Το F-16 δε θα έχει καμία πιθανότητα καθώς ένα Fighting Falcon θα πρέπει να αντιμετωπίσει εννέα ρωσικά αεροσκάφη

Φωτογραφία: w-dog.ru
Από την έναρξη της ειδικής επιχείρησης, οι ρωσικές δυνάμεις έχουν εξαφανίσει 463 ουκρανικά αεροσκάφη. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η μοίρα που περιμένει τα μαχητικά F-16 θα είναι η ίδια, αν και οι ρωσικές δυνάμεις θα πρέπει να καταβάλουν προσπάθεια να τα μετατρέψουν σε σκόνη και σκουριά.

Alexander Shtorm - pravda.ru / Παρουσίαση Freepen.gr

Σύμφωνα με το FlightGlobal, η Ουκρανία έχει ακόμα "live":

43 MiG-29,
26 Su-27,
12 Su-24,
17 Su-25.

Ο Ουκρανός στρατηγός Nikolai Oleshchuk είπε πως «τα αεροπλάνα δύσκολα θα έχουν χρόνο να απογειωθούν από αεροδρόμια όταν βρεθούν στη ζώνη καταστροφής των εχθρικών μαχητικών». Σύμφωνα με τον στρατηγό, το Κίεβο χρειάζεται δυτικά στρατιωτικά αεροσκάφη για να σπάσει τις ρωσικές άμυνες και να εκτοξεύσει πυραύλους Storm Shadow σε στόχους πέρα ​​από τις ρωσικές αμυντικές γραμμές.

«Υπολόγισε» επίσης ότι θα υπάρχουν εννέα ρωσικά αεροσκάφη που θα αντικρούουν κάθε ουκρανικό μαχητικό αεροσκάφος. Παραδέχτηκε επίσης πως το βεληνεκές των ρωσικών πυραύλων αέρος-αέρος Su-35 ανέρχεται στα 200 χιλιόμετρα, ενώ το παλιό ουκρανικό MiG-29 εκτοξεύει σε αποστάσεις μόλις 25-30 χιλιομέτρων.

Το Starokonstantinovo παραμένει ακόμα η βάση της Ουκρανικής Πολεμικής Αεροπορίας. Πιθανότατα, το Κίεβο θα αναπτύξει εκεί F-16 καθώς αυτή η τοποθεσία είναι επίσης το σπίτι της βάσης γενικής επισκευής που η Ουκρανία λειτουργεί από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Ρωσία δεν θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα βομβαρδίζοντας απλώς τη βάση. Οι ρωσικές δυνάμεις θα χρειαστεί να πραγματοποιήσουν αρκετές δαπανηρές επιθέσεις με πυραύλους Kalibr και Iskander στο ουκρανικό αεροδρόμιο. Κάποιος θα χρειαστεί επίσης να κατεβάσει τα F-16 από τον ουρανό, κατά την απογείωση ή αμέσως μετά την απογείωση.

Ο Ουκρανός «ομιλητής» Yuriy Ignat είπε πως τα αμερικανικά F-16 και τα σουηδικά JAS 39 Gripen θα αντικαταστήσουν τον παλιό σοβιετικό εξοπλισμό, αλλά αυτό δεν επρόκειτο να συμβεί εν ριπή οφθαλμού. Ως εκ τούτου, οι Ουκρανοί θα πρέπει ακόμα να πετούν για πολύ καιρό καλά παλιά σοβιετικά αεροσκάφη Su-24, Su-25 και MiG-29.

Το Κίεβο ήδη αναζητά «εθελοντές» ανάμεσα σε παλιούς πιλότους F-16, προσφέροντας μισθό έως και 30.000 δολάρια. Ωστόσο, φαίνεται πως δεν είναι πολλοί αυτοί που θέλουν να χρησιμοποιηθούν ως ζωντανοί στόχοι για ρωσικούς πυραύλους και μαχητικά αεροσκάφη. Ως εκ τούτου, το Κίεβο αναγκάζεται να εκπαιδεύσει τη δική του ιπτάμενη χορτονομή στις δυτικές χώρες.

"Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε το Fighting Falcon στις αερομαχίες, αλλά πρέπει να έχουμε επίγνωση της απειλής που αποτελούν. Όλα εξαρτώνται από το ποιος θα πιλοτάρει αυτά τα αεροσκάφη — Ουκρανοί δόκιμοι ή πιλότοι του ΝΑΤΟ", είπε ένας έμπειρος πιλότος στην Pravda.Ru υπό όρους ανωνυμίας.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail