Το κύριο άρμα μάχης της Τουρκίας Altay φαίνεται σε αυτή τη φωτογραφία αρχείου, 15 Νοεμβρίου 2012. (Φωτογραφία Mesut Er) |
Freepen.gr - Μια δήλωση προθέσεων σχετικά με την προμήθεια κινητήρων για το εγχώριο κύριο άρμα μάχης της Τουρκίας, (MBT) Altay υπεγράφη από αξιωματούχους από τη Νότια Κορέα, η οποία είχε αναφερθεί προηγουμένως ως επιλογή προμήθειας στο έργο.
Η σχετική δήλωση έγινε από τον Υπουργό Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου την Παρασκευή.
Ο υπουργός, ο οποίος είπε ότι Τουρκία και Νότια Κορέα είναι σημαντικοί εταίροι στην αμυντική βιομηχανία, σημείωσε σε δήλωση στο Twitter πως ο Νοτιοκορεάτης υπουργός Kang Eun-ho, αρμόδιος για το Πρόγραμμα Προμηθειών Άμυνας (DAPA), τον ενημέρωσε για την υπογραφή της δήλωσης πρόθεσης για την προμήθεια κινητήρων των αρμάτων μάχης Altay.
«Είναι ένα σημαντικό βήμα στο πλαίσιο του έργου», πρόσθεσε.
Δημοσιεύματα ΜΜΕ ανέφεραν τον Μάρτιο ότι η τουρκική εταιρεία κατασκευής χερσαίων οχημάτων BMC, η εταιρεία που αναλαμβάνει το έργο Altay, συμφώνησε με δύο νοτιοκορεατικές εταιρείες, την Doosan Infracore Co. και την S&T Dynamics Co., για τον κινητήρα και τη μετάδοση.
Η Τουρκία ξεκίνησε αρχικά το έργο του MBT το 2007, ενώ η προμήθεια κινητήρα αποτέλεσε εμπόδιο, καθώς ορισμένες ευρωπαϊκές εταιρείες αρνήθηκαν να πουλήσουν τη μονάδα τροφοδοσίας.
Το πρωτότυπο για το Altay παρουσιάστηκε σε μια αμυντική έκθεση το 2011 στην Κωνσταντινούπολη.
Η σχετική δήλωση έγινε από τον Υπουργό Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου την Παρασκευή.
Ο υπουργός, ο οποίος είπε ότι Τουρκία και Νότια Κορέα είναι σημαντικοί εταίροι στην αμυντική βιομηχανία, σημείωσε σε δήλωση στο Twitter πως ο Νοτιοκορεάτης υπουργός Kang Eun-ho, αρμόδιος για το Πρόγραμμα Προμηθειών Άμυνας (DAPA), τον ενημέρωσε για την υπογραφή της δήλωσης πρόθεσης για την προμήθεια κινητήρων των αρμάτων μάχης Altay.
«Είναι ένα σημαντικό βήμα στο πλαίσιο του έργου», πρόσθεσε.
Δημοσιεύματα ΜΜΕ ανέφεραν τον Μάρτιο ότι η τουρκική εταιρεία κατασκευής χερσαίων οχημάτων BMC, η εταιρεία που αναλαμβάνει το έργο Altay, συμφώνησε με δύο νοτιοκορεατικές εταιρείες, την Doosan Infracore Co. και την S&T Dynamics Co., για τον κινητήρα και τη μετάδοση.
Η Τουρκία ξεκίνησε αρχικά το έργο του MBT το 2007, ενώ η προμήθεια κινητήρα αποτέλεσε εμπόδιο, καθώς ορισμένες ευρωπαϊκές εταιρείες αρνήθηκαν να πουλήσουν τη μονάδα τροφοδοσίας.
Το πρωτότυπο για το Altay παρουσιάστηκε σε μια αμυντική έκθεση το 2011 στην Κωνσταντινούπολη.