pixabay / 652234 |
Freepen.gr - Οι διαταραχές στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού που προκαλούνται από τις συνεχιζόμενες εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα θα μπορούσαν να διαρκέσουν για ένα χρόνο, προειδοποίησε ο ιαπωνικός ναυτιλιακός γίγαντας Mitsui OSK Lines (MOL).
Σημαντικοί παίκτες της ναυτιλιακής βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης της MOL, σταμάτησαν προσωρινά να χρησιμοποιούν τη διώρυγα του Σουέζ, μια κρίσιμη θαλάσσια εμπορική οδό που συνδέει τη Μεσόγειο Θάλασσα με την Ερυθρά Θάλασσα και αποτελεί ζωτική θαλάσσια οδό για την ενέργεια και τα φορτία μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Αυτό ακολούθησε δεκάδες επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη και πυραύλους που πραγματοποίησαν οι αντάρτες Χούτι με έδρα την Υεμένη στην Ερυθρά Θάλασσα από την έναρξη του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς τον Οκτώβριο.
"Είναι ένα ιστορικό γεγονός", δήλωσε ο πρόεδρος της MOL, Takeshi Hashimoto, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, αναφερόμενος στη διακοπή της διέλευσης από τους ναυτιλιακούς φορείς.
"Η κατάσταση θα συνεχιστεί τουλάχιστον για τους επόμενους δύο ή τρεις μήνες. Και ως χειρότερο σενάριο, έξι μήνες ή ένα χρόνο", σημείωσε. Η MOL είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο με στόλο περίπου 800 πλοίων.
Προς το παρόν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα πλοία για να αντιμετωπιστεί η διαταραχή, σύμφωνα με τον Hashimoto. Ωστόσο, εάν η παγκόσμια οικονομία ξαφνικά αναπτυχθεί και αυξηθεί η ζήτηση για αγαθά, θα υπάρξει έλλειψη ναυτιλιακής χωρητικότητας, προειδοποίησε.
"Είναι ένα ιστορικό γεγονός", δήλωσε ο πρόεδρος της MOL, Takeshi Hashimoto, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, αναφερόμενος στη διακοπή της διέλευσης από τους ναυτιλιακούς φορείς.
"Η κατάσταση θα συνεχιστεί τουλάχιστον για τους επόμενους δύο ή τρεις μήνες. Και ως χειρότερο σενάριο, έξι μήνες ή ένα χρόνο", σημείωσε. Η MOL είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο με στόλο περίπου 800 πλοίων.
Προς το παρόν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα πλοία για να αντιμετωπιστεί η διαταραχή, σύμφωνα με τον Hashimoto. Ωστόσο, εάν η παγκόσμια οικονομία ξαφνικά αναπτυχθεί και αυξηθεί η ζήτηση για αγαθά, θα υπάρξει έλλειψη ναυτιλιακής χωρητικότητας, προειδοποίησε.