Μόνο τρία από τα προγραμματισμένα 29 κατασκευάστηκαν ποτέ λόγω του ακραίου κόστους τους. Κάθε ένα εκτοπίζει 8.600 τόνους και μεταφέρει 140 μέλη πληρώματος, 50 πυραύλους κρουζ και μια σειρά από τορπίλες. Τα στοιχεία σχεδιάστηκαν για προβολή ισχύος μεγάλης εμβέλειας ώστε να λειτουργούν επιθετικά κοντά ή στα νερά αντιπάλων και η παρουσία του πλοίου κοντά στα κινεζικά ύδατα όταν συνέβη το ατύχημα προκάλεσε ιδιαίτερα σοβαρή αμηχανία, αναφέρει το militarywatchmagazine.com.
Μια Έρευνα Διοίκησης αναμένεται να ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο, αλλά το ατύχημα του USS Connecticut είναι πιθανό να στρεσάρει τη βιομηχανία υποβρυχίων και τον αμυντικό προϋπολογισμό της Αμερικής. Αναφορές από το Ναυτικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ αναφέρουν πως η ζημιά ήταν σοβαρή, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το εάν το πλοίο θα επισκευαστεί ή αν θα είναι πιο αποδοτικό να αποσυρθεί - όπως σχεδιάστηκε για το αερομεταφορέα της κλάσης Wasp, USS Bonhomme Richard μετά από πυρκαγιά στο πλοίο το 2020 λόγω του υψηλού κόστους των επισκευών. Το γεγονός πως τα υποβρύχια της κλάσης Seawolf δεν παράγονται πλέον και κανένα δεν αποσύρεται που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά για κανιβαλισμό, σημαίνει ότι οι επισκευές μπορεί να μην είναι βιώσιμες όπως θα ήταν για μια πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη κατηγορία πλοίων.
Μετά το ατύχημα, το υποβρύχιο επέστρεψε στη Ναυτική Βάση του Γκουάμ, όπου παρέμεινε έκτοτε, και παρά το εκτεταμένο μπλακ άουτ ειδήσεων, υπήρξαν πολλές ενδείξεις πως έχει υποστεί πολύ μεγάλες ζημιές. Όπως σημείωσε το Forbes: «Το ατύχημα του USS Connecticut είναι μεγάλη υπόθεση και δεν είναι πλέον ένα άνετο εσωτερικό θέμα του Ναυτικού… Η συνεχής σιωπή του Ναυτικού κάνει περισσότερο κακό παρά καλό». Τόνισε ότι το ζήτημα θα μπορούσε να είναι «μια αυτοπροκληθείσα πληγή, που προέρχεται από μακροχρόνια αλλά ανεπίλυτα προβλήματα εντός του Ναυτικού», τονίζοντας ότι η εξέλιξη των γεγονότων ήταν ιδιαίτερα δυσμενής δεδομένου πως το πλοίο ήταν «σε ισχύ, διατηρημένο για το είδος πρόκλησης που παρουσιάζει η Κίνα».
Ένα παχύτερο κύτος κατασκευασμένο με σκληρότερο χάλυβα, το οποίο θεωρήθηκε ως φθηνότερη εναλλακτική λύση για το τιτάνιο που χρησιμοποιούσαν τα ρωσικά πλοία, καθιστά το εξωτερικό του πλοίου ακόμη πιο δύσκολο να αντικατασταθεί. Έχουν δημιουργηθεί έτσι ερωτήματα σχετικά με το εάν το πλοίο, ακόμη και αν επισκευαστεί και επιστρέψει σε υπηρεσία, θα είχε ποτέ δυνατότητες συγκρίσιμες με ένα νεότευκτο πλοίο της κλάσης Seawolf, ιδίως όσον αφορά τον stealth σχεδιασμό του. Αυτό πιθανότατα θα επηρεάσει την απόφαση για τη διάλυση ή την αποκατάσταση του πλοίου υπέρ της προηγούμενης επιλογής.
Οι συνθήκες του ατυχήματος του πλοίου παραμένουν επίσης εξαιρετικά αβέβαιες, με την επίσημη αναφορά πως το πλοίο χτύπησε ένα αχαρτογράφητο υποθαλάσσιο βουνό να θεωρείται από ορισμένους αναλυτές ως αμφισβητήσιμη, ενώ άλλοι εικάζουν ότι είτε έπληξε υπόγεια υποδομή πετρελαίου ή πως μπορεί να χτυπήθηκε ακόμη και σε αμφισβήτηση επίθεση από κάποια κατηγορία υποθαλάσσιων drones.