Τα χαμηλά επίπεδα νερού του ποταμού Ρήνου απειλούν τους μεγαλύτερους βιομηχανικούς παίκτες της Γερμανίας που βασίζονται στην πλωτή οδό μήκους 1.288 χιλιομέτρων από την Ελβετία στη Βόρεια Θάλασσα για μεταφορά. Μια νέα εκτίμηση προειδοποίησε ότι τα επίπεδα του νερού θα μπορούσαν να μειωθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διάβαση από φορτηγίδα.
Το επίσημο βάθος στο Kaub κοντά στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας μειώθηκε στις 23,6 ίντσες (60 εκατοστά) την Τρίτη, το χαμηλότερο για αυτήν την εποχή του χρόνου σε τουλάχιστον δύο δεκαετίες, σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο εσωτερικής ναυσιπλοΐας WSV. Η τελευταία φορά που η στάθμη του νερού ήταν τόσο χαμηλή ήταν ο Δεκέμβριος του 2018.
Νέες προβλέψεις δείχνουν ότι η στάθμη του νερού στο Kaub θα συνεχίσει να μειώνεται στις 18,5 ίντσες (47 εκατοστά) μέχρι το Σάββατο, σύμφωνα με τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Διοίκηση Ναυτιλίας.
Εάν φτάσει τα 47 εκατοστά, το Kaub θα απέχει 2,5 ίντσες (7 εκατοστά) από το να είναι αδιάβατο με φορτηγίδα.
Σε απάντηση στην πρόσφατη ολίσθηση της στάθμης των υδάτων, ο Riverlake, ένας μεσίτης πλοίων, είπε ότι οι φορτηγίδες που μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ του Άνω Ρήνου και του Ρότερνταμ είχαν μειώσει το βάρος στο ένα τρίτο περίπου της χωρητικότητας για να βελτιώσουν το βύθισμα σε ρηχά σημεία της πλωτής οδού. Όμως η λιγότερη χωρητικότητα αποστολής ανεβάζει το κόστος μεταφοράς σχεδόν σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ.
Οι φορτηγίδες στις εσωτερικές πλωτές οδούς μεταφέρουν περίπου το 5%-10% των γερμανικών εμπορευμάτων, με περίπου το 80% αυτού στον Ρήνο, συμπεριλαμβανομένου του ενός τρίτου της εγχώριας μεταφοράς αργού πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα. Η χαμηλή στάθμη του νερού στο Kaub θα μπορούσε να επιδεινώσει τη χειρότερη κρίση στον ενεργειακό εφοδιασμό των τελευταίων δεκαετιών, πυροδοτώντας ακόμη υψηλότερο πληθωρισμό που θα είχε ως αποτέλεσμα μια πιο επιθετική αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ.
Το επίσημο βάθος στο Kaub κοντά στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας μειώθηκε στις 23,6 ίντσες (60 εκατοστά) την Τρίτη, το χαμηλότερο για αυτήν την εποχή του χρόνου σε τουλάχιστον δύο δεκαετίες, σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο εσωτερικής ναυσιπλοΐας WSV. Η τελευταία φορά που η στάθμη του νερού ήταν τόσο χαμηλή ήταν ο Δεκέμβριος του 2018.
Νέες προβλέψεις δείχνουν ότι η στάθμη του νερού στο Kaub θα συνεχίσει να μειώνεται στις 18,5 ίντσες (47 εκατοστά) μέχρι το Σάββατο, σύμφωνα με τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Διοίκηση Ναυτιλίας.
Εάν φτάσει τα 47 εκατοστά, το Kaub θα απέχει 2,5 ίντσες (7 εκατοστά) από το να είναι αδιάβατο με φορτηγίδα.
Σε απάντηση στην πρόσφατη ολίσθηση της στάθμης των υδάτων, ο Riverlake, ένας μεσίτης πλοίων, είπε ότι οι φορτηγίδες που μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ του Άνω Ρήνου και του Ρότερνταμ είχαν μειώσει το βάρος στο ένα τρίτο περίπου της χωρητικότητας για να βελτιώσουν το βύθισμα σε ρηχά σημεία της πλωτής οδού. Όμως η λιγότερη χωρητικότητα αποστολής ανεβάζει το κόστος μεταφοράς σχεδόν σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ.
Οι φορτηγίδες στις εσωτερικές πλωτές οδούς μεταφέρουν περίπου το 5%-10% των γερμανικών εμπορευμάτων, με περίπου το 80% αυτού στον Ρήνο, συμπεριλαμβανομένου του ενός τρίτου της εγχώριας μεταφοράς αργού πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα. Η χαμηλή στάθμη του νερού στο Kaub θα μπορούσε να επιδεινώσει τη χειρότερη κρίση στον ενεργειακό εφοδιασμό των τελευταίων δεκαετιών, πυροδοτώντας ακόμη υψηλότερο πληθωρισμό που θα είχε ως αποτέλεσμα μια πιο επιθετική αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ.