Με το δυστύχημα στα Τέμπη και κυρίως με τα όσα τραγελαφικά
αποκαλύφτηκαν, το αφήγημα περί εκσυγχρονισμού έχει καταρρεύσει.
Από: bankingnews.gr / Γράφει ο Μαξιμιλιανός
Η τραγωδία των Τεμπών ανέδειξε με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο ότι το αφήγημα της κυβέρνησης περί εκσυγχρονισμού του κράτους είναι γυμνό.
Είναι αλήθεια ότι η κυβέρνηση προσπάθησε να περάσει το μήνυμα ότι έχει
δημιουργήσει ένα ψηφιακό κράτος που έχει διευκολύνει τη ζωή του πολίτη.
Η κυβέρνηση δεν τα έβαλε με το κομματικό κράτος, αντίθετα το ενίσχυσε
Με το δυστύχημα στα Τέμπη και κυρίως με τα όσα τραγελαφικά αποκαλύφτηκαν, το αφήγημα αυτό έχει καταρρεύσει.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν τα έβαλε με το κομματικό κράτος.
Απόδειξη ότι ένα κομματικό στέλεχος από αχθοφόρος στον ΟΣΕ έγινε σταθμάρχης με 3 μήνες εκπαίδευση.
Όμως, δεν πρέπει να πέσει όλη η ευθύνη σε αυτόν.
Καθώς, γι’ αυτή την εξέλιξη φταίνε οι ανώτεροι υπηρεσιακοί του υπουργείου Μεταφορών και φυσικά ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, που παραιτήθηκε αλλά αποτελεί ερωτηματικό εάν θα είχε παραιτηθεί εάν το δυστύχημα είχε γίνει αρχές της θητείας της κυβέρνησης. Πιστεύουμε πως όχι…
Στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για μη συμμόρφωση
Πέραν από αυτό, όμως, ο Κώστας Καραμανλής έχει τεράστιες ευθύνες καθώς η Κομισιόν πριν 2 εβδομάδες παρέπεμψε την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ε.Ε. γιατί η χώρα δεν έχει συμμορφωθεί με το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Αντ’ αυτού έκανε μεγαλόστομες φράσεις ότι «με την ασφάλεια των πολιτών στα τρένα δεν παίζουμε»…
Χαστούκι από Κομισιόν
Επίσης, ο αρμόδιος για θέματα μεταφορών Antalber Yahns αποκάλυψε ότι η Ευρωπαική Ένωση έχει χρηματοδοτήσει 16 έργα μεταφορών στην Ελλάδα με 700 εκατ. ευρώ, το 90% των οποίων αφορούν σιδηροδρομικές μεταφορές.
Που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά;
Γιατί δεν υπήρχε κέντρο ηλεκτρονικής διαχείρισης των τρένων και παρακολούθησης των δρομολογίων;
Τα καμπανάκια από τους συνδικαλιστές
Ο Κ. Καραμανλής, λοιπόν, υπήρξε υπουργός μιας κατ’ επίφαση «μεταρρυθμιστικής» κυβέρνησης, είχε 4 χρόνια να εκσυγχρονίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο και απέτυχε να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών.
Πριν 2 μήνες, μάλιστα, συνδικαλιστές είχαν κρούσει το καμπανάκι για τα στάνταρ ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου και με επιστολή τους στον υπουργό τόνιζαν ότι έχουν γίνει πολλά μικροατυχήματα με τις αμαξοστοιχίες. Οπότε, ο υπουργός γνώριζε αλλά προτίμησε να κάνει δημόσιες σχέσεις…
Πόσα δις ευρώ χρειάζονται για μία συσκευή gps στα τρένα;
Πόσο δύσκολο είναι να παρακολουθούνται με gps οι αμαξοστοιχίες την στιγμή που αυτό γίνεται για ασήμαντα πράγματα στην καθημερινή μας ζωή, όπως π.χ τα καταστήματα παρακολουθούν που πάνε τα delivery. Και εδώ τίθεται και ένα μεγάλο ερωτηματικό για το πως αξιοποιούνται τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τα δισεκατομμύρια από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης με τα οποία όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση εκσυγχρονίζει το κράτος…
Θα ενισχυθεί η αντισυστημική ψήφος – Αδύνατη η αυτοδυναμία
Το αφήγημα του εκσυγχρονισμού του κράτους, λοιπόν, κατέρρευσε και θεωρούμε ότι αυτό θα έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο και στο εκλογικό αποτέλεσμα.
Η τραγωδία στα Τέμπη και τα όσα αποκάλυψε για το σάπιο κράτος θα αναζωπυρώσουν την αντισυστημική ψήφο στις εκλογές που έρχονται.
Και είναι σίγουρο ότι πλέον ο στόχος της αυτοδυναμίας για τη Νέα Δημοκρατία στις δεύτερες εκλογές θα είναι εξαιρετικά δύσκολος, αν όχι αδύνατος.
Με το δυστύχημα στα Τέμπη και κυρίως με τα όσα τραγελαφικά αποκαλύφτηκαν, το αφήγημα αυτό έχει καταρρεύσει.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν τα έβαλε με το κομματικό κράτος.
Απόδειξη ότι ένα κομματικό στέλεχος από αχθοφόρος στον ΟΣΕ έγινε σταθμάρχης με 3 μήνες εκπαίδευση.
Όμως, δεν πρέπει να πέσει όλη η ευθύνη σε αυτόν.
Καθώς, γι’ αυτή την εξέλιξη φταίνε οι ανώτεροι υπηρεσιακοί του υπουργείου Μεταφορών και φυσικά ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, που παραιτήθηκε αλλά αποτελεί ερωτηματικό εάν θα είχε παραιτηθεί εάν το δυστύχημα είχε γίνει αρχές της θητείας της κυβέρνησης. Πιστεύουμε πως όχι…
Στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για μη συμμόρφωση
Πέραν από αυτό, όμως, ο Κώστας Καραμανλής έχει τεράστιες ευθύνες καθώς η Κομισιόν πριν 2 εβδομάδες παρέπεμψε την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ε.Ε. γιατί η χώρα δεν έχει συμμορφωθεί με το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Αντ’ αυτού έκανε μεγαλόστομες φράσεις ότι «με την ασφάλεια των πολιτών στα τρένα δεν παίζουμε»…
Χαστούκι από Κομισιόν
Επίσης, ο αρμόδιος για θέματα μεταφορών Antalber Yahns αποκάλυψε ότι η Ευρωπαική Ένωση έχει χρηματοδοτήσει 16 έργα μεταφορών στην Ελλάδα με 700 εκατ. ευρώ, το 90% των οποίων αφορούν σιδηροδρομικές μεταφορές.
Που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά;
Γιατί δεν υπήρχε κέντρο ηλεκτρονικής διαχείρισης των τρένων και παρακολούθησης των δρομολογίων;
Τα καμπανάκια από τους συνδικαλιστές
Ο Κ. Καραμανλής, λοιπόν, υπήρξε υπουργός μιας κατ’ επίφαση «μεταρρυθμιστικής» κυβέρνησης, είχε 4 χρόνια να εκσυγχρονίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο και απέτυχε να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών.
Πριν 2 μήνες, μάλιστα, συνδικαλιστές είχαν κρούσει το καμπανάκι για τα στάνταρ ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου και με επιστολή τους στον υπουργό τόνιζαν ότι έχουν γίνει πολλά μικροατυχήματα με τις αμαξοστοιχίες. Οπότε, ο υπουργός γνώριζε αλλά προτίμησε να κάνει δημόσιες σχέσεις…
Πόσα δις ευρώ χρειάζονται για μία συσκευή gps στα τρένα;
Πόσο δύσκολο είναι να παρακολουθούνται με gps οι αμαξοστοιχίες την στιγμή που αυτό γίνεται για ασήμαντα πράγματα στην καθημερινή μας ζωή, όπως π.χ τα καταστήματα παρακολουθούν που πάνε τα delivery. Και εδώ τίθεται και ένα μεγάλο ερωτηματικό για το πως αξιοποιούνται τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τα δισεκατομμύρια από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης με τα οποία όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση εκσυγχρονίζει το κράτος…
Θα ενισχυθεί η αντισυστημική ψήφος – Αδύνατη η αυτοδυναμία
Το αφήγημα του εκσυγχρονισμού του κράτους, λοιπόν, κατέρρευσε και θεωρούμε ότι αυτό θα έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο και στο εκλογικό αποτέλεσμα.
Η τραγωδία στα Τέμπη και τα όσα αποκάλυψε για το σάπιο κράτος θα αναζωπυρώσουν την αντισυστημική ψήφο στις εκλογές που έρχονται.
Και είναι σίγουρο ότι πλέον ο στόχος της αυτοδυναμίας για τη Νέα Δημοκρατία στις δεύτερες εκλογές θα είναι εξαιρετικά δύσκολος, αν όχι αδύνατος.