Με την Αίγυπτο να πρέπει ακόμη παραλάβει την τωρινή της παραγγελία, η Κίνα θεωρήθηκε πιθανός πελάτης για την απόκτηση επιπλέον Su-35, με μια αγορά που θα μπορούσε να δώσει σημαντική ώθηση στη ρωσική στρατιωτική αεροπορική βιομηχανία. Τα αεροσκάφη έχουν πουληθεί βάσει προηγούμενων συμβάσεων για περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για κάθε δωδεκάδα, συμπεριλαμβανομένου του κόστους εκπαίδευσης, ανταλλακτικών, εξοπλισμού και παραδόσεων, καθιστώντας τα τα πιο ακριβά μη δυτικά μαχητικά που έχουν εξαχθεί ποτέ, αναφέρει χαρακτηριστικά το militarywatchmagazine.com.
Στις 4 Σεπτεμβρίου, ο διευθυντής της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Στρατιωτικής-Τεχνικής Συνεργασίας Ντμίτρι Σουγκάεφ ενημέρωσε τον Τύπο στο Ανατολικό Οικονομικό Φόρουμ του 2021 ότι η χώρα ήταν έτοιμη για νέες συμφωνίες για την εξαγωγή μαχητικών Su-35 βαρέων βαρών στην Κίνα. Αν και η Κίνα ήταν ο πρώτος ξένος πελάτης του Su-35 και για πολλά χρόνια η μοναδική, δεν αναμένεται να δείξει κάποιο σημαντικό ενδιαφέρον για περαιτέρω αγορές λόγω των δυνατοτήτων των ανταγωνιστικών αεροσκαφών που παράγονται από τον δικό της αμυντικό τομέα.
Όπως παραδέχτηκε ο Σουγκάεφ: "Μέχρι σήμερα, δεν έχουν ληφθεί νέες παραγγελίες από την Κίνα για την αγορά πρόσθετων παρτίδων πολλαπλών μαχητικών Su-35. Ταυτόχρονα, η Ρωσία είναι έτοιμη για περαιτέρω συνεργασία με την κινεζική πλευρά σε αυτό το θέμα, μόλις λάβει σχετικό αίτημα".
Πιστεύεται ότι η Κίνα έδειξε ενδιαφέρον για το Su-35 στις αρχές της δεκαετίας του 2010, κυρίως λόγω της δυνατότητας μεταφοράς τεχνολογίας που σχετίζεται με τους τρισδιάστατους κινητήρες. Παρόμοιες τεχνολογίες έχουν χρησιμοποιηθεί έκτοτε για τη βελτίωση της ευελιξίας των δικών της αεροσκάφη με κυριότερο το J-10C. Το Su-35 είναι ιδιαίτερα ένα προηγμένο παράγωγο «4 ++ γενιάς» του σοβιετικού μαχητικού βαρέων βαρών Su-27 Flanker και η ίδια η Κίνα έχει αναπτύξει εγχώρια μοντέρνα παράγωγα του σχεδιασμού Flanker, τα οποία από πολλές απόψεις ξεπερνούν το Su-35.
Η τελευταία παραλλαγή Flanker που αναπτύχθηκε στην Κίνα, το J-16, επωφελείται από επικαλύψεις stealth, ένα ραντάρ AESA και καθοδηγούμενους από ραντάρ AESA πυραύλους αέρος-αέρος, με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά να μη διατίθενται με το Su-35.
Με την Κίνα να έχει πολύ μεγαλύτερους προϋπολογισμούς για την άμυνα και την έρευνα και την ανάπτυξη από τη Ρωσία, καθώς και μια πιο δυναμική οικονομία και βιομηχανία, έχει καταφέρει να ηγείται σε πολλούς τομείς, κυρίως στα ηλεκτρονικά που καθιστούν τα παράγωγα Flanker της χώρας από πολλές απόψεις τα πιο ικανά στον κόσμο.
Αυτό και το γεγονός ότι τα μαχητικά πωλούνται γενικά σε πολύ υψηλότερες τιμές σε εξαγωγείς από ό,τι στις εγχώριες ένοπλες δυνάμεις σημαίνει ότι, ακόμη και αν υποτεθεί πως οι κινεζικοί και ρωσικοί αμυντικοί τομείς είναι εξίσου αποδοτικοί, το Su-35 σε τιμές εξαγωγής θα είναι μικρότερου κόστους αποτελεσματική επιλογή από τους εγχώριους αντιπάλους του, όπως το J-16. Εάν η Ρωσία προσφέρει το Su-35 με μια νέα συμφωνία μεταφοράς τεχνολογίας, που πιθανόν να σχετίζεται με ένα νέο είδος πυραύλου που μπορεί να αναπτύξει, υπάρχει πιθανότητα η Κίνα να δείξει ενδιαφέρον, καθώς λειτουργεί μόνο 24 από τα αεροσκάφη με τα δικά τους πυρομαχικά και τα ανταλλακτικά δεν είναι αποτελεσματικά από άποψη υλικοτεχνικής υποστήριξης.