Rethinktwice / pixabay |
Γιάννης Μαγκριώτης
Η επικοινωνία και προπαγάνδα εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε περιόδου.
Η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια, με πολλά συνώνυμα που μας βοηθούν να λέμε αλλά και να εννοούμε άλλα ή ανακαλύπτουμε λέξεις που καλύπτουν το πραγματικό νόημα των λέξεων, εξυπηρετώντας σκοπιμότητες.
Έτσι, αυτή τη φορά η κυβέρνηση, βλέποντας και από τις δημοσκοπήσεις ότι ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει τα λάθη της στην αντιμετώπιση της πανδημίας και ότι χάνει δημοφιλία και πολιτική υποστήριξη, επιλέγει άλλη επικοινωνιακή τακτική.
Συνεχίζει να χρεώνει στον κόσμο την αδυναμία της πολιτικής της, ταυτόχρονα όμως, ενώ η πανδημία είναι σε έξαρση, άρχισε να μειώνει τους περιορισμούς και τις απαγορεύσεις.
Φυσικά δεν πρόκειται να παραδεχτεί τα λάθη της, έτσι επιλέγει τις λεκτικές αλχημείες.
Βαπτίζει το μερικό άνοιγμα της λιανικής και την άρση μερικών απαγορεύσεων στις μετακινήσεις, "Αποσυμπίεση της ψυχολογίας του κόσμου και θεραπεία των αδυναμιών του χαρακτήρα μας".
Όταν η πρώτη σου επιλογή είναι η επικοινωνία και όχι η ουσία, τότε γρήγορα η πραγματικότητα σε εκδικείται, δυστυχώς όμως οι πολίτες την πληρώνουν πρώτοι.