Του Στρατή Μαζίδη
Οι παραπάνω επισημάνσεις του Μητροπολίτη έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς μιλά με απόλυτη βεβαιότητα. Για παράδειγμα λαμβάνει ξεκάθαρη θέση όσον αφορά το εμβόλιο την ώρα που πρόκειται για ένα καθαρά αυστηρά προσωπικό ζήτημα του κάθε ανθρώπου.
Κατά δεύτερον αποκαλεί δήθεν χριστιανούς όσους είναι κατά του εμβολίου. Προσωπικά δεν έχω δει ανθρώπους κατά του εμβολίου αλλά κόσμο πού έχει επιφυλάξεις, εύλογα ερωτήματα ως προς το χρόνο παραγωγής του και ο οποίος προτιμά να δώσει χρόνο στον εαυτό του μέχρι να αποφασίσει. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει ουσιαστικά αντιεμβολιαστικό κίνημα, απεναντίας η πλειοψηφία των ανθρώπων έχει εμβολιαστεί. Πώς γνωρίζει ο Μητροπολίτης ότι πρόκειται για δήθεν χριστιανούς και δεν ανήκουν και σε άλλες θρησκείες ή πουθενά; Βλέπει βαθιά μέσα στην ψυχή τους, ανθρώπους που δεν γνωρίζει; Έχει εικόνα πώς συμπεριφέρονται στην καθημερινότητά τους; Με ποιο τρόπο τους κρίνει και μάλιστα τους καταδικάζει ως ψευδό-χριστιανούς, κληρικούς και λαϊκούς; Αυτό είναι το στοιχείο που διακρίνει ένα δήθεν από έναν κανονικό χριστιανό και όχι πχ η υποκρισία;
Κάποτε όταν έδωσαν ένα νόμισμα στον Ιησού Χριστό για να τον παγιδεύσουν με την ερώτηση ως προς το αν πρέπει να το αποδώσουν στους Ρωμαίους ή όχι, Αυτός απήντησε ότι αφού σε αυτό εικονίζεται ο καίσαρας τότε πρέπει να αποδώσουν τα του καίσαρος τω καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.
Ομοίως λοιπόν ο Μητροπολίτης πολύ καλά θα κάνει να μην ασχολείται με τα εμβόλια, όπως κάποτε κάποιος άλλος, ονόματι Ανθιμος ησχολείτο από άμβωνος με το Δημοψήφισμα προτρέποντας το ποίμνιο αντί να σώσει την ψυχή του να σώσει το ευρωνόμισμα, και να αφήσει να μιλήσουν για αυτά οι επιστήμονες, να παραθέσουν τα υπέρ και τα κατά, τα πιθανά ρίσκα και ο κάθε άνθρωπος μόνος του να πάρει την απόφασή του. Ο Μητροπολίτης θα ήταν προτιμότερο να μας μιλήσει λίγο για τις κλειστές εκκλησίες, για το πως νιώθει να βγαίνει στην Ωραία Πύλη να λέει "Ειρήνη πάσι" και από κάτω να μη βρίσκεται κανένας. Να εκφωνεί "αγαπήσωμεν αλλήλους ίνα εν ομονοία ομολογήσωμεν" και από κάτω να μην υπάρχει ψυχή. Να λέει "μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης προσέλθετε" και να μην προσέρχεται ουδείς.
Ίσως βέβαια να θέλει να είναι και αυτός περισσότερο αρεστός στους ανθρώπους όπως και ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης ο οποίος βγήκε και είπε ότι "θα στερηθούμε τα Θεοφάνεια γιατί έπρεπε να προσέξουμε λίγο περισσότερο". Στην ουσία δηλαδή μας είπε ότι ήμασταν απρόσεκτοι και τώρα το πληρώνουμε. Εμείς δηλαδή φταίμε και όχι η...μεθυσμένη πολιτεία των συνωστιζομένων στα ΜΜΜ και των αποκλειστικά για κορωνοϊό νοσοκομείων που ΔΕΝ άνοιξαν. Και πως γνωρίζει ο δεσπότης ότι εμείς ήμασταν απρόσεκτοι; Ξέρει πόσο καιρό ο καθένας από εμάς έχει να δει αγαπημένα του πρόσωπα; Πόσο καιρό στερείται το ψωμί γιατί βρίσκεται σε αναστολή εργασίας; Βρίσκεται μέσα στο σπίτι του καθενός μας; Παρακολουθεί τι κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή για να ξέρει αν προσέχουμε ή όχι;
Πολύ φοβάμαι ότι όσο ακούγονται τέτοια λόγια και τέτοιες κρίσεις - κατακρίσεις από ανθρώπους που φέρουν τον ύψιστο βαθμό της ιεροσύνης, τότε μάλλον ο πονηρός δε θα έχει και ιδιαίτερα πολλές δουλειές αυτήν την εποχή.
Να θυμούνται όμως οι Πατέρες τα λόγια του Δαβίδ...Η αρχή σοφίας, φόβος Κυρίου.