Freepen.gr - Το Ερευνητικό Ινστιτούτο Αεροδυναμικής της Κίνας υπό την κρατική εταιρεία Aviation Industry Corp of China (AVIC) ολοκλήρωσε την ανάπτυξη μιας νέας υπερηχητικής αεροδυναμικής αεροδυναμικής αεροσήραγγας κατηγορίας ενός μέτρου.
Η σήραγγα FL-64 πέρασε πρόσφατα δοκιμές βαθμονόμησης κατανομής ροής αέρα κάτω από μεγάλους αριθμούς Mach. Αυτή η εξέλιξη σημαίνει πως η αεροδυναμική σήραγγα πέρασε με επιτυχία την πρώτη φάση βαθμονόμησης και έχει επισήμως τη δυνατότητα να διεξάγει δοκιμές για αναπτυξιακά έργα, ανακοίνωσε η AVIC στον επίσημο λογαριασμό της στο WeChat την Κυριακή.
Η ανάπτυξη της FL-64 διήρκεσε δύο χρόνια και έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας κατασκευής σε σύγκριση με παρόμοιες εγκαταστάσεις, ανέφεραν κινεζικά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα την AVIC, σημειώνοντας ότι η αεροδυναμική σήραγγα είναι μεγάλη και περίπλοκη ενώ η κατασκευή της ήταν μια πρόκληση λόγω των απαιτήσεων να είναι υπερηχητική, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών θερμοκρασιών, της πίεσης και των επιπέδων ταχύτητας.
Έχει σχεδιαστεί για να προσομοιώνει ταχύτητες από 4 έως 8 Mach σε συνολική θερμοκρασία 900 Kelvin (626,85 C) σε προσομοιωμένο ύψος πτήσης 48.000 μέτρων. Μπορεί να λειτουργήσει για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα, δοκιμάζοντας τις δυνατότητες ενός υπερηχητικού αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένου του διαχωρισμού και της ανάπτυξης όπλων από το αεροσκάφος.
Με βάση την εξυπηρέτηση της αεροδιαστημικής στρατηγικής της Κίνας, η FL-64 στοχεύει να επιλύσει τα επείγοντα αεροδυναμικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν διάφορα αεροσκάφη και θα γίνει ένα άλλο σημαντικό εργαλείο για την υποστήριξη της ανάπτυξης υπερηχητικών όπλων και εξοπλισμού, σύμφωνα με τη δήλωση.
Η εταιρεία έχει κατασκευάσει στο παρελθόν αεροσήραγγες χαμηλής ταχύτητας όπως οι FL-8, FL-9, FL-10 και FL-51, και αεροσήραγγα υψηλής ταχύτητας όπως τα FL-2, FL-3, FL-60 και FL- 62.
Το CCTV ανέφερε τον Αύγουστο ότι η χώρα κατασκευάζει την αεροδυναμική σήραγγα υπερταχύτητας JF-22 που μπορεί να προσομοιώσει ταχύτητα 30 Mach σε μεγάλα υψόμετρα. Η κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
Αγώνας όπλων υπερηχητικών πυραύλων ΗΠΑ-Κίνας;
Την περασμένη εβδομάδα, ο στρατηγός John Hyten, αντιπρόεδρος του Μικτού Επιτελείου, δήλωσε στο CBS News ότι η Κίνα εκτόξευσε έναν υπερηχητικό πύραυλο μεγάλου βεληνεκούς στις 27 Ιουλίου που πέτυχε τον στόχο». Ωστόσο, η Κίνα ισχυρίζεται ότι δοκίμαζε έναν επαναχρησιμοποιήσιμο πύραυλο.
Σε συνδυασμό με εκατοντάδες νέα σιλό πυραύλων που κατασκευάζει το Πεκίνο, ο Hyten πιστεύει ότι μια μέρα θα μπορούσε να έχει την ικανότητα να εξαπολύσει μια αιφνιδιαστική πυρηνική επίθεση στην Αμερική.
Ο Hyten είπε πως τα τελευταία πέντε χρόνια, η χώρα έχει πραγματοποιήσει εκατοντάδες υπερηχητικές δοκιμές, ενώ οι ΗΠΑ έχουν πραγματοποιήσει μόλις εννέα. Η Κίνα έχει ήδη αναπτύξει ένα υπερηχητικό όπλο μεσαίου βεληνεκούς, ενώ οι ΗΠΑ απέχουν ακόμη λίγα χρόνια από την κατασκευή του πρώτου τους.
Η σήραγγα FL-64 πέρασε πρόσφατα δοκιμές βαθμονόμησης κατανομής ροής αέρα κάτω από μεγάλους αριθμούς Mach. Αυτή η εξέλιξη σημαίνει πως η αεροδυναμική σήραγγα πέρασε με επιτυχία την πρώτη φάση βαθμονόμησης και έχει επισήμως τη δυνατότητα να διεξάγει δοκιμές για αναπτυξιακά έργα, ανακοίνωσε η AVIC στον επίσημο λογαριασμό της στο WeChat την Κυριακή.
Η ανάπτυξη της FL-64 διήρκεσε δύο χρόνια και έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας κατασκευής σε σύγκριση με παρόμοιες εγκαταστάσεις, ανέφεραν κινεζικά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα την AVIC, σημειώνοντας ότι η αεροδυναμική σήραγγα είναι μεγάλη και περίπλοκη ενώ η κατασκευή της ήταν μια πρόκληση λόγω των απαιτήσεων να είναι υπερηχητική, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών θερμοκρασιών, της πίεσης και των επιπέδων ταχύτητας.
Έχει σχεδιαστεί για να προσομοιώνει ταχύτητες από 4 έως 8 Mach σε συνολική θερμοκρασία 900 Kelvin (626,85 C) σε προσομοιωμένο ύψος πτήσης 48.000 μέτρων. Μπορεί να λειτουργήσει για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα, δοκιμάζοντας τις δυνατότητες ενός υπερηχητικού αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένου του διαχωρισμού και της ανάπτυξης όπλων από το αεροσκάφος.
Με βάση την εξυπηρέτηση της αεροδιαστημικής στρατηγικής της Κίνας, η FL-64 στοχεύει να επιλύσει τα επείγοντα αεροδυναμικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν διάφορα αεροσκάφη και θα γίνει ένα άλλο σημαντικό εργαλείο για την υποστήριξη της ανάπτυξης υπερηχητικών όπλων και εξοπλισμού, σύμφωνα με τη δήλωση.
Η εταιρεία έχει κατασκευάσει στο παρελθόν αεροσήραγγες χαμηλής ταχύτητας όπως οι FL-8, FL-9, FL-10 και FL-51, και αεροσήραγγα υψηλής ταχύτητας όπως τα FL-2, FL-3, FL-60 και FL- 62.
Το CCTV ανέφερε τον Αύγουστο ότι η χώρα κατασκευάζει την αεροδυναμική σήραγγα υπερταχύτητας JF-22 που μπορεί να προσομοιώσει ταχύτητα 30 Mach σε μεγάλα υψόμετρα. Η κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
Αγώνας όπλων υπερηχητικών πυραύλων ΗΠΑ-Κίνας;
Την περασμένη εβδομάδα, ο στρατηγός John Hyten, αντιπρόεδρος του Μικτού Επιτελείου, δήλωσε στο CBS News ότι η Κίνα εκτόξευσε έναν υπερηχητικό πύραυλο μεγάλου βεληνεκούς στις 27 Ιουλίου που πέτυχε τον στόχο». Ωστόσο, η Κίνα ισχυρίζεται ότι δοκίμαζε έναν επαναχρησιμοποιήσιμο πύραυλο.
Σε συνδυασμό με εκατοντάδες νέα σιλό πυραύλων που κατασκευάζει το Πεκίνο, ο Hyten πιστεύει ότι μια μέρα θα μπορούσε να έχει την ικανότητα να εξαπολύσει μια αιφνιδιαστική πυρηνική επίθεση στην Αμερική.
Ο Hyten είπε πως τα τελευταία πέντε χρόνια, η χώρα έχει πραγματοποιήσει εκατοντάδες υπερηχητικές δοκιμές, ενώ οι ΗΠΑ έχουν πραγματοποιήσει μόλις εννέα. Η Κίνα έχει ήδη αναπτύξει ένα υπερηχητικό όπλο μεσαίου βεληνεκούς, ενώ οι ΗΠΑ απέχουν ακόμη λίγα χρόνια από την κατασκευή του πρώτου τους.
* πληροφορίες defenseworld.net