pixabay / gerholdt |
Freepen.gr - Με την απαγόρευση της προμήθειας ρωσικών προϊόντων πετρελαίου να πλησιάζει, η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να βρει εναλλακτικές πηγές για τις μελλοντικές της εισαγωγές καυσίμων, κάτι που μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο, αναφέρει το Bloomberg.
Το μέσο ενημέρωσης έγραψε την Παρασκευή πως τρία νέα διυλιστήρια στη Μέση Ανατολή θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ΕΕ να αντικαταστήσει 600.000 βαρέλια ημερησίως ρωσικού ντίζελ, αλλά έχουν αντιμετωπίσει πολλές καθυστερήσεις. Κανένα από αυτά δεν είναι ακόμη σε πλήρη δυναμικότητα και θα μπορούσαν να υπάρξουν ακόμη περισσότερες καθυστερήσεις, σύμφωνα με το άρθρο.
«Για να αντικαταστήσει τις ρωσικές προμήθειες, η Ευρώπη στρέφεται όλο και περισσότερο σε παραγωγούς στη Μέση Ανατολή», φέρεται να είπαν στους πελάτες αναλυτές της JPMorgan Chase.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Ahmed Mehdi, αναλυτή εμπορευμάτων στο Λονδίνο με τους Renaissance Energy Advisors, «τα έργα διύλισης στη Μέση Ανατολή υπόκεινται σε καθυστερήσεις στην έναρξη λειτουργίας». Είπε στο Bloomberg πως «η Ευρώπη δε θα επωφεληθεί από τα επιπλέον βαρέλια μέχρι τα τέλη του 2023».
Το πρακτορείο ανέφερε ότι τα νέα διυλιστήρια βρίσκονται στη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ και το Ομάν.
Το μέσο ενημέρωσης έγραψε την Παρασκευή πως τρία νέα διυλιστήρια στη Μέση Ανατολή θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ΕΕ να αντικαταστήσει 600.000 βαρέλια ημερησίως ρωσικού ντίζελ, αλλά έχουν αντιμετωπίσει πολλές καθυστερήσεις. Κανένα από αυτά δεν είναι ακόμη σε πλήρη δυναμικότητα και θα μπορούσαν να υπάρξουν ακόμη περισσότερες καθυστερήσεις, σύμφωνα με το άρθρο.
«Για να αντικαταστήσει τις ρωσικές προμήθειες, η Ευρώπη στρέφεται όλο και περισσότερο σε παραγωγούς στη Μέση Ανατολή», φέρεται να είπαν στους πελάτες αναλυτές της JPMorgan Chase.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Ahmed Mehdi, αναλυτή εμπορευμάτων στο Λονδίνο με τους Renaissance Energy Advisors, «τα έργα διύλισης στη Μέση Ανατολή υπόκεινται σε καθυστερήσεις στην έναρξη λειτουργίας». Είπε στο Bloomberg πως «η Ευρώπη δε θα επωφεληθεί από τα επιπλέον βαρέλια μέχρι τα τέλη του 2023».
Το πρακτορείο ανέφερε ότι τα νέα διυλιστήρια βρίσκονται στη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ και το Ομάν.