Τα λεγόμενα powerships καίνε υγροποιημένο φυσικό αέριο, μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ή βιοντίζελ
Από: bankingnews.gr
Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις βρίσκονται εξετάζουν τη μίσθωση γιγαντιαίων πλωτών σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με έδρα την Τουρκία, με τη Γηραιά Ήπειρο να αγωνίζεται για την εξασφάλιση προμηθειών ενέργειας αυτόν τον χειμώνα.
Τα λεγόμενα powerships καίνε υγροποιημένο φυσικό αέριο, μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ή βιοντίζελ, και θα μπορούσαν να αποβιβαστούν στα ευρωπαϊκά λιμάνια τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την Karpowership που εδρεύει στην Κωνσταντινούπολη, η οποία κατέχει στόλο των πλοίων.
«Είμαστε σε συζητήσεις με τέσσερις από τις κορυφαίες οικονομίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης» δήλωσε σε συνέντευξή της η Zeynep Harezi, επικεφαλής εμπορικών λειτουργιών.
«Εάν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τη γραφειοκρατία, ελπίζουμε ότι θα παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια με χαμηλό κόστος, ενώ τηρούμε τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς της ΕΕ».
Τα ηλεκτροκίνητα πλοία έχουν χρησιμοποιηθεί ως πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Αφρική και σε άλλες αναδυόμενες οικονομίες.
Η στροφή της Ευρώπης προς τα πλοία καύσης ορυκτών καυσίμων είναι άλλο ένα σημάδι της επείγουσας ανάγκης για αξιοποίηση πρόσθετων πηγών ενέργειας αυτόν τον χειμώνα, καθώς η ήπειρος αντιμετωπίζει κινδύνους που σχετίζονται με την ενεργειακή ασφάλεια μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που συμμετέχουν στις συζητήσεις δεν έχουν ακόμη αποφασίσει εάν θα κάψουν πετρέλαιο ή LNG, είπε η Harezi.
Η χρήση μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο θα ήταν το πιο πρόσφατο παράδειγμα καταναλωτών ενέργειας που καίνε καύσιμα με βάση το πετρέλαιο λόγω του αυξημένου κόστους φυσικού αερίου.
Ωστόσο, η ανάπτυξη πλοίων ισχύος είναι αμφιλεγόμενη.
Στη Γερμανία, η οποία αναζητά εναλλακτικές πηγές ενέργειας καθώς καταργεί σταδιακά κάποια πυρηνική παροχή, το υπουργείο Οικονομίας και Κλίματος συζητά με τη βελγική εταιρεία Exmar και την κυβέρνηση της Κάτω Σαξονίας για τη δυνατότητα να πάρουν τρεις πετρελαιοκίνητες φορτηγίδες, σύμφωνα με επιστολή του υπουργείου προς τους κοινοβουλευτικούς συντηρητικούς.
Η περιβαλλοντική ομάδα BUND, ωστόσο, επέκρινε τη χρήση τέτοιων σκαφών με καύση ορυκτών καυσίμων.
Η Karpowership έχει διαθέσιμα οκτώ πλοία που μπορούν να παράγουν έως και δύο γιγαβάτ ηλεκτρικής ενέργειας, αρκετά για να τροφοδοτήσουν περίπου πέντε εκατομμύρια σπίτια.
Το μεγαλύτερο πλοίο του έχει χωρητικότητα 500 μεγαβάτ.
Τα πλοία έχουν ενσωματωμένο σταθμό παραγωγής ενέργειας με έναν τοπικό σταθμό στην ξηρά και χρειάζονται περίπου ένα χιλιόμετρο (0,6 μίλια) καλωδίων για να τεθούν σε λειτουργία.
Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις βρίσκονται εξετάζουν τη μίσθωση γιγαντιαίων πλωτών σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με έδρα την Τουρκία, με τη Γηραιά Ήπειρο να αγωνίζεται για την εξασφάλιση προμηθειών ενέργειας αυτόν τον χειμώνα.
Τα λεγόμενα powerships καίνε υγροποιημένο φυσικό αέριο, μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ή βιοντίζελ, και θα μπορούσαν να αποβιβαστούν στα ευρωπαϊκά λιμάνια τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την Karpowership που εδρεύει στην Κωνσταντινούπολη, η οποία κατέχει στόλο των πλοίων.
«Είμαστε σε συζητήσεις με τέσσερις από τις κορυφαίες οικονομίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης» δήλωσε σε συνέντευξή της η Zeynep Harezi, επικεφαλής εμπορικών λειτουργιών.
«Εάν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τη γραφειοκρατία, ελπίζουμε ότι θα παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια με χαμηλό κόστος, ενώ τηρούμε τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς της ΕΕ».
Τα ηλεκτροκίνητα πλοία έχουν χρησιμοποιηθεί ως πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Αφρική και σε άλλες αναδυόμενες οικονομίες.
Η στροφή της Ευρώπης προς τα πλοία καύσης ορυκτών καυσίμων είναι άλλο ένα σημάδι της επείγουσας ανάγκης για αξιοποίηση πρόσθετων πηγών ενέργειας αυτόν τον χειμώνα, καθώς η ήπειρος αντιμετωπίζει κινδύνους που σχετίζονται με την ενεργειακή ασφάλεια μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που συμμετέχουν στις συζητήσεις δεν έχουν ακόμη αποφασίσει εάν θα κάψουν πετρέλαιο ή LNG, είπε η Harezi.
Η χρήση μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο θα ήταν το πιο πρόσφατο παράδειγμα καταναλωτών ενέργειας που καίνε καύσιμα με βάση το πετρέλαιο λόγω του αυξημένου κόστους φυσικού αερίου.
Ωστόσο, η ανάπτυξη πλοίων ισχύος είναι αμφιλεγόμενη.
Στη Γερμανία, η οποία αναζητά εναλλακτικές πηγές ενέργειας καθώς καταργεί σταδιακά κάποια πυρηνική παροχή, το υπουργείο Οικονομίας και Κλίματος συζητά με τη βελγική εταιρεία Exmar και την κυβέρνηση της Κάτω Σαξονίας για τη δυνατότητα να πάρουν τρεις πετρελαιοκίνητες φορτηγίδες, σύμφωνα με επιστολή του υπουργείου προς τους κοινοβουλευτικούς συντηρητικούς.
Η περιβαλλοντική ομάδα BUND, ωστόσο, επέκρινε τη χρήση τέτοιων σκαφών με καύση ορυκτών καυσίμων.
Η Karpowership έχει διαθέσιμα οκτώ πλοία που μπορούν να παράγουν έως και δύο γιγαβάτ ηλεκτρικής ενέργειας, αρκετά για να τροφοδοτήσουν περίπου πέντε εκατομμύρια σπίτια.
Το μεγαλύτερο πλοίο του έχει χωρητικότητα 500 μεγαβάτ.
Τα πλοία έχουν ενσωματωμένο σταθμό παραγωγής ενέργειας με έναν τοπικό σταθμό στην ξηρά και χρειάζονται περίπου ένα χιλιόμετρο (0,6 μίλια) καλωδίων για να τεθούν σε λειτουργία.