H ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική συμμετείχε και κατά το 2023 στην Εθνική Εβδομάδας Εξυπηρέτησης πελατών (2-8 Οκτωβρίου), αξιοποιώντας μέσα από πλήθος δράσεων, για ακόμη μια χρονιά, τη δυνατότητα να προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία και να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για όσους αλληλοεπιδρούν με την Εταιρεία και τις υπηρεσίες της.
H κ. Μίλτα Καλδέλη, Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτιάσεων αναφέρει σχετικά: «Η ΜΙΝΕΤΤΑ συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρώτους 4 οργανισμούς που αγκάλιασαν τον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών το 2016 και αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη χαρά να ζούμε την «άνθησή» του, με περισσότερες από 100 συμμετοχές το 2023. Η φετινή εβδομάδα μάλιστα αποτέλεσε διπλή γιορτή, καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση της ΜΙΝΕΤΤΑ και οι δράσεις της, εκτός άλλων, σκοπό είχαν να αναδειχθεί η συναδελφικότητα, το ομαδικό πνεύμα και η θετική ενέργεια, που αποτελούν σημαντικά συστατικά στην εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών μας».
Η αξία
της άμεσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης
είναι έννοιες συνυφασμένες με την
δραστηριότητα της ΜΙΝΕΤΤΑ στην ασφαλιστική
αγορά και έχουν ενσωματωθεί στο ‘Οραμα,
στις Αξίες και στην Στρατηγική της
Εταιρίας.