Η απεργία των σιδηροδρόμων απειλεί τη γερμανική οικονομία - Deutsche Bahn

pixabay / hpgruesen
Freepen.gr - Οι Γερμανοί εργαζόμενοι στα τρένα ξεκίνησαν εξαήμερη απεργία, η οποία θα είναι η μεγαλύτερη που έχουν πραγματοποιήσει ποτέ, και η οποία, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα μπορούσε να κοστίσει στην οικονομία της χώρας έως και 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Η απεργία που προκήρυξε το συνδικάτο σιδηροδρομικών της χώρας, γνωστό ως GDL, ξεκίνησε την Τρίτη και θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα. Η δράση αυτή έχει ακινητοποιήσει τις περισσότερες επιβατικές και εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές σε εθνικό επίπεδο. Τόσο τα υπεραστικά όσο και τα προαστιακά σιδηροδρομικά δρομολόγια επηρεάζονται από την εργατική δράση.

Η απεργία απορρέει από μια συνεχιζόμενη διαμάχη μεταξύ της GDL και της σιδηροδρομικής εταιρείας Deutsche Bahn σχετικά με τους μισθούς και τα ωράρια εργασίας. Το συνδικάτο έχει ζητήσει μείωση των ωρών εργασίας από 38 σε 35 εβδομαδιαίως και αύξηση των μισθών κατά 555 ευρώ μηνιαίως, επιπλέον μιας εφάπαξ καταβολής 3.000 ευρώ για την αντιστάθμιση του πληθωρισμού. Η απεργιακή κινητοποίηση είναι η τέταρτη που πραγματοποιεί η GDL από το Νοέμβριο.

Ενώ η Deutsche Bahn έκανε αρκετές παραχωρήσεις στην τελευταία προσφορά της προς την GDL, συμπεριλαμβανομένων αυξήσεων μισθών έως και 13% και της δυνατότητας να μειωθεί η εβδομάδα εργασίας κατά μία ώρα από το 2026, το συνδικάτο δήλωσε πως οι προτάσεις ήταν ανεπαρκείς.

Η Deutsche Bahn, εν τω μεταξύ, κατήγγειλε τη νέα απεργία. Η εκπρόσωπος της εταιρείας Anja Broeker χαρακτήρισε την ενέργεια "απεργία κατά της γερμανικής οικονομίας", καθώς τα φορτία που διακινεί η εταιρεία περιλαμβάνουν προμήθειες για σταθμούς παραγωγής ενέργειας, διυλιστήρια και άλλες βιομηχανικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με την Deutsche Bahn, κάθε ημέρα απεργίας κοστίζει στη γερμανική οικονομία "ένα χαμηλό διψήφιο ποσό εκατομμυρίων".

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail