Έχει προκύψει ένα μοτίβο που είναι αναμφισβήτητο. Οι εταιρείες που επιλέγουν να «ξυπνήσουν [Go Woke]» θα καταρρεύσουν. Στην πραγματικότητα, αυτό συμβαίνει ακόμη και σε μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο διάσημες εταιρείες σε ολόκληρη τη χώρα. Υπάρχει μια ορισμένη μερίδα του πληθυσμού που μισεί απολύτως να έχει «ξυπνήσει» με την προπαγάνδα τους στο λαιμό το δικό του και των παιδιών του, και το 2023 βλέπουμε οικονομικά μποϊκοτάζ σε κλίμακα που δεν έχουμε ξαναδεί.
MICHAEL SNYDER - theeconomiccollapseblog.com / Παρουσίαση Freepen.gr
Αυτό είναι καλό, γιατί ο μόνος τρόπος με τον οποίο αυτές οι εταιρείες θα αλλάξουν πρόθυμα τη συμπεριφορά τους είναι αν δουν πως η προώθηση μιας ριζοσπαστικής woke [ξύπνημα] κοινωνικής ατζέντας επηρεάζει δραματικά την ουσία.
Το Bud Light είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Την 1η Απριλίου, ο Dylan Mulvaney προκάλεσε σοκ σε όλο το Διαδίκτυο προωθώντας το Bud Light στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Στην αρχή πολλοί άνθρωποι νόμιζαν ότι αυτό ήταν ένα αστείο.
Εξάλλου, φαινόταν εξαιρετικά απίθανο πως μια εταιρεία όπως η Bud Light θα προσλάμβανε πραγματικά τον Dylan Mulvaney για να προωθήσει τη μάρκα.
Αλλά αυτό ακριβώς συνέβη και η αντίδραση ήταν έξαλλη.
Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια συντηρητικοί αρνούνται να αγοράσουν το Bud Light και οι πωλήσεις έχουν μειωθεί «περισσότερο από 25%»:
Η Target είναι ένα άλλο παράδειγμα.
Αποδεικνύεται ότι εκατομμύρια συντηρητικοί γονείς ήταν απολύτως αηδιασμένοι από τα άρρωστα ρούχα και αξεσουάρ που προωθούσε ο λιανοπωλητής στα παιδιά τους, και πολλοί από αυτούς απλώς σταμάτησαν να ψωνίζουν εκεί.
Ως αποτέλεσμα, τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το δεύτερο τρίμηνο ήταν εξαιρετικά θλιβερά:
Κατά το παρελθόν έτος, οι μετοχές της Target υποχώρησαν περισσότερο από 20 τοις εκατό και οι προοπτικές για το μέλλον δεν είναι καθόλου καλές.
Το Netflix είναι μια άλλη εταιρεία που έχει μάθει ότι η woke ατζέντα δε φέρνειο χρήματα.
Αφού κυκλοφόρησε με έναν πολύ στρεβλό προγραμματισμό "ξυπνήματος" τα τελευταία δύο χρόνια, ο γίγαντας ροής έχει αρχίσει να αιμορραγεί σε συνδρομητές.
Στην πραγματικότητα, η εταιρεία έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μόνο κατά το δεύτερο τρίμηνο:
Αναμένω πλήρως το «μακελειό» στο Netflix να συνεχιστεί, αλλά υπάρχει μια εταιρεία που έχει όλα τα άλλα παραδείγματα που έχω μοιραστεί μαζί σας μέχρι στιγμής και τα ξεπερνά με διαφορά.
Μια φορά κι έναν καιρό, οι γονείς σε όλη την Αμερική εμπιστεύονταν τη Disney να παράγει περιεχόμενο φιλικό προς την οικογένεια για τα παιδιά τους.
Ως αποτέλεσμα, η Disney έγινε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας στον κόσμο.
Αλλά μετά η Disney «ξύπνησε» και τα αποτελέσματα άρχισαν να γίνονται ξινά.
Εδώ το 2023, η μια ταινία μετά την άλλη της Disney έχει αποτύχει εντελώς στο box office και προβλέπεται ότι οι κινηματογραφικές απώλειες της εταιρείας μέχρι στιγμής φέτος θα μπορούσαν να είναι περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια:
Δυστυχώς, ακόμη και μετά από όλα όσα έχουμε ήδη δει, ορισμένες εταιρείες εκεί έξω συνεχίζουν να επιμένουν να ωθούν την woke ατζέντα.
Νωρίτερα σήμερα, το Costa Coffee έγινε πρωτοσέλιδο σε εθνικό επίπεδο για όλους τους λάθος λόγους:
Αυτό σίγουρα δεν πρόκειται να τους βοηθήσει να πουλήσουν καφέ.
Γιατί λοιπόν το κάνουν;
Η χώρα μας είναι τόσο διχασμένη σήμερα και οι CEO γνωρίζουν ότι η ανάμειξη στην πολιτική πιθανότατα θα αποξενώσει ένα σημαντικό μέρος της καταναλωτικής βάσης.
Ωστόσο, ορισμένοι CEO συνεχίζουν να παίρνουν αυτοκαταστροφικές αποφάσεις.
Περιττό να πούμε πως δεν είναι μόνο οι εταιρείες που «ξυπνούν» και πληρώνουν ένα τίμημα για αυτό.
Ολόκληρες πολιτείες έχουν επιλέξει να ασπαστούν τη woke ιδεολογία και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τόσοι πολλοί άνθρωποι και επιχειρήσεις μεταναστεύουν από τις μπλε πολιτείες στις κόκκινες πολιτείες:
Φυσικά ο μεγαλύτερος θεσμός που «ξύπνησε» είναι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Και με στεναχωρεί βαθύτατα που το γράφω.
Η Δημοκρατία που ίδρυσαν οι ιδρυτές μας είναι αγνώριστη σήμερα, και χάρη στις βαθιά φιλελεύθερες πολιτικές δαπανών μας έχουμε τώρα χρέος 32 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Την Τρίτη, ο Fitch ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να υποβαθμίσει επίσημα το χρέος των ΗΠΑ από ΑΑΑ σε ΑΑ+:
Αυτό είναι πραγματικά μεγάλο θέμα, ειδικά αν η υποβάθμιση αποδειχθεί μόνιμη.
Ολόκληρη η κοινωνία μας βρίσκεται σε μια βαθιά αυτοκαταστροφική πορεία και χρειαζόμαστε απεγνωσμένα να ξυπνήσουμε από όλες αυτές τις ανοησίες που «ξύπνησαν».
Θα συμβεί αυτό;
Ας το ελπίσουμε, γιατί το ρολόι χτυπάει…
Το Bud Light είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Την 1η Απριλίου, ο Dylan Mulvaney προκάλεσε σοκ σε όλο το Διαδίκτυο προωθώντας το Bud Light στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Την 1η Απριλίου, ο Mulvaney δημοσίευσε δύο φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σε μια εικόνα, κρατούσε ένα κουτάκι Bud Light με τη φωτογραφία της και σε μια άλλη φωτογραφία, κάθισε σε ένα αφρόλουτρο με κουτάκια Bud Light γύρω της.
Σε μια εικόνα, κρατούσε ένα κουτάκι Bud Light με τη φωτογραφία της και σε μια άλλη φωτογραφία, κάθισε σε ένα αφρόλουτρο με κουτάκια Bud Light γύρω της.
Στην αρχή πολλοί άνθρωποι νόμιζαν ότι αυτό ήταν ένα αστείο.
Εξάλλου, φαινόταν εξαιρετικά απίθανο πως μια εταιρεία όπως η Bud Light θα προσλάμβανε πραγματικά τον Dylan Mulvaney για να προωθήσει τη μάρκα.
Αλλά αυτό ακριβώς συνέβη και η αντίδραση ήταν έξαλλη.
Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια συντηρητικοί αρνούνται να αγοράσουν το Bud Light και οι πωλήσεις έχουν μειωθεί «περισσότερο από 25%»:
Μετά από τέσσερις μήνες παγώματος προσλήψεων και απολύσεων — με ορισμένους οδηγούς φορτηγών μπύρας να ταλαιπωρούνται και να παρενοχλούνται ακόμη και όταν οι πωλήσεις του Bud Light έχουν μειωθεί περισσότερο από 25% — οι χονδρέμποροι της Anheuser-Busch έχουν αποδεχτεί ότι έχουν χάσει οριστικά ένα κομμάτι των πελατών τους — και πρέπει να επικεντρωθούν σε μια νέα σοδειά πότες.
«Οι καταναλωτές έχουν κάνει μια επιλογή», είπε ένα στέλεχος σε διανομέα μπύρας με έδρα το Τέξας που δεν ήθελε να κατονομαστεί. «Έφυγαν από το [Bud Light] και έτσι θα είναι. Δε φαντάζομαι μεγάλο ποσοστό από αυτούς να επιστρέψουν».
«Οι καταναλωτές έχουν κάνει μια επιλογή», είπε ένα στέλεχος σε διανομέα μπύρας με έδρα το Τέξας που δεν ήθελε να κατονομαστεί. «Έφυγαν από το [Bud Light] και έτσι θα είναι. Δε φαντάζομαι μεγάλο ποσοστό από αυτούς να επιστρέψουν».
Η Target είναι ένα άλλο παράδειγμα.
Αποδεικνύεται ότι εκατομμύρια συντηρητικοί γονείς ήταν απολύτως αηδιασμένοι από τα άρρωστα ρούχα και αξεσουάρ που προωθούσε ο λιανοπωλητής στα παιδιά τους, και πολλοί από αυτούς απλώς σταμάτησαν να ψωνίζουν εκεί.
Ως αποτέλεσμα, τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το δεύτερο τρίμηνο ήταν εξαιρετικά θλιβερά:
Το δεύτερο τρίμηνο μόλις ολοκληρώθηκε για το οικονομικό έτος 2024, που σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να βουτήξουμε και να δούμε ποιος το συνέτριψε… και ποιος συνετρίβη.
Ο στόχος, όπως πιθανότατα μπορείτε να μαντέψετε μέχρι τώρα, εμπίπτει στην τελευταία κατηγορία.
«Η Target είχε τη χειρότερη επίδοσή μας το τρίμηνο, κυρίως λόγω της αντίδρασης των πελατών και του κοινού στις προσφορές στα καταστήματα για τον μήνα Ιούνιο», έγραψε η Smead Capital Management σε επιστολή προς τους επενδυτές αυτή την εβδομάδα.
Ο στόχος, όπως πιθανότατα μπορείτε να μαντέψετε μέχρι τώρα, εμπίπτει στην τελευταία κατηγορία.
«Η Target είχε τη χειρότερη επίδοσή μας το τρίμηνο, κυρίως λόγω της αντίδρασης των πελατών και του κοινού στις προσφορές στα καταστήματα για τον μήνα Ιούνιο», έγραψε η Smead Capital Management σε επιστολή προς τους επενδυτές αυτή την εβδομάδα.
Κατά το παρελθόν έτος, οι μετοχές της Target υποχώρησαν περισσότερο από 20 τοις εκατό και οι προοπτικές για το μέλλον δεν είναι καθόλου καλές.
Το Netflix είναι μια άλλη εταιρεία που έχει μάθει ότι η woke ατζέντα δε φέρνειο χρήματα.
Αφού κυκλοφόρησε με έναν πολύ στρεβλό προγραμματισμό "ξυπνήματος" τα τελευταία δύο χρόνια, ο γίγαντας ροής έχει αρχίσει να αιμορραγεί σε συνδρομητές.
Στην πραγματικότητα, η εταιρεία έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μόνο κατά το δεύτερο τρίμηνο:
Το μακελειό στο Netflix συνεχίζει να χειροτερεύει. Την Τρίτη, ο ακροαριστερός streamer αποκάλυψε ότι έχασε σχεδόν 1 εκατομμύριο συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο - τη μεγαλύτερη τριμηνιαία απώλεια πελατών στην ιστορία της εταιρείας.
Αναμένω πλήρως το «μακελειό» στο Netflix να συνεχιστεί, αλλά υπάρχει μια εταιρεία που έχει όλα τα άλλα παραδείγματα που έχω μοιραστεί μαζί σας μέχρι στιγμής και τα ξεπερνά με διαφορά.
Μια φορά κι έναν καιρό, οι γονείς σε όλη την Αμερική εμπιστεύονταν τη Disney να παράγει περιεχόμενο φιλικό προς την οικογένεια για τα παιδιά τους.
Ως αποτέλεσμα, η Disney έγινε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας στον κόσμο.
Αλλά μετά η Disney «ξύπνησε» και τα αποτελέσματα άρχισαν να γίνονται ξινά.
Εδώ το 2023, η μια ταινία μετά την άλλη της Disney έχει αποτύχει εντελώς στο box office και προβλέπεται ότι οι κινηματογραφικές απώλειες της εταιρείας μέχρι στιγμής φέτος θα μπορούσαν να είναι περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια:
Η Disney αντιμετώπισε ένα καλοκαίρι με καταστροφές στο box office, ανεβάζοντας τις συνολικές απώλειες του στούντιο σε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτό περιλαμβάνει το Indiana Jones του Χάρισον Φορντ και το Dial of Destiny που πρόκειται να χαθούν ως μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες στην ιστορία του Χόλιγουντ.
Δυστυχώς, ακόμη και μετά από όλα όσα έχουμε ήδη δει, ορισμένες εταιρείες εκεί έξω συνεχίζουν να επιμένουν να ωθούν την woke ατζέντα.
Νωρίτερα σήμερα, το Costa Coffee έγινε πρωτοσέλιδο σε εθνικό επίπεδο για όλους τους λάθος λόγους:
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά των LGΒΤQ απειλούν να μποϊκοτάρουν τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στον κόσμο, αφού μια φωτογραφία ενός από τα κινητά βαν της καφετέριας, που έφερε μια εικόνα ενός τρανς, άρχισε να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο τη Δευτέρα.
Το hashtag #BoycottCostaCoffee κέρδισε την προσοχή αφού οι ειλικρινείς επικριτές διαφώνησαν με την εικόνα, η οποία δείχνει ένα τρανς άτομο με ουλές από διπλή μαστεκτομή, γνωστή και ως κορυφαία χειρουργική επέμβαση. Άλλοι ανέβασαν στο Twitter υποστηρίζοντας την εικόνα, λέγοντας ότι έφερε ορατότητα στους τρανς ανθρώπους. Δεν ήταν αμέσως σαφές πότε εμφανίστηκε για πρώτη φορά η εικόνα ή σε πόσα φορτηγά καφέ τυπώθηκε.
Το hashtag #BoycottCostaCoffee κέρδισε την προσοχή αφού οι ειλικρινείς επικριτές διαφώνησαν με την εικόνα, η οποία δείχνει ένα τρανς άτομο με ουλές από διπλή μαστεκτομή, γνωστή και ως κορυφαία χειρουργική επέμβαση. Άλλοι ανέβασαν στο Twitter υποστηρίζοντας την εικόνα, λέγοντας ότι έφερε ορατότητα στους τρανς ανθρώπους. Δεν ήταν αμέσως σαφές πότε εμφανίστηκε για πρώτη φορά η εικόνα ή σε πόσα φορτηγά καφέ τυπώθηκε.
Αυτό σίγουρα δεν πρόκειται να τους βοηθήσει να πουλήσουν καφέ.
Γιατί λοιπόν το κάνουν;
Η χώρα μας είναι τόσο διχασμένη σήμερα και οι CEO γνωρίζουν ότι η ανάμειξη στην πολιτική πιθανότατα θα αποξενώσει ένα σημαντικό μέρος της καταναλωτικής βάσης.
Ωστόσο, ορισμένοι CEO συνεχίζουν να παίρνουν αυτοκαταστροφικές αποφάσεις.
Περιττό να πούμε πως δεν είναι μόνο οι εταιρείες που «ξυπνούν» και πληρώνουν ένα τίμημα για αυτό.
Ολόκληρες πολιτείες έχουν επιλέξει να ασπαστούν τη woke ιδεολογία και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τόσοι πολλοί άνθρωποι και επιχειρήσεις μεταναστεύουν από τις μπλε πολιτείες στις κόκκινες πολιτείες:
Με ένα μόνο tweet, ο Chamath Palihapitiya, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Social Capital, έγινε πρόσφατα ο προκλητικός κεντρικός χαρακτήρας της ημέρας στο Twitter (τώρα μετονομάζεται σε X).
Ο Palihapitiya έστειλε ένα στιγμιότυπο ενός άρθρου του Bloomberg βασισμένο στο πώς έξι νότιες πολιτείες είχαν συνεισφέρει περισσότερο στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των ΗΠΑ από τον βορειοανατολικό διάδρομο Ουάσιγκτον-Νέα Υόρκη-Βοστώνη για πρώτη φορά στην ιστορία.
Αλλά ήταν η συνοδευτική λεζάντα του που πυροδότησε καυτή συζήτηση: «Go woke, go broke», είπε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο συνεχιζόμενος πολιτιστικός πόλεμος και οι οικονομικές πολιτικές των βορειοανατολικών κρατών είχαν διευκολύνει τη μετανάστευση του πλούτου και της οικονομικής δύναμης στο Νότο.
Ο Palihapitiya έστειλε ένα στιγμιότυπο ενός άρθρου του Bloomberg βασισμένο στο πώς έξι νότιες πολιτείες είχαν συνεισφέρει περισσότερο στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των ΗΠΑ από τον βορειοανατολικό διάδρομο Ουάσιγκτον-Νέα Υόρκη-Βοστώνη για πρώτη φορά στην ιστορία.
Αλλά ήταν η συνοδευτική λεζάντα του που πυροδότησε καυτή συζήτηση: «Go woke, go broke», είπε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο συνεχιζόμενος πολιτιστικός πόλεμος και οι οικονομικές πολιτικές των βορειοανατολικών κρατών είχαν διευκολύνει τη μετανάστευση του πλούτου και της οικονομικής δύναμης στο Νότο.
Φυσικά ο μεγαλύτερος θεσμός που «ξύπνησε» είναι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Και με στεναχωρεί βαθύτατα που το γράφω.
Η Δημοκρατία που ίδρυσαν οι ιδρυτές μας είναι αγνώριστη σήμερα, και χάρη στις βαθιά φιλελεύθερες πολιτικές δαπανών μας έχουμε τώρα χρέος 32 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Την Τρίτη, ο Fitch ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να υποβαθμίσει επίσημα το χρέος των ΗΠΑ από ΑΑΑ σε ΑΑ+:
Η κυβέρνηση του προέδρου Μπάιντεν ρίχνει την ευθύνη για την πτώση της πιστοληπτικής ικανότητας των ΗΠΑ στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ και τις ταραχές της 6ης Ιανουαρίου.
Ο Οίκος Fitch ανακοίνωσε την Τρίτη πως υποβάθμισε επίσημα τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα του εκδότη σε ξένο νόμισμα των ΗΠΑ σε «AA+» από «ΑΑΑ», λέγοντας ότι η υποβάθμιση «αντανακλά την αναμενόμενη δημοσιονομική επιδείνωση» και το βαρύ χρέος της χώρας.
Ο Οίκος Fitch ανακοίνωσε την Τρίτη πως υποβάθμισε επίσημα τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα του εκδότη σε ξένο νόμισμα των ΗΠΑ σε «AA+» από «ΑΑΑ», λέγοντας ότι η υποβάθμιση «αντανακλά την αναμενόμενη δημοσιονομική επιδείνωση» και το βαρύ χρέος της χώρας.
Αυτό είναι πραγματικά μεγάλο θέμα, ειδικά αν η υποβάθμιση αποδειχθεί μόνιμη.
Ολόκληρη η κοινωνία μας βρίσκεται σε μια βαθιά αυτοκαταστροφική πορεία και χρειαζόμαστε απεγνωσμένα να ξυπνήσουμε από όλες αυτές τις ανοησίες που «ξύπνησαν».
Θα συμβεί αυτό;
Ας το ελπίσουμε, γιατί το ρολόι χτυπάει…