pixabay / LoboStudioHamburg |
Freepen.gr - Η συνεχιζόμενη διαταραχή της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα είναι πιο επιζήμια για τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού από τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19, σύμφωνα με στοιχεία της ναυτιλιακής συμβουλευτικής εταιρείας Sea-Intelligence.
Η Sea-Intelligence ανέλυσε τις τρέχουσες καθυστερήσεις των πλοίων σε σύγκριση με εκείνες των τελευταίων ετών. Τα στατιστικά στοιχεία που εκδόθηκαν την Πέμπτη έδειξαν ότι η μεγαλύτερη διέλευση γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας στη νότια Αφρική, καθώς τα πλοία εκτρέπονται από την Ερυθρά Θάλασσα, έχει ήδη σημαντικότερο αντίκτυπο στα πλοία που είναι διαθέσιμα για να παραλάβουν εμπορευματοκιβώτια στα λιμάνια από ό,τι κατά την περίοδο του Covid-19.
Σύμφωνα με την έκθεση, η τρέχουσα μείωση της χωρητικότητας των πλοίων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη των τελευταίων ετών. Το μόνο μεμονωμένο γεγονός με μεγαλύτερο αντίκτυπο ήταν ο αποκλεισμός της διώρυγας του Σουέζ από το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given για έξι ημέρες το Μάρτιο του 2021. Το περιστατικό αυτό άφησε εκατοντάδες πλοία κολλημένα σε αγκυροβόλια και φέρεται να εμπόδισε το παγκόσμιο εμπόριο κατά 9 δισεκατομμύρια δολάρια για κάθε ημέρα της διακοπής.
Σύμφωνα με το CNBC, η Sea-Intelligence και άλλοι ναυτιλιακοί οργανισμοί εκτιμούν πως περίπου το 10% του παγκόσμιου στόλου είναι σήμερα εκτός λειτουργίας. "Εάν αναπτύσσονταν επιπλέον πλοία, θα μπορούσε να διορθωθεί η ανισορροπία στη διαθεσιμότητα των πλοίων και να αυξηθεί η βεβαιότητα στα δρομολόγια των πλοίων", έγραψε το πρακτορείο.
Η Sea-Intelligence ανέλυσε τις τρέχουσες καθυστερήσεις των πλοίων σε σύγκριση με εκείνες των τελευταίων ετών. Τα στατιστικά στοιχεία που εκδόθηκαν την Πέμπτη έδειξαν ότι η μεγαλύτερη διέλευση γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας στη νότια Αφρική, καθώς τα πλοία εκτρέπονται από την Ερυθρά Θάλασσα, έχει ήδη σημαντικότερο αντίκτυπο στα πλοία που είναι διαθέσιμα για να παραλάβουν εμπορευματοκιβώτια στα λιμάνια από ό,τι κατά την περίοδο του Covid-19.
Σύμφωνα με την έκθεση, η τρέχουσα μείωση της χωρητικότητας των πλοίων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη των τελευταίων ετών. Το μόνο μεμονωμένο γεγονός με μεγαλύτερο αντίκτυπο ήταν ο αποκλεισμός της διώρυγας του Σουέζ από το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given για έξι ημέρες το Μάρτιο του 2021. Το περιστατικό αυτό άφησε εκατοντάδες πλοία κολλημένα σε αγκυροβόλια και φέρεται να εμπόδισε το παγκόσμιο εμπόριο κατά 9 δισεκατομμύρια δολάρια για κάθε ημέρα της διακοπής.
Σύμφωνα με το CNBC, η Sea-Intelligence και άλλοι ναυτιλιακοί οργανισμοί εκτιμούν πως περίπου το 10% του παγκόσμιου στόλου είναι σήμερα εκτός λειτουργίας. "Εάν αναπτύσσονταν επιπλέον πλοία, θα μπορούσε να διορθωθεί η ανισορροπία στη διαθεσιμότητα των πλοίων και να αυξηθεί η βεβαιότητα στα δρομολόγια των πλοίων", έγραψε το πρακτορείο.