Η σύμβαση για την απόκτηση τεσσάρων κορβετών Gowind 2500 (με επιλογή για δύο ακόμη) υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2014 για 1 δισεκατομμύριο ευρώ, ποσό που δεν περιλάμβανε τα οπλικά συστήματα που παραγγέλθηκαν σε δύο ξεχωριστές συμβάσεις: μία για 400 εκατομμύρια ευρώ για MBDA (VL-MICA, MM40 Block 3) και μία για περίπου 100 έως 200 εκατομμύρια ευρώ στη Naval Group (τορπίλες). Το συνολικό κόστος του προγράμματος είναι συνεπώς μεταξύ 1,5 και 1,7 δισ.
Το πρόγραμμα El Fateh για τα τέσσερα πλοία περιελάμβανε την κατασκευή του πρώτου πλοίου της σειράς στο Lorient shipyard της Naval Group (στη Βρετάνη). Οι τρεις άλλες κορβέτες συναρμολογήθηκαν στο ναυπηγείο της Αλεξάνδρειας με μεταφορά τεχνολογίας από τη Naval Group. Οι καθελκύσεις του ENS Port Said (7 Σεπτεμβρίου 2018), του ENS El Moez (12 Μαΐου 2019) και του ENS Luxor (14 Μαΐου 2020) πραγματοποιήθηκαν τακτικά και με κλιμακωτό τρόπο. Χρειάστηκαν 61 μήνες μεταξύ της πρώτης κοπής χάλυβα της πρώτης Κορβέτας και της καθέλκυσης του τέταρτου πλοίου. Η δεύτερη κορβέττα ENS Port Said 976 παραδόθηκε κι επίσημα στον αιγυπτιακό ναυτικό στόλο.
Να θυμίσουμε ότι μόλις πριν λίγες ημέρες η Αίγυπτος παρέλαβε την πρώτη ιταλική (από τις δύο) φρεγάτα FREMM, ενώ στη Μόσχα συνεχίζονται οι δοκιμές και η κατασκευή των παραγγελθέντων Su-35.