Η Τουρκία ενεργοποίησε σήμερα τον εγχώριο κινητήρα 1.500 ίππων, BATU, που θα τροφοδοτεί διάφορα θωρακισμένα οχήματα και άρματα μάχης, δήλωσε την Τετάρτη ο επικεφαλής της Προεδρίας της αμυντικής βιομηχανίας, Ismail Demir.
Ο Demir δημοσίευσε τις πληροφορίες στο λογαριασμό του στο Twitter με ένα βίντεο που δείχνει την ανάφλεξη του κινητήρα που αναπτύχθηκε από την BMC Power.
«Η αμυντική μας βιομηχανία κάνει σταθερά βήματα προς τους στόχους της στην τεχνολογία κινητήρων», δήλωσε ο Demir.
Ο τοπικά κατασκευασμένος κινητήρας είναι επίσης έτοιμος να τροφοδοτήσει το εγχώριο κύριο άρμα μάχης της Τουρκίας (MBT), Altay. Το BATU είναι μια 12-κύλινδρη, τύπου V, υδρόψυκτη μονάδα turbodiesel. Ο κινητήρας θα παράγει 1.500 ίππους και 4600 Nm ροπής.
Οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης σημείωναν προηγουμένως ότι η Άγκυρα είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει έναν κινητήρα για το Altay από εταιρεία της Νότιας Κορέας. Αναφορές ήθελαν νωρίτερα το Μάρτιο την BMC, η τουρκική εταιρεία που ανέλαβε το έργο Altay, να έχει καταλήξει σε συμφωνία με δύο εταιρείες της Νότιας Κορέας, την Doosan Infracore Co. και την S&T Dynamics Co., για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν αναφέρθηκαν πληροφορίες σχετικά με το πότε ο κινητήρας θα εισέλθει στη μαζική παραγωγή.
Ο Demir δημοσίευσε τις πληροφορίες στο λογαριασμό του στο Twitter με ένα βίντεο που δείχνει την ανάφλεξη του κινητήρα που αναπτύχθηκε από την BMC Power.
«Η αμυντική μας βιομηχανία κάνει σταθερά βήματα προς τους στόχους της στην τεχνολογία κινητήρων», δήλωσε ο Demir.
Ο τοπικά κατασκευασμένος κινητήρας είναι επίσης έτοιμος να τροφοδοτήσει το εγχώριο κύριο άρμα μάχης της Τουρκίας (MBT), Altay. Το BATU είναι μια 12-κύλινδρη, τύπου V, υδρόψυκτη μονάδα turbodiesel. Ο κινητήρας θα παράγει 1.500 ίππους και 4600 Nm ροπής.
Οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης σημείωναν προηγουμένως ότι η Άγκυρα είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει έναν κινητήρα για το Altay από εταιρεία της Νότιας Κορέας. Αναφορές ήθελαν νωρίτερα το Μάρτιο την BMC, η τουρκική εταιρεία που ανέλαβε το έργο Altay, να έχει καταλήξει σε συμφωνία με δύο εταιρείες της Νότιας Κορέας, την Doosan Infracore Co. και την S&T Dynamics Co., για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν αναφέρθηκαν πληροφορίες σχετικά με το πότε ο κινητήρας θα εισέλθει στη μαζική παραγωγή.
Savunma sanayiimiz motor teknolojisinde de emin adımlarla hedeflerine ilerliyor.
— Ismail Demir (@IsmailDemirSSB) May 5, 2021
Tank, muhtelif zırhlı araç ve makinalar için BMC Power tarafından geliştirilen 1500 beygir gücündeki ilk motorumuz #BATU’nun ateşlemesi başarılı şekilde gerçekleşti. #BizimMühendisler yapıyor! 👏 pic.twitter.com/bkpDsnqNEz