Freepen.gr - Η Τουρκία θα ξεκινήσει την κατασκευή του αμφιλεγόμενου καναλιού της Κωνσταντινούπολης, στις 26 Ιουνίου, παρά την εκτεταμένη δημόσια αντίθεση που βασίζεται σε περιβαλλοντικά και οικονομικά προβλήματα, ανέφεραν τουρκικά ΜΜΕ την Τετάρτη.
Η πρωτοποριακή τελετή για το «τρελό έργο» του Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, το οποίο σχεδιάζεται να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης για τη σύνδεση της Μαύρης Θάλασσας με τις θάλασσες του Μαρμαρά και της Μεσογείου, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου.
Ο Ερντογάν και ο ακροδεξιός σύμμαχός του Ντεβλέτ Μπαχτσέλι, ηγέτης του Κόμματος Εθνικιστικής Κινήσης (MHP), αναμένεται να παρευρεθούν στην εκδήλωση για την έναρξη του έργου του καναλιού, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί έως το 2023, σύμφωνα με αναφορές τουρκικών μέσων ενημέρωσης.
Ενώ ο Ερντογάν και η κυβέρνηση του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) ισχυρίζονται ότι το κανάλι είναι απαραίτητο για την ασφάλεια του Στενού του Βοσπόρου της Κωνσταντινούπολης, το οποίο βλέπει πολυσύχναστη θαλάσσια κίνηση, επικριτές του έργου υποστηρίζουν ότι αποσκοπεί στη δημιουργία χρημάτων για κύκλους υπέρ του AKP, θα προκαλέσει ζημιά φύση και θα μπορούσε ακόμη και να επιδεινώσει τον κίνδυνο σεισμού στην Πόλη των περισσότερων από 15 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Η πρωτοποριακή τελετή για το «τρελό έργο» του Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, το οποίο σχεδιάζεται να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης για τη σύνδεση της Μαύρης Θάλασσας με τις θάλασσες του Μαρμαρά και της Μεσογείου, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου.
Ο Ερντογάν και ο ακροδεξιός σύμμαχός του Ντεβλέτ Μπαχτσέλι, ηγέτης του Κόμματος Εθνικιστικής Κινήσης (MHP), αναμένεται να παρευρεθούν στην εκδήλωση για την έναρξη του έργου του καναλιού, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί έως το 2023, σύμφωνα με αναφορές τουρκικών μέσων ενημέρωσης.
Ενώ ο Ερντογάν και η κυβέρνηση του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) ισχυρίζονται ότι το κανάλι είναι απαραίτητο για την ασφάλεια του Στενού του Βοσπόρου της Κωνσταντινούπολης, το οποίο βλέπει πολυσύχναστη θαλάσσια κίνηση, επικριτές του έργου υποστηρίζουν ότι αποσκοπεί στη δημιουργία χρημάτων για κύκλους υπέρ του AKP, θα προκαλέσει ζημιά φύση και θα μπορούσε ακόμη και να επιδεινώσει τον κίνδυνο σεισμού στην Πόλη των περισσότερων από 15 εκατομμυρίων ανθρώπων.