SWEDISH COAST GUARD |
Κατά τη γνώμη του, υπάρχουν δύο τρόποι για να διορθωθεί η ζημιά: η κατασκευή ενός κιβωτίου (ένας στεγανός θάλαμος που χρησιμοποιείται σε υποβρύχιες κατασκευαστικές εργασίες ή ως θεμέλιο), ή ανύψωση των αγωγών αερίου στην επιφάνεια.
"Ένας τρόπος είναι να κατασκευαστεί ένα κιβώτιο που θα φέρει στον σωλήνα. Θα γίνουν εργασίες στο κιβώτιο είτε για να αντικατασταθεί ο σωλήνας είτε για να διορθωθεί. Τα βάθη το επιτρέπουν. Φυσικά, θα πρέπει να γίνει μια πολύπλοκη υποβρύχια κατασκευή. Τούτου λεχθέντος, το χρονοδιάγραμμα - ο σχεδιασμός, η κατασκευή και οι εργασίες - όλα αυτά θα διαρκέσουν όχι μόνο μήνες αλλά ακόμη περισσότερο. Η δεύτερη επιλογή είναι η ανύψωση [των σωλήνων]", είπε σε δημοσιογράφους στο περιθώριο του Sakhalin Oil Φόρουμ για το φυσικό αέριο την Πέμπτη.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ανύψωση του αγωγού φυσικού αερίου στην επιφάνεια θα απαιτούσε γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 3.000 τόνων.
«Στο πλαίσιο του σχεδιασμού αυτών των αγωγών φυσικού αερίου, ελήφθησαν υπόψη οι κίνδυνοι διακοπής των εργασιών του και, κατά συνέπεια, ελήφθη υπόψη η δυνατότητα επισκευής. Ως εκ τούτου, ο σωλήνας τοποθετήθηκε με τέτοιο τρόπο που θα καθιστούσε δυνατή την ανύψωσή του. Αυτό θα πάρει επίσης χρόνο, τεχνικό εξοπλισμό, γερανούς, πλοία κ.λπ. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, τεχνικά είναι δυνατό. Μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, δεν είναι ένας ή δύο μήνες, είναι έξι μήνες ή τουλάχιστον ένα χρόνο», εξήγησε ο Zavalny.
Σημείωσε ότι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή επιλογών είναι η διαθεσιμότητα εξοπλισμού του πλοίου για την πραγματοποίηση επισκευών.
«Πιθανώς, αυτά τα πλοία τοποθέτησης σωλήνων υπόκεινται σε κυρώσεις, επομένως απλά δε θα τους επιτραπεί να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή του αγωγού φυσικού αερίου», παραδέχτηκε ο νομοθέτης.