Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να πωληθεί στην Κίνα - βοηθός του Πούτιν

pixabay / Bilderandi
Η Κίνα κερδίζει γρήγορα την κεφαλαιοποίηση της αγοράς στον παγκόσμιο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν την ανταγωνιστικότητά τους, δήλωσε ο Maksim Oreshkin, κορυφαίος οικονομικός σύμβουλος του Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν, στο περιοδικό Expert σε συνέντευξή του που δημοσιεύθηκε την Τρίτη.

Ο Oreshkin σημείωσε ότι η Κίνα έχει ήδη γίνει ο νούμερο ένα εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο, γεγονός που δεν αποτελεί καλό οιωνό για τις ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκινήτων.

"Δεν θα με εξέπληττε αν εταιρείες όπως η Mercedes και η BMW σβήσουν στην ιστορία σε δέκα χρόνια. Ως μάρκες μάλλον θα παραμείνουν, αλλά θα ακολουθήσουν τη μοίρα της Volvo, η οποία πουλήθηκε στην Κίνα. Με άλλα λόγια, στην πραγματικότητα θα πάψουν να είναι ευρωπαϊκά αυτοκίνητα", προέβλεψε ο προεδρικός σύμβουλος.

"Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν πλέον ούτε την αγορά ούτε το τεχνολογικό πλεονέκτημα που είχαν πριν από πέντε έως δέκα χρόνια", σύμφωνα με τον Ορέσκιν.

Η Κίνα έγινε ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο για πρώτη φορά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έχοντας πουλήσει 1,07 εκατομμύρια οχήματα και εκτοπίζοντας την Ιαπωνία στη δεύτερη θέση. Η χώρα διατήρησε το προβάδισμά της και τα επόμενα τρίμηνα, με τον όγκο των εξαγωγών να καταγράφει αύξηση 59,7% σε ετήσια βάση την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου σε 3,92 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συμβουλίου της Κίνας για την Προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail