Ελένη Παπαδοπούλου
Αυτό σημαίνει ότι ένας πακτωλός χρημάτων έχει διατεθεί για την διαφήμιση, που έχει μονοπωλήσει τον δημόσιο χώρο, για να μας πείσει ότι είναι η μοναδική επιλογή.
Όλως περιέργως και ενώ διάφοροι αναρωτιούνται πού έχει βρει ο ένας και ο άλλος τα χρήματα για τις εκλογές, ουδείς ενδιαφέρεται πού βρήκε η ΝΔ τα χρήματα για προεκλογική καμπάνια με τέτοια προβολή. Το τάδε κόμμα το επιδοτεί η Ρωσία ας πούμε, αλλά τη ΝΔ δεν την επιδοτεί πχ η Αμερική, τα Αραβικά Εμιράτα κτλ - τυχαίες οι επιλογές των ονομάτων.
Τα 400 εκατομμύρια χρέος του κόμματος αυτού από θαλασσοδάνεια είναι λεφτά των φορολογούμενων, τα οποία έχουν διατεθεί πέρα από τα λειτουργικά του κόμματος και στην προβολή. Τα υπόλοιπα για την προβολή δεν έχουν βρεθεί από τα μισθά τους, αλλά από τα μισθά μας και τους φόρους που πληρώνουμε. Γι'αυτό θα έκανε καλά το κόμμα να μην είναι τόσο σπάταλο.
Η υπερπροβολή καθιστά τον προεκλογικό αγώνα άνισο εντελώς. Το γεγονός ότι κάποιοι έχουν πρόσβαση σε δις του κρατικού κορβανά και το εκμεταλλεύονται καταλλήλως επίσης. Και το ΠΑΣΟΚ τα ίδια έκανε.
Όποιος είχε στην διάθεση του τόσα χρήματα και τόση προβολή θα ήταν ούτως ή άλλως ο κερδισμένος κι ας ήταν και πολιτική αμοιβάδα. Παράδειγμα: η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ το 2015 που επίσης προεβλήθη όσο κανείς τότε.
Τροφή για σκέψη εάν τελικά ψηφίζουμε όντως τον καλύτερο ή αυτόν που έχουμε δει περισσότερο σε διαφημίσεις.
Τροφή για σκέψη για το πού βρίσκουν τα χρήματα για όλη αυτήν την διαφήμιση, ερώτηση που ως φαίνεται δεν απασχολεί κανέναν.