Mimzy / pixabay |
Η πανδημία και κυρίως το μπόλιασμα ξεγύμνωσε πολλούς και κυρίως τους έβγαλε σε κοινή θέα. Οι απολέμιστοι του συμφέροντος του λαού, οι πολεμιστές του συμφέροντος των κοσμοπολίτικων συμφερόντων είναι πλέον γυμνοί και σε κοινή θέα.
Όλοι πια τους βλέπουμε και τους ξέρουμε.
Εξάλλου τους είχαμε δει στην άλλη παράσταση του δημοψηφίσματος, με το ΝΑΙ και το ΌΧΙ.
Πολιτικοί, συνδικαλιστές, δημοσιογραφικές τρομπέτες και καριγιόν, μυωπικοί γραφιάδες της νεκρής κουλτούρας που κατ’ ευφημισμό ονομάζονται πνευματικοί άνθρωποι, μητροπολίτες που ευλογούν τη γαστέρα τους, ευκαιριακοί θαμώνες του τίποτε, οι οποίοι δημοσιολογούν στα ρυπαρά τηλεοπτικά κανάλια, όλοι αυτοί οι του μακροπαράδοτου θερμοκηπίου της εξουσίας, δηλαδή το αργοβάδιστο τσίρκο που φορά τα κοσμοπολίτικα καλλυμαύχια με τις ανεμώνες των λόγων, είναι γυμνό και σε κοινή θέα.
Για μια ακόμη φορά απεδείχθη ότι ο αυταρχισμός, ο ολοκληρωτισμός, έχει πιστούς μισθοφόρους στα σκοτεινά χαρακώματα που κάνουν λίφτινγκ με ανηλεή προπαγάνδα και είναι όλοι εκείνοι οι παρασημοφορημένοι της σπηλαιόβιας εποχής μας.
Τα αριστερά κομματίδια ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΜέΡΑ 25, ΚΚΕ, οπισθοδρομητές και χαμοσερνάμενοι υπηρέτες αφεντάδων κατάπιαν το σάλιο τους για τα επιβαλλόμενα υγειονομικά πιστοποιητικά.
Δέχτηκαν να ακολουθήσουν το κυβερνητικό παραλήρημα. Δηλαδή δέχτηκαν το κίτρινο τρίγωνο, το μαύρο ανεστραμμένο τρίγωνο, το μωβ ανεστραμμένο, κλπ, τα ναζιστικά σύμβολα περιορισμού και εγκλεισμού.
Είπαν ναι στο υγειονομικό πιστοποιητικό φρονημάτων το οποίο αποτελεί τον κοινωνικό διαχωρισμό και τον εγκλεισμό των αντιφρονούντων.
Και οι υγιείς έχουν δικαιώματα, αυτό ας μη το ξεχνά η κοινοπραξία των ελληνικών κομμάτων.
Την ίδια στιγμή ο Γάλλος ριζοσπάστης της αριστεράς Ζακ Λυκ Μελανσόν τάχθηκε ενάντια στα πιστοποιητικά υγειονομικά φρονήματα και αντιπαρατίθεται στο Μακρόν της «κλινικοποιημένης πολιτικής».
Εδώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η κοινοπραξία των τεσσάρων κομμάτων οργανώνουν τη σκηνοθεσία του αναπόφευκτου.
Δηλαδή φτιάχνουν τα αρκτικά στρατόπεδα Κολίμα, μέσα στις πόλεις της χώρας. Πόλεις προσαρμοσμένες σ’ ένα αυτενεργό ψηφιακό δίκτυο που θα επιτηρεί τη διαχείριση του πληθυσμού. Έτσι όλες οι πόλεις και τα χωριά μέσα από το υγειονομικό πιστοποιητικό θα είναι συνδεδεμένες μεταξύ αγωγής ισχύος ενός συνδέσμου ελέγχου, και βιολογίας.
Το «ανοσο-κράτος» θα απογυμνώνει από κάθε πολίτη τα νόμιμα δικαίωμα του, και θα παράγει ένα ιδιαίτερο είδος υποκειμενικότητας, αυτό που αποκαλεί ο Αγκάμπεν «homo sacer», δηλαδή μια βιολογική ζωή (ουσιαστικά μια βιομάζα) από την οποία θα έχει αφαιρεθεί η πολιτική και συμβολική σημασία της. Επιπλέον στο «ανοσο-κράτος» ο κρατικός φόνος θα μένει ατιμώρητος (μας έχουν ήδη προειδοποιήσει με το ακαταδίωκτο, καμία τιμωρία) και θα επικρατεί η αρχή του νόμιμου φόνου.
Όλα αυτά βέβαια από τους εμβολιασμένους έχουν αρχίσει να γίνονται φυσικά και αναπόφευκτα και εξελίσσονται μ’ έναν τρόπο σχεδόν πανηγυρικό, έτσι ώστε η τερατωδία του εγκλήματος της ανθρωπότητας να έχει μείνει δίχως κατήγορο.
Ανακοινώθηκε ήδη η μετακίνηση των 54 πυροσβεστών της ΕΜΑΚ σε όμορες υπηρεσίες και ξεκινάει η αντικατάστασή τους, με άλλα λόγια προαναγγέλλεται έτσι σύγκρουση μεταξύ πολιτών και «ανοσο-κράτους». Το σύστημα μας λέει ότι ο πολίτης δεν έχει άλλη επιλογή από το να μεταλλαχθεί σε μια βιολογική παραγωγή (βιομάζα) που δε θα ζει πια σ’ ένα κράτος έθνος, αλλά σ’ ένα βιολογικό κράτος.
Κάποτε ο Μάρκ Χαριτόνοφ στις «Γραμμές της Μοίρας» αναρωτήθηκε «τι μου συνέβη όσο ζούσα;». Μήπως είμαστε σ’ αυτό το ερώτημα; Ή το έχουμε ξεπεράσει;
Απόστολος Αποστόλου. Καθηγητής φιλοσοφίας.