Freepen.gr - Τούρκοι αξιωματούχοι έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με κατασκευαστές της Νότιας Κορέας για να προμηθευτούν κινητήρα και σύστημα μετάδοσης για το προβληματικό πρόγραμμα αρμάτων μάχης Altay της χώρας, σύμφωνα με την εφημερίδα Defense News την Πέμπτη.
Αρχικά σχεδιάστηκε στη δεκαετία του 1990, και επανεκκίνησε το 2018, το Altay έχει ως στόχο να είναι η πρώτη εγχώρια παραγωγή άρματος μάχης της Τουρκίας, αλλά έχει συναντήσει επανειλημμένα εμπόδια.
Τα σχέδια για τη χρήση του γερμανικού κινητήρα MTU και της μετάδοσης RENK για την τροφοδοσία του τανκ μπλοκαρίστηκαν πρόσφατα από τις γερμανικές ομοσπονδιακές αρχές, σύμφωνα με το Defense News.
Το 2019, η Γερμανία ήταν μία από τις πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επέβαλε απαγόρευση εξαγωγής όπλων στην Τουρκία για τη στρατιωτική της παρέμβαση εναντίον των δυνάμεων υπό την ηγεσία των Κούρδων στη βορειοανατολική Συρία.
Σύμφωνα με το Defense News, αναζητείται τώρα μια εναλλακτική λύση μέσω των εταιρειών της Νότιας Κορέας Doosan και S&T Dynamics, οι οποίες παράγουν κινητήρες και συστήματα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
"Ιδανικά ένα πακέτο ισχύος Doosan-S&T θα τροφοδοτήσει το Altay εάν μπορέσουμε να εξομαλύνουμε τις διαφορές και τα ζητήματα αδειοδότησης", ανέφερε το ειδησεογραφικό πρακτορείο σε τουρκική πηγή.
Ωστόσο, ένα παρόμοιο σύστημα που αναπτύχθηκε από τις εταιρείες για το άρμα μάχης K2 Black Panther της Νότιας Κορέας είχε αποτύχει στις δοκιμές ανθεκτικότητας, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητά του, σύμφωνα με το Defense News.
Το Defence News ανέφερε ότι η Τουρκία αντιμετωπίζει τώρα και ζητήματα σχετικά με την προμήθεια της σχεδιαζόμενης θωράκισης από τη Γαλλία.
Οι σχέσεις μεταξύ Άγκυρας και Παρισιού είναι τεταμένες τους τελευταίους μήνες από τις διαφορές σχετικά με τις συγκρούσεις στη Λιβύη και μεταξύ Αζερμπαϊτζάν και Αρμενίας στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, καθώς και τη διαμάχη της Τουρκίας με την Ελλάδα και την Κύπρο για δικαιώματα γεώτρησης στην ανατολική Μεσόγειο.
Αρχικά σχεδιάστηκε στη δεκαετία του 1990, και επανεκκίνησε το 2018, το Altay έχει ως στόχο να είναι η πρώτη εγχώρια παραγωγή άρματος μάχης της Τουρκίας, αλλά έχει συναντήσει επανειλημμένα εμπόδια.
Τα σχέδια για τη χρήση του γερμανικού κινητήρα MTU και της μετάδοσης RENK για την τροφοδοσία του τανκ μπλοκαρίστηκαν πρόσφατα από τις γερμανικές ομοσπονδιακές αρχές, σύμφωνα με το Defense News.
Το 2019, η Γερμανία ήταν μία από τις πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επέβαλε απαγόρευση εξαγωγής όπλων στην Τουρκία για τη στρατιωτική της παρέμβαση εναντίον των δυνάμεων υπό την ηγεσία των Κούρδων στη βορειοανατολική Συρία.
Σύμφωνα με το Defense News, αναζητείται τώρα μια εναλλακτική λύση μέσω των εταιρειών της Νότιας Κορέας Doosan και S&T Dynamics, οι οποίες παράγουν κινητήρες και συστήματα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
"Ιδανικά ένα πακέτο ισχύος Doosan-S&T θα τροφοδοτήσει το Altay εάν μπορέσουμε να εξομαλύνουμε τις διαφορές και τα ζητήματα αδειοδότησης", ανέφερε το ειδησεογραφικό πρακτορείο σε τουρκική πηγή.
Ωστόσο, ένα παρόμοιο σύστημα που αναπτύχθηκε από τις εταιρείες για το άρμα μάχης K2 Black Panther της Νότιας Κορέας είχε αποτύχει στις δοκιμές ανθεκτικότητας, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητά του, σύμφωνα με το Defense News.
Το Defence News ανέφερε ότι η Τουρκία αντιμετωπίζει τώρα και ζητήματα σχετικά με την προμήθεια της σχεδιαζόμενης θωράκισης από τη Γαλλία.
Οι σχέσεις μεταξύ Άγκυρας και Παρισιού είναι τεταμένες τους τελευταίους μήνες από τις διαφορές σχετικά με τις συγκρούσεις στη Λιβύη και μεταξύ Αζερμπαϊτζάν και Αρμενίας στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, καθώς και τη διαμάχη της Τουρκίας με την Ελλάδα και την Κύπρο για δικαιώματα γεώτρησης στην ανατολική Μεσόγειο.