Όσο προχωρά πάντως η αξιολόγηση των προτάσεων «πόντους» φαίνεται να κερδίζουν τα πλοία τα οποία ήδη κατασκευάζονται ή έχουν δοκιμαστεί επιχειρησιακά έναντι αυτών που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.
Από: newpost.gr
Τα υπέρ και τα κατά των προτεινόμενων πλοίων εξετάζουν λεπτομερώς οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού, για την αγορά των φρεγατών που θα αναβαθμίσουν τον ελληνικό στόλο.
Κατά τη διάρκεια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2021 όλοι οι «μνηστήρες» είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τις προτάσεις τους και να τονίσουν τα ισχυρά σημεία των πλοίων τα οποία προτείνουν. Οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού πάντως έχουν ήδη σχηματίσει πλήρη εικόνα τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τις αδυναμίες κάθε φρεγάτας η οποία προτείνεται.
Όσο προχωρά πάντως η αξιολόγηση των προτάσεων ‘’πόντους’’ φαίνεται να κερδίζουν τα πλοία τα οποία ήδη κατασκευάζονται ή έχουν δοκιμαστεί επιχειρησιακά έναντι αυτών που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.
Πιο αναλυτικά μεταξύ των προτεινόμενων πλοίων ήδη σε υπηρεσία βρίσκεται η Αμερικανική φρεγάτα MMSC με τα γνωστά προβλήματα πρόωσης τα οποία οι κατασκευαστές διαβεβαιώνουν ότι θα επιλυθούν μέσα στους επόμενους μήνες.
H Ιταλική Fremm χρησιμοποιείται ήδη εδώ και χρόνια από το ναυτικό της Ιταλίας. Πρόσφατα παραδόθηκαν Fremm στην Αίγυπτο ενώ η κατασκευάστρια εταιρία Fincantieri έκλεισε συμφωνία και με την Ινδονησία για κατασκευή έξι πλοίων.
Οι Γερμανικές Α200 ήδη επιχειρούν τόσο στο Γερμανικό ναυτικό όσο και στο ναυτικό της Αλγερίας ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή τουλάχιστον τεσσάρων για το πολεμικό ναυτικό της Αιγύπτου.
Η πρώτη Γαλλική φρεγάτα Belhara βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της Naval Group στη Lorian και συγκεκριμένα στο στάδιο που ‘’χτίζονται’’τα ‘’block’’ της ατράκτου του πλοίου.
Τόσο η Βρετανική πρόταση με την Arrowhead 140 όσο και η Ολλανδική με την Sigma 11515 παραμένουν στο στάδιο ολοκλήρωσης του σχεδιασμού ωστόσο στηρίζονται σύμφωνα με τους κατασκευαστές σε πλοία τα οποία ήδη ‘’χτίζονται’’ ή επιχειρούν.
Τα υπέρ και τα κατά των προτεινόμενων πλοίων εξετάζουν λεπτομερώς οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού, για την αγορά των φρεγατών που θα αναβαθμίσουν τον ελληνικό στόλο.
Κατά τη διάρκεια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2021 όλοι οι «μνηστήρες» είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τις προτάσεις τους και να τονίσουν τα ισχυρά σημεία των πλοίων τα οποία προτείνουν. Οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού πάντως έχουν ήδη σχηματίσει πλήρη εικόνα τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τις αδυναμίες κάθε φρεγάτας η οποία προτείνεται.
Όσο προχωρά πάντως η αξιολόγηση των προτάσεων ‘’πόντους’’ φαίνεται να κερδίζουν τα πλοία τα οποία ήδη κατασκευάζονται ή έχουν δοκιμαστεί επιχειρησιακά έναντι αυτών που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.
Πιο αναλυτικά μεταξύ των προτεινόμενων πλοίων ήδη σε υπηρεσία βρίσκεται η Αμερικανική φρεγάτα MMSC με τα γνωστά προβλήματα πρόωσης τα οποία οι κατασκευαστές διαβεβαιώνουν ότι θα επιλυθούν μέσα στους επόμενους μήνες.
H Ιταλική Fremm χρησιμοποιείται ήδη εδώ και χρόνια από το ναυτικό της Ιταλίας. Πρόσφατα παραδόθηκαν Fremm στην Αίγυπτο ενώ η κατασκευάστρια εταιρία Fincantieri έκλεισε συμφωνία και με την Ινδονησία για κατασκευή έξι πλοίων.
Οι Γερμανικές Α200 ήδη επιχειρούν τόσο στο Γερμανικό ναυτικό όσο και στο ναυτικό της Αλγερίας ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή τουλάχιστον τεσσάρων για το πολεμικό ναυτικό της Αιγύπτου.
Η πρώτη Γαλλική φρεγάτα Belhara βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της Naval Group στη Lorian και συγκεκριμένα στο στάδιο που ‘’χτίζονται’’τα ‘’block’’ της ατράκτου του πλοίου.
Τόσο η Βρετανική πρόταση με την Arrowhead 140 όσο και η Ολλανδική με την Sigma 11515 παραμένουν στο στάδιο ολοκλήρωσης του σχεδιασμού ωστόσο στηρίζονται σύμφωνα με τους κατασκευαστές σε πλοία τα οποία ήδη ‘’χτίζονται’’ ή επιχειρούν.