distelAPPArath / pixabay |
Η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία του Ιράν δήλωσε ότι ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη διαμετακόμιση ρωσικών εμπορευμάτων στην Ινδία, χρησιμοποιώντας τον Διεθνή Μεταφορικό Διάδρομο Βορρά-Νότου (INSTC).
Αυτό σημαίνει πως ο διάδρομος INSTC, ο οποίος δεν εισέρχεται σε καμία χώρα που επιβάλλει τις δυτικές κυρώσεις, θα χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για τη μεταφορά αγαθών μεταξύ της Ρωσίας και μεγάλων τμημάτων της Αφρικής και της Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας. Η μεταφορά μέσω της διαδρομής διαρκεί λιγότερο από τη θαλάσσια διαδρομή, αλλά είναι πιο ακριβή.
Στην τελευταία περίπτωση, φορτίο από την Αγία Πετρούπολη αναχώρησε από το ρωσικό λιμάνι στο Αστραχάν. Στάλθηκε νότια στο λιμάνι της Κασπίας Anzali του Ιράν και στη συνέχεια διήλθε νότια οδικώς μέσω του Ιράν στο λιμάνι του Μπαντάρ Αμπάς. Από εκεί, τα εμπορεύματα αποστέλλονταν στη Βομβάη. Ολόκληρο το ταξίδι διήρκεσε 24 ημέρες και είναι πιθανό να γίνει πιο γρήγορο μόλις ολοκληρωθεί ο υπεριρανικός σιδηρόδρομος τον επόμενο χρόνο.
Το δοκιμαστικό φορτίο περιελάμβανε δύο εμπορευματοκβώτια με φύλλα laminate, βάρους 41 τόνων.
Η εμπορική ζώνη Solyanka στο Αστραχάν ανήκει από κοινού στο Ιράν και τη Ρωσία με το πλειοψηφικό μερίδιο να κατέχεται από την Τεχεράνη.
Αυτό σημαίνει πως ο διάδρομος INSTC, ο οποίος δεν εισέρχεται σε καμία χώρα που επιβάλλει τις δυτικές κυρώσεις, θα χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για τη μεταφορά αγαθών μεταξύ της Ρωσίας και μεγάλων τμημάτων της Αφρικής και της Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας. Η μεταφορά μέσω της διαδρομής διαρκεί λιγότερο από τη θαλάσσια διαδρομή, αλλά είναι πιο ακριβή.
Στην τελευταία περίπτωση, φορτίο από την Αγία Πετρούπολη αναχώρησε από το ρωσικό λιμάνι στο Αστραχάν. Στάλθηκε νότια στο λιμάνι της Κασπίας Anzali του Ιράν και στη συνέχεια διήλθε νότια οδικώς μέσω του Ιράν στο λιμάνι του Μπαντάρ Αμπάς. Από εκεί, τα εμπορεύματα αποστέλλονταν στη Βομβάη. Ολόκληρο το ταξίδι διήρκεσε 24 ημέρες και είναι πιθανό να γίνει πιο γρήγορο μόλις ολοκληρωθεί ο υπεριρανικός σιδηρόδρομος τον επόμενο χρόνο.
Το δοκιμαστικό φορτίο περιελάμβανε δύο εμπορευματοκβώτια με φύλλα laminate, βάρους 41 τόνων.
Η εμπορική ζώνη Solyanka στο Αστραχάν ανήκει από κοινού στο Ιράν και τη Ρωσία με το πλειοψηφικό μερίδιο να κατέχεται από την Τεχεράνη.
* πληροφορίες tribuneindia.com