Το Pugnax είναι κατασκευασμένο για να μπορεί να κινείται ανεξάρτητα μέσα από θαλάσσιο πάγο πάχους άνω του ενός μέτρου. Φωτογραφία: Aker Arctic |
Freepen.gr - Το Heavy lift carrier, Pugnax μήκους άνω των 200 μέτρων πλέει μέσω του Βερίγγειου Στενού και προς τα δυτικά στη Βόρεια θαλάσσια διαδρομή. Στο πλοίο υπάρχει μια βαριά μονάδα πολλών χιλιάδων τόνων για το έργο Arctic LNG 2.
Το σκάφος κατηγορίας πάγου [ICE CLASS] που έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά ακραίων φορτίων θα συνοδεύεται από το πυρηνικό παγοθραυστικό Sibir στο ταξίδι του μήκους άνω των 6.000 χιλιομέτρων προς τον κόλπο Kola.
Δεν είναι το πρώτο ταξίδι στην Αρκτική για το βαρύ φορτηγό που ανήκει και λειτουργεί από την Red Box Energy Services. Το πλοίο έχει διανύσει τη διαδρομή αρκετές φορές, με τελευταία φορά στα τέλη Δεκεμβρίου 2021.
Τότε, όπως και τώρα, το φορτίο είναι ένα μεγάλο εξάρτημα για το Kola Yard της Novatek στην Belokamenka. Οι αποστολές αποστέλλονται από το κινεζικό λιμάνι Tianjin.
Το σκάφος κατηγορίας πάγου [ICE CLASS] που έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά ακραίων φορτίων θα συνοδεύεται από το πυρηνικό παγοθραυστικό Sibir στο ταξίδι του μήκους άνω των 6.000 χιλιομέτρων προς τον κόλπο Kola.
Δεν είναι το πρώτο ταξίδι στην Αρκτική για το βαρύ φορτηγό που ανήκει και λειτουργεί από την Red Box Energy Services. Το πλοίο έχει διανύσει τη διαδρομή αρκετές φορές, με τελευταία φορά στα τέλη Δεκεμβρίου 2021.
Τότε, όπως και τώρα, το φορτίο είναι ένα μεγάλο εξάρτημα για το Kola Yard της Novatek στην Belokamenka. Οι αποστολές αποστέλλονται από το κινεζικό λιμάνι Tianjin.
Το Audax μεταφέρει μονάδα LNG στη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας τον χειμώνα του 2022. Φωτογραφία: Novatek |
Επίσης το αδελφό πλοίο Audax έχει πλεύσει μεταξύ Κίνας και Μουρμάνσκ με μονάδες LNG.
Και τα δύο πλοία έχουν σχεδιαστεί από την Aker Arctic, τη φινλανδική εταιρεία που ειδικεύεται στα πλοία που πετούν στον πάγο.
* πληροφορίες thebarentsobserver.com