Μεγάλη πρέπει να είναι η προσοχή που θα δώσουν όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα φτηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγοντας παράλληλα κακές πρακτικές αλλά και «περίεργους» εμπόρους.
Από: carandmotor.gr
Κάτι παραπάνω από έντονη είναι η «δραστηριότητα» αναφορικά με την αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, με το κοινό να προσπαθεί να βρει μια πολύ προσιτή λύση και να αποφύγει παράλληλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η μεγάλη ζήτηση που παρατηρείται έχει επαναφέρει στο προσκήνιο κακές πρακτικές που μας έρχονται από το παρελθόν, με θύματα πολλούς ανυποψίαστους καταναλωτές. Τι πρέπει να ελέγξουμε λοιπόν σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ποια είναι τα σημεία που πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας για να μην βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων «χωρίς επιστροφή»;
Πρώτα από όλα πρέπει ως καταναλωτές να είμαστε ενημερωμένοι και σε εγρήγορση αφού το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί τα περιστατικά εξαπάτησης καταναλωτών, οι οποίοι αγόρασαν δήθεν ελεγμένα και «με τη βούλα» μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία εκ των υστέρων αποδείχθηκαν... σκάρτα.
Μάλιστα, οι αναφορές που έφτασαν στα αυτιά μας αφορούν περιστατικά με εγγυήσεις που δόθηκαν χωρίς να έχουν τελικά κανένα αντίκρισμα, σε συνδυασμό με... σκιώδεις υπηρεσίες δωρεάν συντήρησης, οι οποίες περισσότερο περιόριζαν παρά απελευθέρωναν τους νέους κατόχους των μεταχειρισμένων μοντέλων.
Συγκεκριμένα, σε παραπάνω περιπτώσεις, οι οποίες αφορούν ευτυχώς μικρή μερίδα εμπόρων μεταχειρισμένων- οι υποψήφιοι αγοραστές έλαβαν σαν έξτρα παροχή τη δωρεάν κάλυψη της συντήρησης του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου ήταν υποχρεωμένοι να πηγαίνουν για service μόνο στο συγκεκριμένο συνεργείο.
Με αυτόν τον τρόπο, εκτός της πλημμελούς συντήρησης, ο νέος ιδιοκτήτης δεν μπαίνει στη διαδικασία να ελέγξει το όχημά του σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του αυτοκινήτου που επέλεξε. Αν, φυσικά, μετά την πάροδο του συγκεκριμένου διαστήματος ο κάτοχος απευθυνθεί σε άλλο συνεργείο και διαπιστωθούν παραλείψεις ή παραποιήσεις στο όχημα, όπως γυρισμένα χιλιόμετρα, τότε και σύμφωνα με τις αναφορές που έχουν γίνει, αυτό δεν αναγνωρίζεται από την πλευρά του εμπόρου που τού πούλησε αρχικά το μεταχειρισμένο μοντέλο.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνουμε πως σημαντικό στοιχείο στην αγορά αποτελούν και οι εγγυήσεις που ενδεχομένως να δίνονται. Σε αρκετές περιπτώσεις τα ψιλά γράμματα εντός των συμβολαίων εξαιρούν σημαντικά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και έτσι, σε πρακτικό επίπεδο, η εγγύηση παύει να έχει ουσιαστικό νόημα. Παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου αναφέρουν πως ο έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι προαπαιτούμενο για να προχωρήσει κάποιος στην τελική επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγξετε τη γνησιότητα του αρχείου συντήρησης, να δείτε αν έχουν γίνει ενέργειες ανάκλησης του μοντέλου και κατ’ επέκταση να διασταυρώσετε αν τα χιλιόμετρα που αναγράφονται είναι πραγματικά.
Δείξτε, λοιπόν, μεγάλη προσοχή πριν την τελική σας επιλογή και θυμηθείτε πως η χαμηλή τιμή και οι τυχόν έξτρα παροχές σε επίπεδο after sales δεν μπορεί να είναι τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Κάτι παραπάνω από έντονη είναι η «δραστηριότητα» αναφορικά με την αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, με το κοινό να προσπαθεί να βρει μια πολύ προσιτή λύση και να αποφύγει παράλληλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η μεγάλη ζήτηση που παρατηρείται έχει επαναφέρει στο προσκήνιο κακές πρακτικές που μας έρχονται από το παρελθόν, με θύματα πολλούς ανυποψίαστους καταναλωτές. Τι πρέπει να ελέγξουμε λοιπόν σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ποια είναι τα σημεία που πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας για να μην βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων «χωρίς επιστροφή»;
Πρώτα από όλα πρέπει ως καταναλωτές να είμαστε ενημερωμένοι και σε εγρήγορση αφού το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί τα περιστατικά εξαπάτησης καταναλωτών, οι οποίοι αγόρασαν δήθεν ελεγμένα και «με τη βούλα» μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία εκ των υστέρων αποδείχθηκαν... σκάρτα.
Μάλιστα, οι αναφορές που έφτασαν στα αυτιά μας αφορούν περιστατικά με εγγυήσεις που δόθηκαν χωρίς να έχουν τελικά κανένα αντίκρισμα, σε συνδυασμό με... σκιώδεις υπηρεσίες δωρεάν συντήρησης, οι οποίες περισσότερο περιόριζαν παρά απελευθέρωναν τους νέους κατόχους των μεταχειρισμένων μοντέλων.
Συγκεκριμένα, σε παραπάνω περιπτώσεις, οι οποίες αφορούν ευτυχώς μικρή μερίδα εμπόρων μεταχειρισμένων- οι υποψήφιοι αγοραστές έλαβαν σαν έξτρα παροχή τη δωρεάν κάλυψη της συντήρησης του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου ήταν υποχρεωμένοι να πηγαίνουν για service μόνο στο συγκεκριμένο συνεργείο.
Με αυτόν τον τρόπο, εκτός της πλημμελούς συντήρησης, ο νέος ιδιοκτήτης δεν μπαίνει στη διαδικασία να ελέγξει το όχημά του σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του αυτοκινήτου που επέλεξε. Αν, φυσικά, μετά την πάροδο του συγκεκριμένου διαστήματος ο κάτοχος απευθυνθεί σε άλλο συνεργείο και διαπιστωθούν παραλείψεις ή παραποιήσεις στο όχημα, όπως γυρισμένα χιλιόμετρα, τότε και σύμφωνα με τις αναφορές που έχουν γίνει, αυτό δεν αναγνωρίζεται από την πλευρά του εμπόρου που τού πούλησε αρχικά το μεταχειρισμένο μοντέλο.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνουμε πως σημαντικό στοιχείο στην αγορά αποτελούν και οι εγγυήσεις που ενδεχομένως να δίνονται. Σε αρκετές περιπτώσεις τα ψιλά γράμματα εντός των συμβολαίων εξαιρούν σημαντικά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και έτσι, σε πρακτικό επίπεδο, η εγγύηση παύει να έχει ουσιαστικό νόημα. Παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου αναφέρουν πως ο έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι προαπαιτούμενο για να προχωρήσει κάποιος στην τελική επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγξετε τη γνησιότητα του αρχείου συντήρησης, να δείτε αν έχουν γίνει ενέργειες ανάκλησης του μοντέλου και κατ’ επέκταση να διασταυρώσετε αν τα χιλιόμετρα που αναγράφονται είναι πραγματικά.
Δείξτε, λοιπόν, μεγάλη προσοχή πριν την τελική σας επιλογή και θυμηθείτε πως η χαμηλή τιμή και οι τυχόν έξτρα παροχές σε επίπεδο after sales δεν μπορεί να είναι τα βασικά κριτήρια αγοράς.