Photo: Brazilian Navy |
Freepen.gr - Το Ναυτικό της Βραζιλίας καθέλκυσε σήμερα το δεύτερο ντίζελ-ηλεκτρικό επιθετικό υποβρύχιο κλάσης Scorpene, το S Humaita (S 41).
Το σκάφος κατασκευάζεται από την ICN στην Itaguaí, το υΡίο ντε Τζανέιρο και τη γαλλική Naval Group βάσει συμφωνίας μεταφοράς τεχνολογίας.
Όντας το τρίτο υποβρύχιο του Ναυτικού της Βραζιλίας που φέρει αυτό το όνομα, το Humaita έχει μήκος 246 πόδια, είναι σε θέση να φιλοξενήσει 35 μέλη του πληρώματος και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 20 κόμβων.
Την ίδια ημέρα, ενσωματώθηκαν τμήματα της τρίτης μονάδας υπό ναυπήγησης μονάδας, του Tonelero (S 42). Το Tonelero (φωτο κάτω) έχει προγραμματιστεί να καθελκυστεί το 2021, ακολουθούμενο από το Angostura (S 43) το 2022.
Το σκάφος κατασκευάζεται από την ICN στην Itaguaí, το υΡίο ντε Τζανέιρο και τη γαλλική Naval Group βάσει συμφωνίας μεταφοράς τεχνολογίας.
Όντας το τρίτο υποβρύχιο του Ναυτικού της Βραζιλίας που φέρει αυτό το όνομα, το Humaita έχει μήκος 246 πόδια, είναι σε θέση να φιλοξενήσει 35 μέλη του πληρώματος και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 20 κόμβων.
Την ίδια ημέρα, ενσωματώθηκαν τμήματα της τρίτης μονάδας υπό ναυπήγησης μονάδας, του Tonelero (S 42). Το Tonelero (φωτο κάτω) έχει προγραμματιστεί να καθελκυστεί το 2021, ακολουθούμενο από το Angostura (S 43) το 2022.
Τον Δεκέμβριο του 2018, το Πολεμικό Ναυτικό της Βραζιλίας καθέλκυσε το πρώτο υποβρύχιο Scorpene-class, το Riachuelo (S 40) το οποίο αναμένεται να τεθεί σε επιχειρησιακή υπηρεσία στα μέσα του 2021. Επί του παρόντος, το υποβρύχιο βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών.