Ο Αντώνης Κανάκης φύλαγε την καλύτερη κριτική του στο Ράδιο Αρβύλα, όταν αυτό δεν ήταν σατυρική εκπομπή.
Εδώ δύο μέρες το Ράδιο Αρβύλα δεν είναι σατιρική εκπομπή. Έχει πάρει μια εντελώς διαφορετική τροπή η κατάσταση. Ο Αντώνης Κανάκης έχει βρεθεί στο σημείο να απολογείται, να εξηγεί και να ζητάει συγγνώμη μέσα από την εκπομπή του στον ΑΝΤ1. Βρήκε όμως χρόνο ασκήσει και κριτική. Ο Άδωνις Γεωργιάδης (τώρα) και η Λίνα Μενδώνη (τότε) μπήκαν ορθώς στο στόχαστρό του.
Από: sportime.gr - Γεράσιμος Μανωλίδης
Ο Αντώνης Κανάκης είναι ένας άνθρωπος αρκετά ταλαντούχος, με άνεση μπροστά στις κάμερες, με πετυχημένες παραγωγές. Ξέρει πολύ καλά τι είναι αυτό που θέλει να δει ο τηλεθεατής στον οποίο απευθύνεται. Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε του παραγωγή, παρεμπιπτόντως είναι δικές του παραγωγές, είναι πετυχημένη. Το δείχνει η τηλεθέαση. Το πιστοποιεί και το γενικότερο impact που έχουν τα λεγόμενά του.
Το κακό με τον Αντώνη Κανάκη, λέμε κακό διότι ελαττώματα έχουν όλοι, είναι πως θεωρεί πως μέσα στο ρεπορτόριό του είναι και το χιούμορ. Δεν έχει τέτοιο. Αν το καταλάβαινε δεν είχε τόσους haters. Διότι αυτό που ενοχλεί περισσότερο από όλα στον κεντρικό παρουσιαστή των Ράδιο Αρβύλα είναι πως θέλει σώνει και ντε να φιλτράρει την κριτική του πασπαλίζοντάς την με σάτιρα. Όχι, ο λόγος του είναι (σχεδόν επί μονίμου βάσεως) καταγγελτικός και ακραία ειρωνικός.
Τη δεύτερη μέρα των όσων ξέσπασαν από το σκάνδαλο και τις καταγγελίες του Στάθη Παναγιωτόπουλο όμως βρήκε το χρόνο να ασκήσει και κριτική. Δεκτό είναι να απαντήσει σε όσα ακούει. Απαλλαγμένος από τον μανδύα της σάτιρας που δεν του ταιριάζει και τον αποτινάζει ούτως ή άλλως χωρίς να το καταλαβαίνει, τοποθέτησε κάθε του κουβέντα στη σωστή της σειρά. Ο Άδωνις Γεωργιάδης είδε φως και μπήκε, όπως σε οτιδήποτε είναι trending. Η πρεμούρα του να πάρει θέση για όλα, έμελλε να είναι ένα ακόμα ατόπημα.
Ράδιο Αρβύλα: Ο Αντώνης Κανάκης έχει δίκιο
Το βίντεο στο οποίο ο Αντώνης Κανάκης έγινε viral, ο κεντρικός παρουσιαστής των Ράδιο Αρβύλα καλεί τη Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας. Η Λίνα Μενδώνη δεν αμφισβητούσε το ήθος του Δημήτρη Λιγνάδη όταν έσκασε για πρώτη φορά το θέμα της φερόμενης εμπλοκής του σε σεξουαλικές παρενοχλήσεις ανηλίκων. Την Υπουργό Πολιτισμού την έχει αποδοκιμάσει σύσσωμος ο κόσμος της τέχνης.
Η Λίνα Μενδώνη έχει «καταδικαστεί» από την κοινή γνώμη για τις τοποθετήσεις της. Έχει αποδοκιμαστεί από τους ίδιους τους πολίτες όταν βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Η Λίνα Μενδώνη έπρεπε να έχει παραιτηθεί επειδή έσπασε τη σιωπή της για τον Δημήτρη Λιγνάδη όταν η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο σε ότι έχει να κάνει με τις αποκαλύψεις για τη δράση του. Αλλά όπως είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης: «Αν φύγει η Μενδώνη, πρέπει να φύγω κι εγώ». Ορθό συμπέρασμα είναι αυτό από τον Υπουργό Ανάπτυξης, απλώς πρέπει να οριστεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο. Σε κάθε κυβερνητικό σχήμα, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας όμως, το βίντεο έγινε viral επειδή ο Αντώνης Κανάκης εκτέθηκε σε ότι αφορά τους συνεργάτες του. Είπε με παρρησία και στόμφο πως ελέγχει εξονυχιστικά τον κάθε συνεργάτη του. Γι’ αυτό δέχθηκε και δικαίως τα πυρά, όχι επειδή καλούσε τη Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί. Κι αν θέλουμε να το συγκρίνουμε, όντως ο Στάθης Παναγιωτόπουλος αποτελεί παρελθόν από τους Ράδιο Αρβύλα, η εκπομπή σταμάτησε πρόωρα και το μέλλον της είναι μετέωρο. Ειπώθηκε επίσης και μια κάποια συγγνώμη, παρά την ανεπάρκεια.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι μια εγωκεντρική περίπτωση
Σε μια περίοδο, που η Κυβέρνηση και ο ίδιος ο Υπουργός Ανάπτυξης έχει ανοιχτά μέτωπα, το να βγαίνει ένα από τα πλέον ισχυρά όργανα της και καλύπτει τη Λίνα Μενδώνη ζητώντας από τον Κανάκη να ζητήσει συγγνώμη στην Υπουργό Πολιτισμού δεν είναι απλά αισχρό, είναι άτοπο και άκαιρο. Καταδεικνύει ένα πρόβλημα αντίληψης των προβλημάτων της καθημερινότητας. Κι επειδή αυτό δεν μοιάζει πιθανό, μιας και ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ένα από τα πλέον εύστροφα στελέχη που έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίπλα του, πιθανώς να φέρει στην επιφάνεια την αδυναμία του Υπουργού να μην είναι το κέντρο του κόσμου.
Αυτός ο εγωκεντρισμός, η ανάγκη για προσοχή και η ροπή στη λαϊκή ρήση του «είδα φως και μπήκα» εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Άδωνι Γεωργιάδη. Σε μια περίοδο που ο Αντώνης Κανάκης δεν είχε τη δυναμική και τη διάθεση να ασκήσει κριτική, το έκανε με τον πλέον εποικοδομητικό τρόπο. Διότι ο Υπουργός πολιτικοποίησε με τον λάθος τρόπο το θέμα κι αφού έσπειρε ανέμους θέρισε θύελλες. Στο ερώτημα για ποιο λόγο η πολιτεία δεν επισπεύδει τις νομικές διαδικασίες για να δικαιωθεί ένα κορίτσι που αυτή τη στιγμή εκτίθεται (ακόμα) στο διαδίκτυο χωρίς τη συγκατάθεσή της, απάντηση δεν έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Ήταν σινεμά…
Εδώ δύο μέρες το Ράδιο Αρβύλα δεν είναι σατιρική εκπομπή. Έχει πάρει μια εντελώς διαφορετική τροπή η κατάσταση. Ο Αντώνης Κανάκης έχει βρεθεί στο σημείο να απολογείται, να εξηγεί και να ζητάει συγγνώμη μέσα από την εκπομπή του στον ΑΝΤ1. Βρήκε όμως χρόνο ασκήσει και κριτική. Ο Άδωνις Γεωργιάδης (τώρα) και η Λίνα Μενδώνη (τότε) μπήκαν ορθώς στο στόχαστρό του.
Από: sportime.gr - Γεράσιμος Μανωλίδης
Ο Αντώνης Κανάκης είναι ένας άνθρωπος αρκετά ταλαντούχος, με άνεση μπροστά στις κάμερες, με πετυχημένες παραγωγές. Ξέρει πολύ καλά τι είναι αυτό που θέλει να δει ο τηλεθεατής στον οποίο απευθύνεται. Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε του παραγωγή, παρεμπιπτόντως είναι δικές του παραγωγές, είναι πετυχημένη. Το δείχνει η τηλεθέαση. Το πιστοποιεί και το γενικότερο impact που έχουν τα λεγόμενά του.
Το κακό με τον Αντώνη Κανάκη, λέμε κακό διότι ελαττώματα έχουν όλοι, είναι πως θεωρεί πως μέσα στο ρεπορτόριό του είναι και το χιούμορ. Δεν έχει τέτοιο. Αν το καταλάβαινε δεν είχε τόσους haters. Διότι αυτό που ενοχλεί περισσότερο από όλα στον κεντρικό παρουσιαστή των Ράδιο Αρβύλα είναι πως θέλει σώνει και ντε να φιλτράρει την κριτική του πασπαλίζοντάς την με σάτιρα. Όχι, ο λόγος του είναι (σχεδόν επί μονίμου βάσεως) καταγγελτικός και ακραία ειρωνικός.
Τη δεύτερη μέρα των όσων ξέσπασαν από το σκάνδαλο και τις καταγγελίες του Στάθη Παναγιωτόπουλο όμως βρήκε το χρόνο να ασκήσει και κριτική. Δεκτό είναι να απαντήσει σε όσα ακούει. Απαλλαγμένος από τον μανδύα της σάτιρας που δεν του ταιριάζει και τον αποτινάζει ούτως ή άλλως χωρίς να το καταλαβαίνει, τοποθέτησε κάθε του κουβέντα στη σωστή της σειρά. Ο Άδωνις Γεωργιάδης είδε φως και μπήκε, όπως σε οτιδήποτε είναι trending. Η πρεμούρα του να πάρει θέση για όλα, έμελλε να είναι ένα ακόμα ατόπημα.
Ράδιο Αρβύλα: Ο Αντώνης Κανάκης έχει δίκιο
Το βίντεο στο οποίο ο Αντώνης Κανάκης έγινε viral, ο κεντρικός παρουσιαστής των Ράδιο Αρβύλα καλεί τη Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας. Η Λίνα Μενδώνη δεν αμφισβητούσε το ήθος του Δημήτρη Λιγνάδη όταν έσκασε για πρώτη φορά το θέμα της φερόμενης εμπλοκής του σε σεξουαλικές παρενοχλήσεις ανηλίκων. Την Υπουργό Πολιτισμού την έχει αποδοκιμάσει σύσσωμος ο κόσμος της τέχνης.
Η Λίνα Μενδώνη έχει «καταδικαστεί» από την κοινή γνώμη για τις τοποθετήσεις της. Έχει αποδοκιμαστεί από τους ίδιους τους πολίτες όταν βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Η Λίνα Μενδώνη έπρεπε να έχει παραιτηθεί επειδή έσπασε τη σιωπή της για τον Δημήτρη Λιγνάδη όταν η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο σε ότι έχει να κάνει με τις αποκαλύψεις για τη δράση του. Αλλά όπως είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης: «Αν φύγει η Μενδώνη, πρέπει να φύγω κι εγώ». Ορθό συμπέρασμα είναι αυτό από τον Υπουργό Ανάπτυξης, απλώς πρέπει να οριστεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο. Σε κάθε κυβερνητικό σχήμα, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας όμως, το βίντεο έγινε viral επειδή ο Αντώνης Κανάκης εκτέθηκε σε ότι αφορά τους συνεργάτες του. Είπε με παρρησία και στόμφο πως ελέγχει εξονυχιστικά τον κάθε συνεργάτη του. Γι’ αυτό δέχθηκε και δικαίως τα πυρά, όχι επειδή καλούσε τη Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί. Κι αν θέλουμε να το συγκρίνουμε, όντως ο Στάθης Παναγιωτόπουλος αποτελεί παρελθόν από τους Ράδιο Αρβύλα, η εκπομπή σταμάτησε πρόωρα και το μέλλον της είναι μετέωρο. Ειπώθηκε επίσης και μια κάποια συγγνώμη, παρά την ανεπάρκεια.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι μια εγωκεντρική περίπτωση
Σε μια περίοδο, που η Κυβέρνηση και ο ίδιος ο Υπουργός Ανάπτυξης έχει ανοιχτά μέτωπα, το να βγαίνει ένα από τα πλέον ισχυρά όργανα της και καλύπτει τη Λίνα Μενδώνη ζητώντας από τον Κανάκη να ζητήσει συγγνώμη στην Υπουργό Πολιτισμού δεν είναι απλά αισχρό, είναι άτοπο και άκαιρο. Καταδεικνύει ένα πρόβλημα αντίληψης των προβλημάτων της καθημερινότητας. Κι επειδή αυτό δεν μοιάζει πιθανό, μιας και ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ένα από τα πλέον εύστροφα στελέχη που έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίπλα του, πιθανώς να φέρει στην επιφάνεια την αδυναμία του Υπουργού να μην είναι το κέντρο του κόσμου.
Αυτός ο εγωκεντρισμός, η ανάγκη για προσοχή και η ροπή στη λαϊκή ρήση του «είδα φως και μπήκα» εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Άδωνι Γεωργιάδη. Σε μια περίοδο που ο Αντώνης Κανάκης δεν είχε τη δυναμική και τη διάθεση να ασκήσει κριτική, το έκανε με τον πλέον εποικοδομητικό τρόπο. Διότι ο Υπουργός πολιτικοποίησε με τον λάθος τρόπο το θέμα κι αφού έσπειρε ανέμους θέρισε θύελλες. Στο ερώτημα για ποιο λόγο η πολιτεία δεν επισπεύδει τις νομικές διαδικασίες για να δικαιωθεί ένα κορίτσι που αυτή τη στιγμή εκτίθεται (ακόμα) στο διαδίκτυο χωρίς τη συγκατάθεσή της, απάντηση δεν έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Ήταν σινεμά…