Bertsz / pixabay |
Του Αγη Βερούτη
- "Τέλος Ταξινόμησης" (φόρος εισαγωγής): 30%-50% της αξίας του αυτοκινήτου δλδ σε €20.000 αυτοκίνητο φόρος €6.000
- Φόρος στη βενζίνη: ~67% της τελικής τιμής 'η €13,5 σε €20 βενζίνης
- Διόδια σχεδόν σε όλους τους δρόμους που δεν σπας το αμάξι σου: περίπου κόστος ανά χιλιόμετρο όση η βενζίνη που καις (με το φόρο της βενζίνης μέσα)
- "Τέλος Κυκλοφορίας" (φόρος κυβικών αυτοκινήτου): ~€600 το χρόνο
- Τεκμήριο διαβίωσης +€5.000 το χρόνο ξερωγώ λέω ένα νούμερο συντηρητικό, και μέχρι πρότεινος και φόρος πολυτελείας επειδή το αμάξι ήταν πάνω από 1600 κυβικά, που ελπίζω να έχει καταργηθεί αλλά δεν ορκίζομαι!
Κάθε χιλιόμετρο που κάνεις διπλοτριπλοπληρώνεις σε φόρο την αξία του αυτοκινήτου.
Και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ τεκμήριο και φόρο πολυτελείας που τα υπερδιπλασιάζει ΟΛΑ πάλι άλλη μια φορά (δλδ επί 4-6)
Οι φόροι ΔΕΝ πάνε να φτιάχνουν τους δρόμους καθώς εκεί πάνε τα διόδια και οι επιδοτήσεις της ΕΕ για εκσυγχρονισμό των δρόμων μας.
Που στο διάολο πάνε τόσα λεφτά;;;
Τα πραγματικά κόστη είναι για ένα αυτοκίνητο σαν το παραπάνω που έχει τιμή €13.500 (χωρίς τους φόρους) και θα κάνει 150.000 χλμ ώσπου να αποσυρθεί:
- 10 ευρωλεπτά/χλμ "κόστος απόσβεσης αυτοκινήτου" περίπου
- 5 ευρωλεπτά/χλμ κόστος καυσίμου αν καίει 10L/100Km
- 1 ευρωλεπτό/χλμ συντήρηση κλπ
Σύνολο: 16 ευρωλεπτά/χλμ πραγματικό κόστος
Οι φόροι ανά χιλιόμετρο είναι άλλα
- 6,5 ευρωλεπτά/χλμ απόσβεση για το φόρο ταξινόμησης,
- 6 ευρωλεπτά/χλμ τέλος κυκλοφορίας αν κάνει 10.000 χλμ/χρόνο
- 10 ευρωλεπτά/χλμ φόρος καυσίμου αν καίει 10L/100Km
- 15 ευρωλεπτά/χλμ διόδια για όσα χιλιόμετρα διανύει σε σχετικούς κλειστούς δρόμους.
Σύνολο: - 22,5 ευρωλεπτά/χλμ ΦΟΡΟΙ εκτός διοδίων
- 37,5 ευρωλεπτά/χλμ ΦΟΡΟΙ + διόδια εντός δρόμων με διόδια, ή 250% φορολόγηση του αυτοκινήτου!
250% φορολόγηση που δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγει κανείς και να μην τον συλλάβουν με χειροπέδες και βραχιόλια!!!
Χωρίς τα τεκμήρια!!!
Αυτά ποιος τα ΜΑΣΑΕΙ;;;
Πείτε μου πάλι για τον κακό φοροφυγά Έλληνα, να δω κάτι...!