Freepen.gr - Το ναυλωμένο από την NYK για μεταφορά ξυλεία MV Crimson Polaris κόπηκε στα δύο το πρωί της Πέμπτης στα ανοικτά των ακτών Hachinohe της Ιαπωνίας και πλέον διαρρέει πετρέλαιο.
Η NYK ανέφερε ότι το σκάφος χωρίστηκε στα δύο στις 4:15 το πρωί τοπική ώρα την Πέμπτη, 12 Αυγούστου και ότι το πετρέλαιο από το σκάφος έχει χυθεί στο νερό. "Το ποσό βρίσκεται υπό έρευνα", δήλωσε η εταιρεία, αναφέρει ο Mike Schuler για το gcaptain.com.
Το ναυάγιο του Crimson Polaris βρίσκεται περίπου 4 χιλιόμετρα ανοικτά του λιμανιού Hachinohe, στη βορειοανατολική ακτή του νησιού Χονσού της Ιαπωνίας, όπου αντιμετώπισε προβλήματα το πρωί της Τετάρτης κατά τη διάρκεια κακοκαιρίας.
"Το Crimson Polaris ... παρασύρθηκε από έναν ισχυρό άνεμο ενώ ήταν αγκυροβολημένο και προσάραξε στο Hachinohe του νομού Aomori περίπου στις 7:35 το πρωί (JST) στις 11 Αυγούστου", ανέφερε η NYK σε προηγούμενη ενημέρωση.
Μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε από την ιαπωνική ακτοφυλακή δείχνει μια μεγάλη πετρελαιοκηλίδα που προέρχεται από το σκάφος.
Όλα τα μέλη του πληρώματος διασώθηκαν πριν από τη διάσπασή του και αναφέρεται ότι είναι σε καλή κατάσταση.
Η NYK ήταν ο ναυλωτής του πλοίου με σημαία του Παναμά, κατασκευασμένο από το 2008 μεταφορέας, από τον ιδιοκτήτη MI-DAS Line S.A. Ο διαχειριστής πλοίου αναφέρεται ότι είναι η Misuga Kaiun Co. Ltd.
Μια ενημέρωση από την εταιρεία νωρίς το πρωί της Παρασκευής (Japan Standard Time) ανέφερε ότι το πλοίο μετέφερε 1.550 μετρικούς τόνους βαρέως μαζούτ και περίπου 130 ντίζελ. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πόση ποσότητα πετρελαίου έχει χυθεί στο νερό.
Η ρωγμή εμφανίστηκε αρχικά μεταξύ των αμπαριών φορτίου 5 και έξι. Το μπροστινό τμήμα επιπλέει και κρατιέται από μια άγκυρα και η πρύμνη φαίνεται να έχει παγιδευτεί στον βυθό, είπε η NYK.
«Ο εφοπλιστής και η εταιρεία διαχείρισης πλοίων βρίσκονται σε συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές και εταιρείες διάσωσης σχετικά με τη ρυμούλκηση και την επεξεργασία του διαχωρισμένου κύτους, με την πρόληψη της ρύπανσης του περιβάλλοντος να έχει την υψηλότερη προτεραιότητα. Παρακολουθούμε προσεκτικά την κατάσταση», δήλωσε η εταιρεία.
Τα αίτια του ατυχήματος βρίσκονται υπό έρευνα και οι αρχές ανακρίνουν τον καπετάνιο του πλοίου.
Η NYK ανέφερε ότι το σκάφος χωρίστηκε στα δύο στις 4:15 το πρωί τοπική ώρα την Πέμπτη, 12 Αυγούστου και ότι το πετρέλαιο από το σκάφος έχει χυθεί στο νερό. "Το ποσό βρίσκεται υπό έρευνα", δήλωσε η εταιρεία, αναφέρει ο Mike Schuler για το gcaptain.com.
Το ναυάγιο του Crimson Polaris βρίσκεται περίπου 4 χιλιόμετρα ανοικτά του λιμανιού Hachinohe, στη βορειοανατολική ακτή του νησιού Χονσού της Ιαπωνίας, όπου αντιμετώπισε προβλήματα το πρωί της Τετάρτης κατά τη διάρκεια κακοκαιρίας.
"Το Crimson Polaris ... παρασύρθηκε από έναν ισχυρό άνεμο ενώ ήταν αγκυροβολημένο και προσάραξε στο Hachinohe του νομού Aomori περίπου στις 7:35 το πρωί (JST) στις 11 Αυγούστου", ανέφερε η NYK σε προηγούμενη ενημέρωση.
Μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε από την ιαπωνική ακτοφυλακή δείχνει μια μεγάλη πετρελαιοκηλίδα που προέρχεται από το σκάφος.
Όλα τα μέλη του πληρώματος διασώθηκαν πριν από τη διάσπασή του και αναφέρεται ότι είναι σε καλή κατάσταση.
Η NYK ήταν ο ναυλωτής του πλοίου με σημαία του Παναμά, κατασκευασμένο από το 2008 μεταφορέας, από τον ιδιοκτήτη MI-DAS Line S.A. Ο διαχειριστής πλοίου αναφέρεται ότι είναι η Misuga Kaiun Co. Ltd.
Μια ενημέρωση από την εταιρεία νωρίς το πρωί της Παρασκευής (Japan Standard Time) ανέφερε ότι το πλοίο μετέφερε 1.550 μετρικούς τόνους βαρέως μαζούτ και περίπου 130 ντίζελ. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πόση ποσότητα πετρελαίου έχει χυθεί στο νερό.
Η ρωγμή εμφανίστηκε αρχικά μεταξύ των αμπαριών φορτίου 5 και έξι. Το μπροστινό τμήμα επιπλέει και κρατιέται από μια άγκυρα και η πρύμνη φαίνεται να έχει παγιδευτεί στον βυθό, είπε η NYK.
«Ο εφοπλιστής και η εταιρεία διαχείρισης πλοίων βρίσκονται σε συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές και εταιρείες διάσωσης σχετικά με τη ρυμούλκηση και την επεξεργασία του διαχωρισμένου κύτους, με την πρόληψη της ρύπανσης του περιβάλλοντος να έχει την υψηλότερη προτεραιότητα. Παρακολουθούμε προσεκτικά την κατάσταση», δήλωσε η εταιρεία.
Τα αίτια του ατυχήματος βρίσκονται υπό έρευνα και οι αρχές ανακρίνουν τον καπετάνιο του πλοίου.