Επιπροσθέτως, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ.
Ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων.
«Το Υπουργείο μας, με εντολή του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν». Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».
Ο Υφυπουργός Υποδομών, αναφέρθηκε και στην εξαιρετικά σημαντική, θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κρήτης στο μεγάλο έργο, Χανιά – Ηράκλειο και πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση προχωρά το έργο, κάτι που φαίνεται από τις συνεχείς ερωτήσεις για τον ΒΟΑΚ».
«Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την ‘‘Πάνω Ραχούλα’’ πληρώνεις αν είσαι από την ‘‘Κάτω Ραχούλα’’ δεν πληρώνεις» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.
Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε: «Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».
- Ο ΒΟΑΚ μπαίνει στην τελική φάση
Κατόπιν, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς την τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ είτε Δημόσιο έργο.