Παράλληλα με το νέο πάρκο στο Ελληνικό που θα αναβαθμίσει συνολικά τα Νότια Προάστια, η υπογειοποίηση της Λ. Ποσειδώνος έρχεται να αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα στο Λεκανοπέδιο.
Από: carandmotor.gr
Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας έως τη Λ. Συγγρού που είδαμε πρόσφατα ήταν μόνο η αρχή. Με διαδικασίες εξπρές, η γνωστή σε όλους μας Λ. Ποσειδώνος αναμένεται να αλλάξει πλήρως μέσα στα επόμενα χρόνια με στόχο την εξυπηρέτηση του πάρκου που κατασκευάζεται στο ελληνικό και γενικότερα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στα Νότια Προάστια.
Έτσι, εκτός των ποδηλατόδρομων και των χώρων πρασίνου που αναμένεται να δημιουργηθούν σε πολλά σημεία, η υπογειοποίηση πολλών τμημάτων της Παραλιακής θα αλλάξει πλήρως τα έως τώρα δεδομένα (για παράδειγμα, στο Φαληρικό Δέλτα, πάνω από την Λεωφόρο Ποσειδώνος αναμένεται να δημιουργηθεί πάρκο).
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε από τον αρχικό σχεδιασμό, μετά το Φάληρο, σειρά θα πάρουν οι περιοχές του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, ένα τμήμα μήκους 3 χιλιομέτρων. Πρακτικά, η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, κάποιος που κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.
λεωφόρος ποσειδώνος
Βέβαια, οι παραπάνω εργασίες δεν αφορούν μόνο τις γύρω περιοχές και τη συνολική αναβάθμισή τους. Ευεργετικά αποτελέσματα θα υπάρξουν και σε επίπεδο κυκλοφορίας, καθώς οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους να…πέφτουν στο ελάχιστο. Έτσι, με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, τα παραπάνω έργα συνεπάγονται την «κατάργηση» τουλάχιστον έξι φωτεινών σηματοδοτών κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, τα οποία, κατά τις ώρες αιχμής δημιουργούν κυκλοφοριακό έμφραγμα. Τέλος, να σημειώσουμε πως μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες όσον αφορά τα τμήματα του Φλοίσβου και του τελειώματος της Λ. Αμφιθέας.
Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας έως τη Λ. Συγγρού που είδαμε πρόσφατα ήταν μόνο η αρχή. Με διαδικασίες εξπρές, η γνωστή σε όλους μας Λ. Ποσειδώνος αναμένεται να αλλάξει πλήρως μέσα στα επόμενα χρόνια με στόχο την εξυπηρέτηση του πάρκου που κατασκευάζεται στο ελληνικό και γενικότερα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στα Νότια Προάστια.
Έτσι, εκτός των ποδηλατόδρομων και των χώρων πρασίνου που αναμένεται να δημιουργηθούν σε πολλά σημεία, η υπογειοποίηση πολλών τμημάτων της Παραλιακής θα αλλάξει πλήρως τα έως τώρα δεδομένα (για παράδειγμα, στο Φαληρικό Δέλτα, πάνω από την Λεωφόρο Ποσειδώνος αναμένεται να δημιουργηθεί πάρκο).
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε από τον αρχικό σχεδιασμό, μετά το Φάληρο, σειρά θα πάρουν οι περιοχές του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, ένα τμήμα μήκους 3 χιλιομέτρων. Πρακτικά, η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, κάποιος που κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.
λεωφόρος ποσειδώνος
Βέβαια, οι παραπάνω εργασίες δεν αφορούν μόνο τις γύρω περιοχές και τη συνολική αναβάθμισή τους. Ευεργετικά αποτελέσματα θα υπάρξουν και σε επίπεδο κυκλοφορίας, καθώς οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους να…πέφτουν στο ελάχιστο. Έτσι, με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, τα παραπάνω έργα συνεπάγονται την «κατάργηση» τουλάχιστον έξι φωτεινών σηματοδοτών κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, τα οποία, κατά τις ώρες αιχμής δημιουργούν κυκλοφοριακό έμφραγμα. Τέλος, να σημειώσουμε πως μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες όσον αφορά τα τμήματα του Φλοίσβου και του τελειώματος της Λ. Αμφιθέας.