Ο Επικεφαλής TAI Temel Kotil, 16 Σεπτεμβρίου 2021. (TAI μέσω AA) |
Freepen.gr - Η Turkish Aerospace Industries (TAI) ξεκίνησε να εργάζεται με ψηφιακή διπλή τεχνολογία για το σχεδιασμό και την παραγωγή του National Combat Aircraft (MMU), του πολυαναμενόμενου μαχητικού αεροσκάφους της 5ης γενιάς της Τουρκίας που θεωρητικά θα βγει από το υπόστεγο στις 18 Μαρτίου 2023.
Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα 3DEXPERIENCE PLM (Product Lifecycle Management) και την εμπειρία της αεροπορικής βιομηχανίας για την ανάπτυξη του MMU από το σχεδιασμό στην παραγωγή, η TAI συμφώνησε με την Dassault Systemes για αυτή τη διπλή τεχνολογία, ανέφερε η τουρκική εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Κατά συνέπεια, η TAI συνήλθε με διακεκριμένους καλεσμένους από την κοινότητα της άμυνας και της αεροπορίας σε μια πρόσφατη εκδήλωση για να συσχετίσει την εμπειρία της με το σύστημα PLM που χρησιμοποιεί για ψηφιακή δίδυμη τεχνολογία.
Στην εκδήλωση έγινε επίσης ανταλλαγή γνώσεων από την Dassault Systemes και άλλες εταιρείες που μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με την εφαρμογή PLM στον τομέα.
Η TAI είναι ο κύριος ανάδοχος του έργου MMU, στο οποίο θα υπάρξουν επίσης συνεισφορές από πολλές τοπικές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας.
Το MMU θα τροφοδοτείται από έναν έτοιμο κινητήρα στην αρχή, με μελλοντικές εκδόσεις να χρησιμοποιούν έναν κινητήρα που θα αναπτυχθεί από την TRMotor.
Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα 3DEXPERIENCE PLM (Product Lifecycle Management) και την εμπειρία της αεροπορικής βιομηχανίας για την ανάπτυξη του MMU από το σχεδιασμό στην παραγωγή, η TAI συμφώνησε με την Dassault Systemes για αυτή τη διπλή τεχνολογία, ανέφερε η τουρκική εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Κατά συνέπεια, η TAI συνήλθε με διακεκριμένους καλεσμένους από την κοινότητα της άμυνας και της αεροπορίας σε μια πρόσφατη εκδήλωση για να συσχετίσει την εμπειρία της με το σύστημα PLM που χρησιμοποιεί για ψηφιακή δίδυμη τεχνολογία.
Στην εκδήλωση έγινε επίσης ανταλλαγή γνώσεων από την Dassault Systemes και άλλες εταιρείες που μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με την εφαρμογή PLM στον τομέα.
Η TAI είναι ο κύριος ανάδοχος του έργου MMU, στο οποίο θα υπάρξουν επίσης συνεισφορές από πολλές τοπικές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας.
Το MMU θα τροφοδοτείται από έναν έτοιμο κινητήρα στην αρχή, με μελλοντικές εκδόσεις να χρησιμοποιούν έναν κινητήρα που θα αναπτυχθεί από την TRMotor.
* πληροφορίες dailysabah.com