tekhnika / pixabay |
Από: newsbeast.gr
Πρόκειται για μια νέα τάση που ονομάζεται «Back up» ταξιδιού και περιλαμβάνει την κράτηση ενός πιο μακρινού και απαιτητικού ταξιδιού –για παράδειγμα σε έναν εξωτικό προορισμό- που υποστηρίζεται από ένα ταξίδι που είναι λιγότερο πιθανό να ακυρωθεί.
Προγραμματίζοντας πολλαπλά ταξίδια σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, οι ταξιδιώτες μπορούν, επίσης, να επιλέξουν το ταξίδι που ταιριάζει στο επίπεδο άνεσής τους πιο κοντά στην ώρα της αναχώρησης.
Πότε πρωτοεμφανίστηκε η νέα αυτή τάση
«Το “Back up” ταξιδιών είναι μια αρκετά νέα τάση», δήλωσε η Misty Belles, διευθύνουσα σύμβουλος στο πολυτελές ταξιδιωτικό δίκτυο Virtuoso. Εκτιμά ότι ξεκίνησε μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου, αφού οι εμβολιασμοί είχαν ξεκινήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρώπη είχε αρχίσει να ανοίγει ξανά, ενώ άρχισε να εκτοξεύεται στα ύψη το καλοκαίρι «όταν οι νέες παραλλαγές της Covid-19 άρχισαν να διαταράσσουν τα ταξιδιωτικά σχέδια σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Joshua Bush, διευθύνων σύμβουλος της ταξιδιωτικής εταιρείας Avenue Two Travel με έδρα την Πενσυλβάνια, αναφέρει το CNBC.
Και ενώ σε γενικές γραμμές, οι πολιτικές ακύρωσης παρέμειναν πραγματικά ευέλικτες, επιτρέποντας στον ταξιδιώτη να έχει αυτήν την επιλογή, καθώς τα ταξίδια αρχίζουν να επιστρέφουν σε μια «κανονικότητα» αυτό μπορεί να αρχίσει να αλλάζει σύντομα.
Τα εν δυνάμει προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η νέα αυτή τάση
Το «Back up» ταξιδιού, ωστόσο, λειτουργεί για ορισμένους στον κλάδο του τουρισμού. Οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να κάνουν τις διακοπές τους και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα όταν το κάνουν. Αλλά τα ξενοδοχεία, τα κρουαζιερόπλοια και οι τουριστικές εταιρείες στο τέλος των ακυρώσεων μπορεί να μην έχουν πολλά να κερδίσουν. Στην ουσία, κάτι τέτοιο, μάλλον θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα σε ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες εάν πάρα πολλοί ταξιδιώτες ακυρώσουν, τελικά, τις κρατήσεις τους.
«Σε αντίθεση με τις τρεις ή τέσσερις κρατήσεις που πολλοί κάνουν για δείπνο και στη συνέχεια αποφασίζουν λίγο πριν το δείπνο πού θέλουν να φάνε με βάση την όρεξή τους, το “Back up” ταξιδιού θα προκαλέσει αύξηση των τιμών στις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία για όλους», δήλωσε ο Tim Hentschel, Διευθύνων Σύμβουλος της ταξιδιωτικής τεχνολογικής εταιρείας HotelPlanner στο CNBC. «Τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν τις τιμές τους καθώς αυξάνονται τα επίπεδα πληρότητας».
Ο Hentschel, μάλιστα, πρόσθεσε (ως λύση του προβλήματος) ότι ορισμένα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να αρχίσουν να χρεώνουν μη επιστρέψιμες χρεώσεις κράτησης -κάτι που κατά την διάρκεια της πανδημίας προς όφελος των ταξιδιωτών δεν λειτουργούσε- εκ των προτέρων όπως οι αεροπορικές εταιρείες ή να αλλάξουν τις πολιτικές ακύρωσης.
«Οι ταξιδιώτες που ακολουθούν την τάση θα πρέπει να θυμούνται την κοινή ευγένεια της ακύρωσης όλων των κρατήσεων το συντομότερο δυνατό και όχι μία ημέρα πριν την έναρξη του ταξιδιού», συμπλήρωσε. «Αυτό είναι το κοινωνικά υπεύθυνο πράγμα που πρέπει να κάνουμε».