Ελένη Παπαδοπούλου
Ή θα παρατάει το παιδάκι που μαζί με άλλα παιδιά θα περιμένουν στην αυλή μέχρι τις και μισή, ξεχωριστά από τα άλλα παιδιά, λες και τα έχουμε τιμωρία;
Την περίπτωση την ώρα που κάνει μία τάξη διάλειμμα να ενοχλεί την άλλη τάξη που κάνει την ίδια ώρα μάθημα, την έχουν σκεφτεί ή νομίζουν ότι στα σχολεία έχουμε τίποτα αυλές γήπεδα;
Συνιστούν μέσα στο καταχείμωνο ορθάνοιχτα παράθυρα, που ναι μεν έτσι πρέπει να γίνει για τον αερισμό της τάξης, αλλά από την άλλη Γενάρης μήνας είναι, θα γίνουν παγωτό τα παιδάκια, χιονάνθρωποι, θα πάει η μύτη που τρέχει σύννεφο. Εχουν αντίληψη τι ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά τα ανοιχτά παράθυρα για μία τάξη; Με σκουφιά, γάντια, κασκόλ και εσωθερμικά θα κάνουν μάθημα. Είναι αυτές συνθήκες μάθησης; Ή νομίζουν ότι θα γλυτώσουν έτσι τα παιδιά πυρετούς και απουσίες;
Τέλος το δίλημμα ή σχολεία ή καταστήματα είναι απαράδεκτο. Τα σχολεία δεν είναι κλειστά κατ'αρχήν. Λειτουργούν κανονικά, μαθήματα γίνονται, με τα προβλήματα τους, αλλά γίνονται. Ούτε στο σχολείο είναι ιδανική η κατάσταση. Τα σχολεία μπορούν κάλλιστα να συνεχίσουν με τηλεκπαίδευση, εκτός ίσως από νηπιαγωγεία και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, ενώ η οικονομία πρέπει να ανοίξει, γιατί η χώρα δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι παράλυτη.
Το σκεπτικό έτσι όπως έχει τεθεί και οι προτεραιότητες είναι λάθος.