Οι εγχώριοι κινητήρες που αναπτύχθηκαν από την Ivchenko-Progress θα εγκατασταθούν σε όλα τα νέα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα που σχεδιάζονται να κατασκευαστούν από την τουρκική εταιρεία Baykar Makina τα επόμενα χρόνια.
Από: echedoros-a.gr
Αυτό ανακοινώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Makina Χαλιούκ Μπαϊρακτάρ σε συνέντευξη στο κανάλι Dom TV.
«Τα σχέδιά μας περιλαμβάνουν επίσης την παραγωγή εκσυγχρονισμένου εξοπλισμού, πιο σύγχρονων αεροσκαφών. Και σκοπεύουμε να εγκαταστήσουμε κινητήρες του ουκρανικού κατασκευαστή σε όλο τον εξοπλισμό μας, ο οποίος θα παραχθεί στο εγγύς μέλλον», δήλωσε ο επικεφαλής της τουρκικής εταιρείας.
Για παράδειγμα, ανέφερε το μη επανδρωμένο επιθετικό UAV Akinci, το οποίο επί του παρόντος παράγεται μαζικά και είναι εξοπλισμένο με κινητήρες turboprop της Ουκρανίας AI-450T.
Πρόσφατα, αυτό το UAV διεξήγαγε επιτυχώς δοκιμές, Πραγματοποιώντας ένα ρεκόρ για το υψόμετρο και τη διάρκεια της πτήσης.
Επιπλέον, δοκιμάστηκε με επιτυχία η δυνατότητα πτήσης ενός drone με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μάχης.
«Αυτή είναι μια από τις κύριες καινοτομίες μας τώρα. Ένα αεροσκάφος επιθετικό εξοπλισμένο με ουκρανικό κινητήρα. Πρόκειται για μια τεχνολογία που ανήκει τώρα κυριολεκτικά σε λίγες χώρες στον κόσμο. Δύο ή τρεις χώρες. Πρόκειται για ένα μη επανδρωμένο εναέριο όχημα νέας γενιάς, που θα είναι σε θέση να εργαστεί σε στρατηγικές διαδρομές μεγάλων αποστάσεων», - σημείωσε ο Χαλιούκ Μπαϊρακτάρ, δείχνοντας το Akinci.
Τηλεμετρία Bayraktar Akıncı κατά τη διάρκεια της πτήσης σε υψόμετρο 38 χιλιάδων χιλιομέτρων. πόδια (11.58 χλμ)
Προς το παρόν η τουρκική εταιρεία έχει παραγγείλει 12 κινητήρες AI-450T. Είναι πιθανό ότι οι προμήθειες προϊόντων Ivchenko-Progress θα συνεχιστούν στο μέλλον.
Ένα άλλο μη επανδρωμένο όχημα στο οποίο είναι πιθανό να εγκατασταθούν ουκρανικοί κινητήρες ενδέχεται να είναι το πολλά υποσχόμενο επιθετικό UAV MIUS, το οποίο σχεδιάζεται να εξοπλιστεί με έναν προσαρμοσμένο κινητήρα διπλού κυκλώματος turbojet διπλού κυκλώματος από την οικογένεια AI-25.
Αρκετά μοντέλα αεροσκαφών εκπαιδευτικά μάχης (Κινέζικα K-8J και τσέχικα L-39) είναι εξοπλισμένα με εντόπιους κινητήρες AI-25. Έτσι, θα επιτρέψει στο τουρκικό MIUS να φτάσει σε ταχύτητα 900 km / h
Οι κινητήρες της οικογένειας AI-25 είναι εξοπλισμένοι με διάφορα μοντέλα εκπαιδευτικών και μαχητικών αεροσκαφών (κινεζικό K-8J και τσεχικό L-39). Το τουρκικό MIUS θα είναι σε θέση να φτάσει ταχύτητες 900 km / h
Μια μίνι παρουσίαση αυτού του έργου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα. Η παραγωγή του πρώτου πρωτοτύπου του MIUS έχει προγραμματιστεί για το 2023 (που είναι η 100ή επέτειο της Δημοκρατίας της Τουρκίας).
Defense Express
Αυτό ανακοινώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Makina Χαλιούκ Μπαϊρακτάρ σε συνέντευξη στο κανάλι Dom TV.
«Τα σχέδιά μας περιλαμβάνουν επίσης την παραγωγή εκσυγχρονισμένου εξοπλισμού, πιο σύγχρονων αεροσκαφών. Και σκοπεύουμε να εγκαταστήσουμε κινητήρες του ουκρανικού κατασκευαστή σε όλο τον εξοπλισμό μας, ο οποίος θα παραχθεί στο εγγύς μέλλον», δήλωσε ο επικεφαλής της τουρκικής εταιρείας.
Για παράδειγμα, ανέφερε το μη επανδρωμένο επιθετικό UAV Akinci, το οποίο επί του παρόντος παράγεται μαζικά και είναι εξοπλισμένο με κινητήρες turboprop της Ουκρανίας AI-450T.
Πρόσφατα, αυτό το UAV διεξήγαγε επιτυχώς δοκιμές, Πραγματοποιώντας ένα ρεκόρ για το υψόμετρο και τη διάρκεια της πτήσης.
Επιπλέον, δοκιμάστηκε με επιτυχία η δυνατότητα πτήσης ενός drone με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μάχης.
«Αυτή είναι μια από τις κύριες καινοτομίες μας τώρα. Ένα αεροσκάφος επιθετικό εξοπλισμένο με ουκρανικό κινητήρα. Πρόκειται για μια τεχνολογία που ανήκει τώρα κυριολεκτικά σε λίγες χώρες στον κόσμο. Δύο ή τρεις χώρες. Πρόκειται για ένα μη επανδρωμένο εναέριο όχημα νέας γενιάς, που θα είναι σε θέση να εργαστεί σε στρατηγικές διαδρομές μεγάλων αποστάσεων», - σημείωσε ο Χαλιούκ Μπαϊρακτάρ, δείχνοντας το Akinci.
Τηλεμετρία Bayraktar Akıncı κατά τη διάρκεια της πτήσης σε υψόμετρο 38 χιλιάδων χιλιομέτρων. πόδια (11.58 χλμ)
Προς το παρόν η τουρκική εταιρεία έχει παραγγείλει 12 κινητήρες AI-450T. Είναι πιθανό ότι οι προμήθειες προϊόντων Ivchenko-Progress θα συνεχιστούν στο μέλλον.
Ένα άλλο μη επανδρωμένο όχημα στο οποίο είναι πιθανό να εγκατασταθούν ουκρανικοί κινητήρες ενδέχεται να είναι το πολλά υποσχόμενο επιθετικό UAV MIUS, το οποίο σχεδιάζεται να εξοπλιστεί με έναν προσαρμοσμένο κινητήρα διπλού κυκλώματος turbojet διπλού κυκλώματος από την οικογένεια AI-25.
Αρκετά μοντέλα αεροσκαφών εκπαιδευτικά μάχης (Κινέζικα K-8J και τσέχικα L-39) είναι εξοπλισμένα με εντόπιους κινητήρες AI-25. Έτσι, θα επιτρέψει στο τουρκικό MIUS να φτάσει σε ταχύτητα 900 km / h
Οι κινητήρες της οικογένειας AI-25 είναι εξοπλισμένοι με διάφορα μοντέλα εκπαιδευτικών και μαχητικών αεροσκαφών (κινεζικό K-8J και τσεχικό L-39). Το τουρκικό MIUS θα είναι σε θέση να φτάσει ταχύτητες 900 km / h
Μια μίνι παρουσίαση αυτού του έργου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα. Η παραγωγή του πρώτου πρωτοτύπου του MIUS έχει προγραμματιστεί για το 2023 (που είναι η 100ή επέτειο της Δημοκρατίας της Τουρκίας).
Defense Express