανεξάρτητο κράτος (Κούρδοι), όπου στην ουσία προβάλλεται και στηλιτεύεται ο γενοκτονικός ρόλος της Τουρκίας.
Η Γαλλική Διεύθυνση Εκπαίδευσης πρόσθεσε ένα μάθημα με τον τίτλο "Κούρδοι στο βιβλίο της ιστορίας. Χαρακτηριστικά αναφέρεται “Ένα έθνος χωρίς κράτος" και αφορά το βιβλίο Ιστορίας και Γεωγραφίας που θα διδαχθεί στην 11η τάξη του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021.
Μέσα στο κείμενο που γράφτηκε υπό την αιγίδα του γαλλικού κράτους, περιλαμβάνονται περιεχόμενα όπως:
«Υπάρχει η ελπίδα της αντίστασης που θα δώσει την ανεξαρτησία στο Κουρδιστάν».
Εκεί διδάσκουν ιστορία.
Εδώ η ιστορία διαστρεβλώνεται...