Παρ ' όλα αυτά, οι ξένοι πελάτες αυτής της περιοχής δείχνουν ενδιαφέρον και για αυτό το αεροπλάνο". Το Su-57 εισήλθε στην επιταχυνόμενη σειριακή παραγωγή το 2019 με την πρώτη μονάδα που παραδόθηκε στη Ρωσική Πολεμική Αεροπορία το Δεκέμβριο του 2020. Ο ρυθμός παραγωγής αναμένεται να επεκταθεί σημαντικά από το 2027, με το αεροσκάφος να λαμβάνει μια σειρά νέων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, οι υπερηχητικοί βαλλιστικοί πυραύλοι και ακόμη και ένας εντελώς νέος σχεδιασμός κινητήρα από το 2022.
Η Αλγερία αναμένεται ευρέως να είναι ο πρώτος ξένος πελάτης για το Su-57, το οποίο προβλένεται να αντικαταστήσει τις ενισχυμένες παραλλαγές του βαρέως αναχαιτιστικού MiG-25 Foxbat σε μια ελίτ μοίρα αεράμυνας. Το αφρικανικό κράτος αγοράζει περισσότερα ρωσικά όπλα από οποιαδήποτε άλλη ξένη χώρα εκτός από την Ινδία και υπήρξαν πολλαπλές ενδείξεις ότι μια παραγγελία μπορεί να έχει ήδη τοποθετηθεί για περίπου 14 μαχητικά. Το αλγερινό Υπουργείο Άμυνας ήταν συνήθως μυστικοπαθές σχετικά με τις νέες αγορές όπλων, οι οποίες επιβεβαιώνονται μόνο όταν παρατηρούνται να επιχειρούν στην ίδια τη χώρα.
Εκτός από την Αλγερία, παραμένει αβέβαιο ποιες χώρες θα μπορούσαν να είναι οι πρώτοι ξένοι πελάτες για το Su-57. Η Ινδία έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον για το μαχητικό εδώ και αρκετά χρόνια και παρόλο που έχει αποσυρθεί από το κοινό πρόγραμμα με τη Ρωσία, το οποίο περιελάμβανε μαζικές και πολύ δαπανηρές μεταφορές τεχνολογίας, εξακολουθεί να είναι πιθανό να αγοράσει το αεροσκάφος είτε "από το ράφι" από τη Ρωσία είτε να υπογράψει συμφωνία για άδεια παραγωγής. Στη Νοτιοανατολική Ασία το Βιετνάμ, η Μαλαισία και η Μιανμάρ έχουν επίσης δείξει ενδιαφέρον για την απόκτηση του μαχητικού. Καθώς το Su-57 αναπτύχθηκε ως διάδοχος των αεροσκαφών Su-27 και Su-30 που χρησιμοποιούνται ευρέως σήμερα, αναμένεται να προκύψει σημαντικό ενδιαφέρον από μεγάλο αριθμό χωρών, καθώς τα παλαιότερα μαχητικά Su-27 και Su-30 θα αρχίσουν να χρειάζονται αντικατάσταση.