Life-Of-Pix / pixabay |
Tyler Durden - zerohedge.com / Παρουσίαση Freepen.gr
Ονόματα όπως Faurecia, Volvo Car και Michelin σημείωσαν πτώση μεταξύ 2% και 6% για να ξεκινήσουν την εβδομάδα μετά τα άσχημα στοιχεία πωλήσεων του Ιουνίου για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία που έπεσαν στον γκρεμό.
Το Ηνωμένο Βασίλειο είδε τον πιο αδύναμο Ιούνιο από το 1996, ανέφερε τη Δευτέρα η Auto Express. Η Εταιρεία Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων εξακολουθεί να αποδίδει τη μείωση των πωλήσεων στη «συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών [τσιπς]» σε συνδυασμό με την εφαρμογή αυστηρών περιορισμών Covid από την Κίνα.
Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα σημείωσαν αύξηση πωλήσεων κατά 14,6% και το μερίδιο αγοράς τους αυξήθηκε από 10,7% τον Ιούνιο του 2021 σε 16,1% τον Ιούνιο του 2022.
«Η έλλειψη ημιαγωγών πνίγει την αγορά νέων αυτοκινήτων ακόμη περισσότερο από το lockdown του περασμένου έτους. Η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζει να είναι το μόνο φωτεινό σημείο, καθώς περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν από ποτέ, αλλά ενώ αυτή η ανάπτυξη είναι ευπρόσδεκτη, δεν είναι ακόμη αρκετή για να αντισταθμίσει τους ασθενείς συνολικούς όγκους, κάτι που έχει τεράστιες επιπτώσεις στην ανανέωση του στόλου και στην ικανότητά μας να επιτύχουμε τους γενικούς στόχους μείωσης του άνθρακα», δήλωσε ο Mike Hawes, διευθύνων σύμβουλος του SMMT.
Και συνέχισε: «Ωστόσο, με τους αυτοκινητιστές να αντιμετωπίζουν αυξανόμενο κόστος καυσίμων, η μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι όλο και πιο λογική και η βιομηχανία εργάζεται σκληρά για να βελτιώσει την προσφορά και να δώσει προτεραιότητα στις παραδόσεις αυτών των νέων τεχνολογιών, δεδομένης της εξοικονόμησης που μπορούν να προσφέρουν στους οδηγούς».
Και το χάος δε δείχνει άμεσα σημάδια εγκατάλειψης. Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Volvo έχει ήδη προειδοποιήσει ότι οι διακοπές λειτουργίας στην Κίνα θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου.