Η
ελληνική βουλή, με πρωτοβουλία της
παρούσας κυβέρνησης, πρόκειται να
νομοθετήσει «γάμο» εντός του οποίου
συνάπτονται σεξουαλικές πράξεις από
τις οποίες αποκλείεται να προκύψουν
απόγονοι. Ο νομικός όρος που περιγράφει
αυτές τις πράξεις λέγεται σοδομισμός
και είναι γνωστός και ως παρά φύσιν
ασέλγεια.Sodom and Gomorrah afire by Jacob de Wet II, 1680 (Creative commons)
Για να προσπεραστεί ο σκόπελος των «έγγαμων» σοδομιστών για δημιουργία οικογένειας μέσω σεξουαλικής επαφής η κυβέρνηση σκοπεύει να νομιμοποιήσει την υιοθεσία αλλά εμμέσως και την τεχνητή γονιμοποίηση από μέρους τους.
Έτσι, τα ομοφυλοφιλικά σοδομιτικά ζευγάρια θα εξισωθούν με τα ετεροφυλοφιλικά ζευγάρια που συνευρίσκονται με φυσική γενετήσια ένωση και τεκνοποιούν ή που αν και συνευρίσκονται με φυσική γενετήσια ένωση δυστυχώς δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν.
Η πρώτη νομοθετική εξομοίωση της παρά φύση και της κατά φύση συνουσίας έλαβε χώρα το 2015, με την κατάργηση του άρθρου 347 του ποινικού κώδικα, το οποίο ποινικοποιούσε την παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων. Το ζήτημα είχε τεθεί από το 2004, όταν σε γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου διαπιστωνόταν ότι «στο άρθρο υπάρχει σαφής διακριτική μεταχείριση έναντι της ανδρικής ομοφυλοφιλικής πορνείας, την στιγμή που η ίδια πράξη στην περίπτωση ετεροφυλοφιλικών σχέσεων δεν συνιστά ποινικό αδίκημα».
Με απλά λόγια, η ύπαρξη άγαμων ετεροφυλόφιλων σοδομιστών και πιθανότατα ο πολλαπλασιασμός τους στα πλαίσια της σεξουαλικής απελευθέρωσης έδωσε το έναυσμα της διακριτής μεταχείρισης του σοδομισμού μεταξύ των εκτός γάμου ομοφυλόφιλων και ετεροφυλόφιλων και τελικά τη νομοθετική παρέμβαση του 2015.
Σήμερα, εννέα χρόνια μετά την εκτός γάμου εξομοίωση του σοδομισμού περνάμε και στην εντός γάμου εξομοίωση. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να μαθαίναμε τα αποτελέσματα μίας έρευνας σχετικά με το μέγεθος της εισδοχής του σοδομισμού στους έγγαμους ετεροφυλόφιλους στα πλαίσια του σεξουαλικού προοδευτισμού. Εξέλιξη που αν επιβεβαιωθεί πιθανότατα να έχει συνδράμει στην υποσυνείδητη αποδοχή των παρά φύση επαφών μεταξύ έγγαμων ανδρόγυνων σε ένα σημαντικό μέρος της κοινωνίας. Και έτσι να επήλθε η άτυπη «νομοθέτηση» του σοδομικού τύπου «οικογένειας». Η οποία ήταν θέμα χρόνου να οδηγήσει στην τυπική νομοθετική εξομοίωση της κατά φύση και της παρά φύση συνουσίας όχι μόνο στις ετεροφυλοφιλικές σχέσεις αλλά σε όλες τις «έγγαμες» σχέσεις, ώστε να μην υπάρχει διακριτική μεταχείριση απέναντι σε ομοφυλόφιλους.
Όμως, ακόμα πιο χρήσιμη και ουσιαστική μελέτη θα ήταν το κατά πόσο επηρεάζει ο σοδομισμός το ίδιο το ζεύγος. Τόσο το ομοφυλοφιλικό, όσο και το ετεροφυλοφιλικό. Για παράδειγμα, ποιο είναι το ποσοστό των χωρισμένων ετεροφυλοφιλικών ζευγαριών που διατηρούσαν τέτοιου είδους συνουσία σε σχέση με εκείνα που δεν διατηρούσαν. Ποιο είναι το ποσοστό χωρισμού στα ομοφυλοφιλικά ζευγάρια και ποιο στα σοδομικά ανδρόγυνα, σε σχέση με τα κατά φύση ανδρόγυνα. Ποια είναι τα ποσοστά μοιχείας για κάθε περίπτωση ζεύγους. Ποια είναι τα αντίστοιχα ποσοστά εντός των οποίων έχουν παρατηρηθεί περιστατικά σωματικής και ψυχολογικής βίας. Όπως επίσης ποια είναι τα ποσοστά στις αντίστοιχου τύπου οικογένειες που έχει παρατηρηθεί εφηβική βία. Αλλά και κάτι άλλο. Σε πόσες πολύτεκνες οικογένειες (ποσοστιαία) - όχι σε πόσους πολύτεκνους γονείς (υπάρχει τεράστια διαφορά) - υφίσταται το φαινόμενο του σοδομισμού.
Από την λιγοστή μου προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει ότι οι πιο ισορροπημένες οικογένειες, κατά μέσο όρο, είναι οι πολύτεκνες. Όπως και τα πιο ισορροπημένα παιδιά, κατά μέσο όρο, είναι πάλι πολύτεκνων οικογενειών. Αναφέρομαι σε οικογένειες με τουλάχιστον τέσσερα παιδιά (και όχι σε γονείς με πάνω από τέσσερα παιδιά).
Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα πιθανόν να κάλυπταν και το ερώτημα γιατί βάλλεται τόσο πολύ η οικογένεια και ειδικά η πολύτεκνη. Διότι, ας μην ξεχνάμε ότι, όπως αναφέρει το Σύνταγμα στο άρθρο 21, από την οικογένεια εξαρτάται η συνέχεια της κοινωνίας και του έθνους μας:
«Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους.»
Κωνσταντίνος Μαργέλης
Άγιος Πέτρος, Λευκάδας, 22 Ιανουαρίου 2024
Υ.Γ.
Η ετυμολογία της λέξης σοδομισμός προέρχεται από την πόλη Σόδομα, την οποία ο Θεός κατέστρεψε εξαιτίας της ακολασίας των κατοίκων της.
Πηγές:
https://el.wikipedia.org/wiki/Σοδομισμός
https://el.wiktionary.org/wiki/σοδομία
https://el.wiktionary.org/wiki/σοδομιστής
https://el.wiktionary.org/wiki/οικογένεια
https://el.wiktionary.org/wiki/γέννηση
https://el.wiktionary.org/wiki/τεκνοποίηση
https://el.wikipedia.org/wiki/Γάμος
https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-21/
https://www.karagiannislawfirm.gr/nomika/poiniko-dikaio/116-sexoualika-eglimata