Ο Hinote ανέφερε επίσης το περιορισμένο εύρος των F-35As, το οποίο στο πλαίσιο ενός πολέμου στην Ανατολική Ασία θα ήταν ένας σημαντικός περιοριστικός παράγοντας. Το εύρος δράσης του F-35 είναι σημαντικά πολύ μικρότερο από το εκείνο του F-15 της εποχής του Ψυχρού Πολέμου της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, και από τα σύγχρονα κινέζικα μαχητικά όπως το J-20 και το J-16, που αμφότερα βρίσκονται σήμερα σε σειριακή παραγωγή, τονίζει το militarywatchmagazine.com.
Η συνέντευξη του Hinote ακολούθησε πολλαπλές αναφορές που δείχνουν ότι το F-35, παρά την είσοδό του στην υπηρεσία στα τέλη του 2014, απέχει ακόμη χρόνια από το να είναι έτοιμο για μάχη υψηλής έντασης εναντίον ενός αντιπάλου υψηλού επιπέδου. Ένα από τα ευρύτερα δημοσιευμένα από αυτές τις εκθέσεις δημοσιεύθηκε στο National Interest από τον αξιωματικό Marine Dan Grazier και υπογράμμισε "μια σειρά από ανησυχητικά προβλήματα" και "την έλλειψη προόδου του F-35 σχεδόν σε κάθε βασικό τομέα" για να το φέρει πιο κοντά σε μια κατάσταση έτοιμη για μάχη. Μεταξύ πολλών άλλων θεμάτων, αυτά περιλάμβαναν συνεχιζόμενες δυσλειτουργίες για τα "περισσότερα συστήματα υπολογιστών που είναι κρίσιμα για μάχη", σημαντικές ευπάθειες στον κυβερνοχώρο και "τόσες ρωγμές" που απαιτούσαν "τόσες πολλές επισκευές και τροποποιήσεις" στις παραλλαγές του ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας του αεροσκάφους - προβλήματα τα οποία θα τους εμπόδιζαν και να πετάξουν υπερηχητικά.
Το πρόγραμμα F-35 έχει δεχθεί έντονη κριτική, με τον τελευταίο κάτοχο της θέσης του Υπουργού Άμυνας υπό τη διοίκηση του Donald Trump, Christopher C. Μίλερ, να αναφέρεται σε αυτό ως "τέρας" που είχε δημιουργήσει ο στρατός και στον ίδιο τον μαχητή ως "κομμάτι από...".
Και φυσικά εκτός από το υπέρογκο κόστος πτήσης ανά ώρα, την υπερθέρμανση του κινητήρα και όλα τα άλλα, εμείς εξακολουθούμε να το θέλουμε. Ή μήπως θα καλύψουμε κομμάτι της χασούρας των ΗΠΑ;