Freepen.gr - Ένα ουκρανικό κρατικό πλοίο έχει κολλήσει στο λιμάνι του Μπουργκάς της Βουλγαρίας επειδή ο καπετάνιος αρνήθηκε να επιστρέψει στα ουκρανικά ύδατα, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, μεταδίδει το maritime-executive.com.
Το παράκτιο bulker, Izmail έχει κολλήσει στο Μπουργκάς από τις 22 Οκτωβρίου, όταν έφτασε για να ξεφορτώσει ένα φορτίο αλατιού, σύμφωνα με το τοπικό πρακτορείο Flagman.bg. Το πλοίο είχε προγραμματίσει να κατευθυνθεί σε ένα τουρκικό ναυπηγείο για επισκευές, αλλά το πλήρωμα έλαβε επείγουσα εντολή να κατευθυνθεί προς την Ουκρανία.
Αυτή η παραγγελία ήταν έξω από το τυπικό πρότυπο λειτουργίας του πλοίου. Τα δεδομένα του AIS δείχνουν ότι το Izmail ήταν μακριά από την Ουκρανία για ολόκληρο τον πόλεμο, σύμφωνα με την παρακολούθηση που παρέχεται από το Pole Star. Το σκάφος επιχειρούσε μεταξύ της Βουλγαρίας και διαφόρων λιμανιών στην Τουρκία και τη Μεσόγειο πριν από την έναρξη της πλήρους κλίμακας ρωσικής εισβολής το Φεβρουάριο του 2022.
Ο πλοίαρχος αρνήθηκε να ακολουθήσει την ασυνήθιστη εντολή, είπαν οι βουλγαρικοί λιμενικοί, επειδή πίστευε ότι ολόκληρο το πλήρωμα θα επιστρατευτεί και θα σταλεί να πολεμήσει στο μέτωπο όταν φτάσει. Εξέφρασε επίσης την ανησυχία του ότι το ταξίδι θα ήταν επικίνδυνο, δεδομένης της απειλής των ρωσικών ναρκών.
Το υπόλοιπο πλήρωμα διαφώνησε μαζί του και επέστρεψε στην Ουκρανία, είπαν αξιωματούχοι. Ο καπετάνιος και ένα άλλο μέλος του πληρώματος παρέμειναν στο πλοίο. Το Izmail μεταφέρθηκε σε μια ήσυχη προβλήτα, όπου περιμένει πλήρωμα αντικατάστασης (και πληρωμή των συγκεντρωμένων λιμενικών τελών).
Το Izmail είναι ένα παράκτιο φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 4.000 dwt που ανήκει στην Ουκρανική Danube Shipping Company, μια κρατική επιχείρηση που εδρεύει στο παραποτάμιο λιμάνι του Izmail. Το γερασμένο σκάφος έχει μακρύ ιστορικό ελλείψεων στον έλεγχο του λιμένα, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων με εξοπλισμό SOLAS, συστήματα πρόωσης, ηλεκτρικό εξοπλισμό και ρυθμιστικά έγγραφα.
Το παράκτιο bulker, Izmail έχει κολλήσει στο Μπουργκάς από τις 22 Οκτωβρίου, όταν έφτασε για να ξεφορτώσει ένα φορτίο αλατιού, σύμφωνα με το τοπικό πρακτορείο Flagman.bg. Το πλοίο είχε προγραμματίσει να κατευθυνθεί σε ένα τουρκικό ναυπηγείο για επισκευές, αλλά το πλήρωμα έλαβε επείγουσα εντολή να κατευθυνθεί προς την Ουκρανία.
Αυτή η παραγγελία ήταν έξω από το τυπικό πρότυπο λειτουργίας του πλοίου. Τα δεδομένα του AIS δείχνουν ότι το Izmail ήταν μακριά από την Ουκρανία για ολόκληρο τον πόλεμο, σύμφωνα με την παρακολούθηση που παρέχεται από το Pole Star. Το σκάφος επιχειρούσε μεταξύ της Βουλγαρίας και διαφόρων λιμανιών στην Τουρκία και τη Μεσόγειο πριν από την έναρξη της πλήρους κλίμακας ρωσικής εισβολής το Φεβρουάριο του 2022.
Ο πλοίαρχος αρνήθηκε να ακολουθήσει την ασυνήθιστη εντολή, είπαν οι βουλγαρικοί λιμενικοί, επειδή πίστευε ότι ολόκληρο το πλήρωμα θα επιστρατευτεί και θα σταλεί να πολεμήσει στο μέτωπο όταν φτάσει. Εξέφρασε επίσης την ανησυχία του ότι το ταξίδι θα ήταν επικίνδυνο, δεδομένης της απειλής των ρωσικών ναρκών.
Το υπόλοιπο πλήρωμα διαφώνησε μαζί του και επέστρεψε στην Ουκρανία, είπαν αξιωματούχοι. Ο καπετάνιος και ένα άλλο μέλος του πληρώματος παρέμειναν στο πλοίο. Το Izmail μεταφέρθηκε σε μια ήσυχη προβλήτα, όπου περιμένει πλήρωμα αντικατάστασης (και πληρωμή των συγκεντρωμένων λιμενικών τελών).
Το Izmail είναι ένα παράκτιο φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 4.000 dwt που ανήκει στην Ουκρανική Danube Shipping Company, μια κρατική επιχείρηση που εδρεύει στο παραποτάμιο λιμάνι του Izmail. Το γερασμένο σκάφος έχει μακρύ ιστορικό ελλείψεων στον έλεγχο του λιμένα, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων με εξοπλισμό SOLAS, συστήματα πρόωσης, ηλεκτρικό εξοπλισμό και ρυθμιστικά έγγραφα.