Freepen.gr - Μετά από τρία χρόνια έρευνας και ανάπτυξης το πρώτο εμπορικό τρένο υψηλής ταχύτητας που σχεδιάστηκε από την CRRC βρέθηκε παραμονή Χριστουγέννων στις ράγες. Όπως σημειώνει το East Pendulum η αμαξοστοιχία έχει οκτώ βαγόνια 4 από τα οποία είναι μηχανοκίνητα με μεταφορική ικανότητα 110 τόνων και όγκου 800 κυβικών μέτρων.
Το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα σε σχέση με ένα εμπορικών αεροπλάνο είναι ότι η ενεργειακή του κατανάλωση φτάνει μόλις στο 8% εκείνης του αεροσκάφους.
Το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα σε σχέση με ένα εμπορικών αεροπλάνο είναι ότι η ενεργειακή του κατανάλωση φτάνει μόλις στο 8% εκείνης του αεροσκάφους.
Το τρένο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 350 χιλιομέτρων/ώρα ενώ όπως φαίνεται στις σχετικές φωτογραφίες η φόρτωση γίνεται με εμπορευματοκιβώτια ορισμένων διαστάσεων προσαρμοσμένων στο μέγεθος των βαγονιών για τη σωστή φόρτωση κι ασφάλεια του φορτίου και αποφυγή του κινδύνου μετατοπίσεων λόγω των υψηλών ταχυτήτων.
Ακολουθούν φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από το East Pendulum.
Après 3 ans de R&D, le 1er train de fret à grande vitesse (350km/h) conçu par CRRC a fait son roll-out hier. Il dispose de 8 véhicules dont 4 motorisés, capacité d’emport > 110t et volume effectif > 800m³. Sa consommation énergétique unitaire est 8% de celle d’un avion-cargo. pic.twitter.com/aZ4OY5b6GF
— East Pendulum (@HenriKenhmann) December 24, 2020