Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού
δεν έχει προηγούμενο. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο «επίθεσης». Ενώ
μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις
4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις
τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με
τις πιο πολλές να είναι αρνητικές.
Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H oργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες.