Η πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο, μεσούντος του πολέμου στην Ουκρανία, είναι ανύπαρκτη και καθίσταται επικίνδυνη, διότι επιτρέπει στην Τουρκία -που είναι η μοναδική νατοϊκή χώρα που δεν έχει επιβάλει κυρώσεις στη Ρωσία– να αλωνίζει μαζί με άλλες νατοϊκές δυνάμεις στη Μεσόγειο και εντός του FIR Αθηνών, ψάχνοντας όλοι μαζί παρέα να βρουν τα τρία πυρηνοκίνητα ρωσικά υποβρύχια.
Η απουσία της Ελλάδας ισχυροποιεί τη «Γαλάζια Πατρίδα» του Ερντογάν, δεδομένου ότι στη Μεσόγειο και εντός του FIR Αθηνών οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις είναι ανύπαρκτες, με την κυβέρνηση να παριστάνει τον παρατηρητή από την κορυφή του Ολύμπου.
Στις 23 Μαρτίου 2022 τέσσερα αεροπορικά μέσα χωρών του ΝΑΤΟ, ένα τουρκικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας, που απογειώθηκε από το Ντάλαμαν, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας των ΗΠΑ και ένα του Καναδά, που απογειώθηκαν από τη Σιγκονέλα της Ιταλίας, και ένα ελικόπτερο του 6ου Στόλου αλώνιζαν στη Μεσόγειο, για να εντοπίσουν τα τρία ρωσικά πυρηνικά υποβρύχια, καθ’ όσον αυτά συνιστούν απειλή για τα αεροπλανοφόρα ΗΠΑ – Γαλλίας. Και τούτο διότι είθισται, όταν υπάρχουν αεροπλανοφόρα στη Μεσόγειο, σε μόνιμη βάση να υπάρχουν τρία ρωσικά υποβρύχια και ρωσικά πλοία για να τα παρακολουθούν και για παν ενδεχόμενο.
Πέραν αυτών, στην ίδια περιοχή δύο αντιτορπιλικά της Τουρκίας και πλείστα άλλα νατοϊκών χωρών, όλα μαζί, αλώνιζαν στη Μεσόγειο και συνεργάζονταν με τα τέσσερα προαναφερθέντα αεροπορικά μέσα. Μοναδική απούσα από τις επιχειρήσεις αυτές, η Ελλάδα, με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να ετοιμάζεται τις ίδιες ημέρες για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, με στόχο την προβολή της.
Τα επίσημα στοιχεία
Για όλα αυτά επισημαίνονται τα ακόλουθα, όπως καταγράφονται σε επίσημα ελληνικά, τουρκικά, νατοϊκά και διεθνή στοιχεία.
1. Το ελικόπτερο του 6ου Στόλου έβαλε στα άχρηστα το σύνολο της Σύμβασης του ΙCΑΟ για την εναέρια κυκλοφορία στο FIR Αθηνών και ταυτόχρονα έριξε τη θέση της Ελλάδας στον Καιάδα. Ωστόσο ανέκυψε ένα θέμα που η κυβέρνηση οφείλει να διορθώσει άμεσα: Το ελικόπτερο του 6ου Στόλου δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσεως ούτε αναχαιτίστηκε (επιτρέποντας πλέον στην Τουρκία να κάνει το ίδιο σε Αιγαίο και Μεσόγειο).
Δεν υπάρχει αναφορά σε ελληνικό θεσμικό κείμενο βάσει του οποίου η Ελλάδα μπορεί να απαιτεί σχέδια πτήσεως για αεροσκάφη, ελικόπτερα κ.λπ. που απονηώνονται από πολεμικά πλοία ή αεροπλανοφόρα, που βρίσκονται ήδη εντός των ορίων του FIR Αθηνών (σ.σ.: δηλαδή πρώτα εισέρχεται το πολεμικό πλοίο στη θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών και μετά απονηώνονται τα αεροπορικά μέσα).
Και τούτο διότι η Ελλάδα απαιτεί σχέδια πτήσεως -και μάλιστα μόνο από τα τουρκικά αεροσκάφη- μόνο όταν αυτά εισέρχονται εντός του FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχει ελληνικό θεσμικό κείμενο, που να απαιτεί σχέδια πτήσεως από αεροπορικά μέσα τα οποία απονηώνονται από πλοία ή αεροπλανοφόρα, όταν αυτά βρίσκονται σε θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών.
Στην περίπτωση που δεν διορθωθεί η ανωμαλία αυτή, σε λίγο καιρό το τουρκικό αεροπλανοφόρο με τα ελικόπτερά του θα εισέρχεται στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο εντός του FIR Αθηνών, αυτά θα απονηώνονται και θα πετάνε ανεξέλεγκτα και η Αθήνα δεν θα μπορεί να απαιτήσει σχέδια πτήσεως.
Η αναχαίτιση του τουρκικού
2. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, το τουρκικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας που απογειώθηκε από το Ντάλαμαν αναχαιτίστηκε για σκοπούς αναγνώρισης, επειδή δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσης. Ωστόσο, το ελικόπτερο του 6ου Στόλου, μολονότι δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσης, δεν αναχαιτίστηκε.
Το γεγονός αυτό οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα σε περιπέτειες, καθώς η κυβέρνηση απαιτεί εφαρμογή των Κανόνων του ΙCΑΟ – σχέδια πτήσεως από το τουρκικό αεροσκάφος και δεν κάνει το ίδιο για το ελικόπτερο του 6ου Στόλου, με αποτέλεσμα να παραβιάζει τη Σύμβαση του Σικάγου, καθ’ όσον η Ελλάδα απαιτεί εφαρμογή της Σύμβασης από την Τουρκία και όχι από αμερικανικό ελικόπτερο.
2,45 ώρες στο FIR Αθηνών
3. Τα αεροσκάφη των ΗΠΑ και του Καναδά απογειώθηκαν από τη Σιγκονέλα της Ιταλίας χωρίς να καταθέσουν σχέδιο πτήσεως στις ελληνικές Αρχές. Το μοναδικό σχέδιο πτήσεως που κατέθεσαν είναι απογείωση από τη Σιγκονέλα Ιταλίας και προσγείωση στη Σιγκονέλα Ιταλίας, έπειτα από 4,5 ώρες πτήσεως, γράφοντας στα άχρηστα την πτήση τους στο FIR Αθηνών, στο οποίο πέταξαν για 2,45 ώρες.
Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει χάρτη με την απεικόνιση των ιχνών των τεσσάρων αεροπορικών μέσων (overlay) ως τεκμήριο, επισημαίνοντας τα ακόλουθα: Τα αεροπορικά μέσα και τα πολεμικά πλοία μαζί με τα τουρκικά αλώνιζαν στη Μεσόγειο και πετούσαν στην καρδιά της Ελλάδας και εντός του FIR Αθηνών, αλλά η Ελλάδα και τα μέσα των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων ήταν απόντα, ωσάν η ηπειρωτική Ελλάδα να βρίσκεται στη Μαδαγασκάρη και η κυβέρνηση δηλώνει ότι δεν έχει καμιά σχέση με τη Μεσόγειο.
Τα τέσσερα νατοϊκά αεροπορικά μέσα αλώνιζαν στις 23 Μαρτίου στη Μεσόγειο, σε θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών, με την Ελλάδα εντελώς απούσα και το ελληνικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας να ετοιμάζεται για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου
Σημειώνεται ιδιαίτερα το γεγονός ότι μολονότι η κυβέρνηση είχε διαθέσιμο και αναβαθμισμένο από το 2018 αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας P-3, εντούτοις στις 23 Μαρτίου 2022 δεν το έστειλε στη Μεσόγειο μαζί με τα άλλα νατοϊκά μέσα -για να υπάρξει ελληνική παρουσία και να μην αφήνει τον Ερντογάν να αλωνίζει στη «Γαλάζια Πατρίδα» του και να τον κατοχυρώνει-, για να το έχει έτοιμο στην παρέλαση, προκειμένου να πάρει τα εύσημα.
Αποδείξεις
4. Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει, πέραν των ανωτέρω, τη διεθνή αγγελία της κυβέρνησης Α 0931/22, με την οποία φαίνεται ότι ναυτική νατοϊκή δύναμη με επικεφαλής την Τουρκία ελέγχει τη Μεσόγειο για τις ρωσικές δυνάμεις, δηλαδή η Τουρκία κάνει έλεγχο στην περιοχή της Μεσογείου, με την Ελλάδα και πάλι απούσα, λες και βρίσκεται σε άλλο ημισφαίριο.
Η διεθνής αγγελία της κυβέρνησης (ΝΟΤΑΜ) Α 0931/22
Η κυβέρνηση έχασε εντελώς τον μπούσουλα των εθνικών θεμάτων
Ο συνδυασμός των αεροπορικών και ναυτικών δραστηριοτήτων στη Μεσόγειο για τον πόλεμο στην Ουκρανία, με την Αθήνα να παριστάνει τον θεατή, δείχνει ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τελείως τοn μπούσουλα των εθνικών θεμάτων.
Eνα πολύ συγκεκριμένο γεγονός συνέβη στις 28 Μαρτίου: Eνα αεροσκάφος ηλεκτρονικού πολέμου / κατασκοπευτικό των ΗΠΑ απογειώθηκε από τη Σιγκονέλα, πέρασε πλείστες φορές «κοκορέτσι» την Ελλάδα στα 62.000 πόδια και πήγε στη Μαύρη Θάλασσα. Στόχο είχε να καταγράψει τη διάταξη μάχης των ρωσικών δυνάμεων, οι οποίες πιθανόν να εισβάλουν στη Σεβαστούπολη και την Οδησσό.
Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει χάρτη που απεικονίζει το ίχνος του αεροσκάφους των ΗΠΑ (overlay) ως τεκμήριο, επισημαίνοντας:
α) Σύμφωνα με το ΑΝΝΕΧ (Παράρτημα) 2 της Σύμβασης του ΙCΑΟ προσθήκη 4 άρθρο 1.6 επιβάλλει στα UAV (Unmanned Aerial Vehicle – μη επανδρωμένα αεροσκάφη) να καταθέτουν σχέδιο πτήσεως για τον διεθνή εναέριο χώρο των FIR, όπου θα πετάξουν και διπλωματική άδεια επτά ημέρες πριν από την απογείωση, καθώς επίσης και σχέδιο πτήσεως, στην περίπτωση που περνούν πάνω από εθνικό εναέριο χώρο άλλης χώρας.
Με βάση αυτό, η κυβέρνηση αναχαιτίζει τα τουρκικά UAV που δεν καταθέτουν σχέδια πτήσης. Το συγκεκριμένο αμερικανικό UAV Global Hawk (κεντρική φωτο) κατέθεσε σχέδιο πτήσης μόνο στη Σιγκονέλα και όχι στην Ελλάδα, ενώ δεν ζήτησε ούτε διπλωματική άδεια, με αποτέλεσμα η ελληνική κυριαρχία, τα σχέδια πτήσης, τα 10 ν.μ. εθνικού εναέριου χώρου και η περιοχή έρευνας και διάσωσης να πηγαίνουν άπατα.
β) Η Αθήνα σε εφαρμογή του ΑΝΝΕΧ 2 αναχαιτίζει τα τουρκικά UAV -και πολύ καλά κάνει-, όμως δεν έκανε το ίδιο και με το Global Hawk. Το FIR και το UIR HELLAS εκτείνεται καθ’ ύψος απεριόριστα εντός του οποίου τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας τον ασκεί η Αθήνα. Η μη αναχαίτιση ή διπλωματική διαμαρτυρία με οποιονδήποτε τρόπο για την πτήση του αμερικανικού UAV Global Hawk δείχνουν ότι η κυβέρνηση απεμπολεί τις αρμοδιότητες της Αθήνας που της έχει αναθέσει ο ΙCΑΟ εντός του FIR/UIR.
Το μη επανδρωμένο αμερικανικό κατασκοπευτικό Global Hawk παρακολουθεί τις ρωσικές δυνάμεις σε Οδησσό και Σεβαστούπολη. Προηγουμένως έχει περάσει πλείστες φορές «κοκορέτσι» το FIR Αθηνών στα 62.000 πόδια, χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσεως ή να λάβει διπλωματική άδεια