Freepen.gr - Η Hindustan Shipyard Limited (HSL) της Ινδίας θα μπορούσε να ναυπηγήσει πέντε πλοία υποστήριξης στόλου (FSSs) με μεταφορά τεχνολογίας από την Anadolu Shipyard της Τουρκίας, μέρος της κοινοπραξίας TAIS, την οποία είχε επιλέξει η HSL.
Το έργο αναμένεται να κοστίσει μεταξύ 1,5 και 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η TAIS ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2019 ότι κέρδισε το διαγωνισμό ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (TL 16 δισεκατομμυρίων) του Ινδικού Ναυτικού για την κατασκευή πέντε FSSs 45.000 τόνων.
Η HSL με έδρα το Visakhapatnam αναμένει εντολή από το Πολεμικό Ναυτικό μέχρι το τέλος του έτους για τη ναυπήγηση των πλοίων.
"Η συμφωνία με την τουρκική κοινοπραξία θα ξεκινήσει αφού η HSL λάβει εντολή από το ινδικό ναυτικό. Αν όλα πάνε καλά, αυτό θα μπορούσε να συμβεί μέχρι τον Οκτώβριο του 2021. Αρκετοί Ινδοί πωλητές θα συμμετάσχουν επίσης στο έργο", ανέφεραν πηγές εξοικειωμένοι με τις εξελίξεις στους Hindustan Times.
Η HSL πρότεινε νωρίτερα την κατασκευή των πλοίων υποστήριξης του στόλου με τη συνεργασία με τη Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας (HHI). Το σχέδιο ωστόσο σταμάτησε πάνω στις διαφορές κόστους.
Τα πλοία 230 μέτρων (755 ποδιών) με εκτόπισμα 45.000 τόνων μπορούν να μεταφέρουν καύσιμα και άλλες προμήθειες για πολεμικά πλοία.
Το πρώτο από αυτά τα σκάφη θα παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό μέσα σε τέσσερα χρόνια αφού ανάψει το πράσινο φως. Το υπόλοιπο έχει ρυθμιστεί να παραδίδεται σε διαστήματα 10 έως 12 μηνών.
Σύμφωνα με φωτογραφίες που μοιράστηκε ο Όμιλος TAIS, τα δεξαμενόπλοια θα μπορούσαν να έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με το δεξαμενόπλοιο PNS Moawin του Ναυτικού Στόλου του Πακιστάν, το οποίο κατασκευάστηκε από το Karachi Shipyard του Πακιστάν υπό σχεδιασμό που παρέχεται από την STM της Τουρκίας. Μια σημαντική διαφορά μεταξύ ινδικών και πακιστανικών δεξαμενόπλοιων είναι το μέγεθος καθώς το PNS Moawin μετατοπίζει 16.400 τόνους, σε σύγκριση με τους 45.000 τόνους των ινδικών πλοίων.
Το έργο αναμένεται να κοστίσει μεταξύ 1,5 και 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η TAIS ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2019 ότι κέρδισε το διαγωνισμό ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (TL 16 δισεκατομμυρίων) του Ινδικού Ναυτικού για την κατασκευή πέντε FSSs 45.000 τόνων.
Η HSL με έδρα το Visakhapatnam αναμένει εντολή από το Πολεμικό Ναυτικό μέχρι το τέλος του έτους για τη ναυπήγηση των πλοίων.
"Η συμφωνία με την τουρκική κοινοπραξία θα ξεκινήσει αφού η HSL λάβει εντολή από το ινδικό ναυτικό. Αν όλα πάνε καλά, αυτό θα μπορούσε να συμβεί μέχρι τον Οκτώβριο του 2021. Αρκετοί Ινδοί πωλητές θα συμμετάσχουν επίσης στο έργο", ανέφεραν πηγές εξοικειωμένοι με τις εξελίξεις στους Hindustan Times.
Η HSL πρότεινε νωρίτερα την κατασκευή των πλοίων υποστήριξης του στόλου με τη συνεργασία με τη Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας (HHI). Το σχέδιο ωστόσο σταμάτησε πάνω στις διαφορές κόστους.
Τα πλοία 230 μέτρων (755 ποδιών) με εκτόπισμα 45.000 τόνων μπορούν να μεταφέρουν καύσιμα και άλλες προμήθειες για πολεμικά πλοία.
Το πρώτο από αυτά τα σκάφη θα παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό μέσα σε τέσσερα χρόνια αφού ανάψει το πράσινο φως. Το υπόλοιπο έχει ρυθμιστεί να παραδίδεται σε διαστήματα 10 έως 12 μηνών.
Σύμφωνα με φωτογραφίες που μοιράστηκε ο Όμιλος TAIS, τα δεξαμενόπλοια θα μπορούσαν να έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με το δεξαμενόπλοιο PNS Moawin του Ναυτικού Στόλου του Πακιστάν, το οποίο κατασκευάστηκε από το Karachi Shipyard του Πακιστάν υπό σχεδιασμό που παρέχεται από την STM της Τουρκίας. Μια σημαντική διαφορά μεταξύ ινδικών και πακιστανικών δεξαμενόπλοιων είναι το μέγεθος καθώς το PNS Moawin μετατοπίζει 16.400 τόνους, σε σύγκριση με τους 45.000 τόνους των ινδικών πλοίων.