Ήταν η καταστροφή της Γέφυρας Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη κάποιο είδος προειδοποίησης για την Αμερική;

Λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν εμφανιστεί το πιο δυσοίωνο σημάδι σε ολόκληρη την ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών πάνω από τα κεφάλια μας, μια γέφυρα που πήρε το όνομά του από τον συγγραφέα του κειμένου του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ κατέρρευσε αφού μια βασική δομή υποστήριξης χτυπήθηκε από ένα τεράστιο φορτηγό πλοίο. Το "The Star-Spangled Banner" είναι ο πιο γνωστός εθνικός ύμνος σε ολόκληρο τον πλανήτη και είναι ένα από τα πιο αγαπημένα εθνικά μας σύμβολα. Κάποιοι έχουν υποστηρίξει πως η κατάρρευση της γέφυρας Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη συμβολίζει την κατάρρευση της ίδιας της Αμερικής. Εάν αυτό είναι αλήθεια, θα ήταν δυνατόν η καταστροφή αυτής της γέφυρας να ήταν ένα είδος προειδοποίησης για την Αμερική;

Michael Snyder - themostimportantnews.com / Παρουσίαση Freepen.gr

Η κυβέρνηση Μπάιντεν επιμένει ότι η κατάρρευση της γέφυρας Φράνσις Σκοτ ​​Κι ήταν απλώς ένα ατύχημα.

Ίσως αυτό είναι αλήθεια.

Αλλά όπως μπορείτε να δείτε από αυτό το βίντεο, το φορτηγό πλοίο που κατέβασε τη γέφυρα χρειάστηκε να κάνει μια πολύ ακριβή στροφή για να χτυπήσει τη δομή στήριξης που εμβόλισε.

Αποδεικνύεται ότι το συγκεκριμένο φορτηγό πλοίο ανήκει σε μια εταιρεία γνωστή ως Synergy Marine Group
Με το όνομα Dali, το σκάφος μήκους 948 ποδιών που χτύπησε τη γέφυρα διαχειρίζεται η Synergy Marine Group, μια εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη με περισσότερα από 660 πλοία υπό διαχείριση σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Ο όμιλος είπε ότι το πλοίο διαχειριζόταν η εταιρεία ναυλωμένων σκαφών Synergy Group και ναυλώθηκε από τον δανικό ναυτιλιακό γίγαντα Maersk την στιγμή του συμβάντος, που οδήγησε οχήματα και ανθρώπους να πέσουν στον ποταμό Patapsco.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, διακηρύσσουν ευθαρσώς πως είναι βαθιά αφοσιωμένοι στην DEI:
Η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη (DEI) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής για τους ανθρώπους του Synergy Marine Group, πολύ απλά επειδή αυτό είναι το σωστό και αντηχεί με το ήθος του οργανισμού για την οικοδόμηση ενός συνεργατικού εργασιακού περιβάλλοντος.

«Όλοι στο πλοίο» είναι η γνωστή κραυγή στην προκυμαία που χρησιμοποιήθηκε για να πει στους επιβάτες –και μερικές φορές και στο πλήρωμα– ότι έπρεπε να ανέβουν γρήγορα καθώς το πλοίο θα έπλεε σύντομα, και οι ενθαρρυντικοί, περιεκτικοί και συλλογικοί τενόροι του είναι ξεκάθαροι στο Global Maritime Forum’s All Aboard Alliance.

Η Synergy υποστηρίζει πλήρως τη Συμμαχία για μια ποικιλόμορφη, δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς Ναυτιλιακή Βιομηχανία, η οποία συγκεντρώνει τους ηγέτες του κλάδου που έχουν δεσμευτεί να συνεχίσουν το ταξίδι της DEI στην οικοδόμηση ενός καινοτόμου και βιώσιμου ναυτιλιακού τομέα για τον οποίο όλοι μπορούν να είναι περήφανοι.
Είναι αυτό ένα ακόμη παράδειγμα όπου το DEI πρέπει να γράφεται "DIE";

Επίσης, αποκαλύφθηκε ότι ο πλοίαρχος του σκάφους είναι Ουκρανός:
Η ναυτιλιακή εταιρεία εύρεσης εργασίας BalticShipping δείχνει πως ο καπετάνιος του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι Ουκρανός.
Αυτό σίγουρα φέρνει μια διαφορετική τροπή στα πράγματα, έτσι δεν είναι;

Σε αυτή τη φάση, δε γνωρίζουμε αν ο Ουκρανός καπετάνιος βρισκόταν στο πλοίο τη στιγμή του ατυχήματος ή όχι.

Αλλά αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το πλοίο ενεπλάκη σε σοβαρό ατύχημα στο παρελθόν:
Το πλοίο που πρωταγωνίστησε στη συντριβή της Τρίτης, Dali, ενεπλάκη σε τουλάχιστον ένα προηγούμενο ατύχημα όταν προσέκρουσε σε προβλήτα πλοίων στο Βέλγιο.

Αυτό το περιστατικό του 2016 συνέβη καθώς το Dali έφευγε από το λιμάνι της Αμβέρσας και χτύπησε μια προβλήτα φόρτωσης από πέτρα, προκαλώντας ζημιά στην πρύμνη του πλοίου, σύμφωνα με το VesselFinder.com, έναν ιστότοπο που παρακολουθεί πλοία σε όλο τον κόσμο. Μια έρευνα διαπίστωσε πως οφείλεται σε ένα λάθος που έκανε ο πλοίαρχος και ο πιλότος του πλοίου.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το τελευταίο περιστατικό ήταν απλώς άλλο ένα ατύχημα.

Αλλά υπάρχουν πολλοί που υποδηλώνουν ότι δολοφονικές δυνάμεις έκαναν τη δουλειά.

Για παράδειγμα, η Lara Logan αναφέρει πως οι πηγές της πιστεύουν ότι αυτή ήταν μια «απολύτως λαμπρή στρατηγική επίθεση»:
Πολλαπλές πηγές πληροφοριών: Η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης ήταν μια «απολύτως λαμπρή στρατηγική επίθεση» σε κρίσιμες υποδομές των ΗΠΑ –πιθανότατα στον κυβερνοχώρο– και οι υπηρεσίες πληροφοριών μας το γνωρίζουν. Με όρους πληροφοριακού πολέμου, απλώς χώρισαν τις ΗΠΑ κατά μήκος της γραμμής Mason Dixon ακριβώς όπως ο Εμφύλιος Πόλεμος.
Σε μια εκτεταμένη ανάρτηση στο Twitter , η Λόγκαν μπήκε σε τεράστιες λεπτομέρειες σχετικά με το τι της λένε οι πηγές της:
Μην κάνετε λάθος: αυτή ήταν μια εξαιρετική επίθεση από άποψη σχεδιασμού, χρόνου και εκτέλεσης.

Τα δύο κρίσιμα στοιχεία σε αυτή τη γέφυρα είναι οι δύο φέροντες πυλώνες σε κάθε άκρο, πιο κοντά στην ακτή. Είναι μεγαλύτερα, παχύτερα και βαθύτερα από οτιδήποτε άλλο. Αυτά είναι τα σημεία αγκύρωσης και ήξεραν ότι το χτύπημα ενός από τα δύο θα ήταν θανατηφόρα πληγή για την ακεραιότητα της γέφυρας.

Μισό μίλι γέφυρας πέρασε στο ποτάμι - πιθανότατα θα πρέπει να χτίσετε μια νέα. Επίσης, προκάλεσε τόσο μεγάλη ζημιά στη δομική ακεραιότητα του κάτω μέρους από σκυρόδεμα που δεν μπορείτε να τη δείτε και δεν θα τη μάθετε μέχρι να διαλυθούν τα συντρίμμια. Η δομική καταστροφή είναι πιθανή απόλυτη.

Επίθεση απόλυτα στοχευμένη.

«Έχουν βρει πώς να μας ρίξουν κάτω. Όσο μείνετε μακριά από τα δόντια του στρατού των ΗΠΑ, μπορείτε να ξεχωρίσετε τις ΗΠΑ. Είμαστε αλαζονικοί και αδαείς – θανατηφόρος συνδυασμός. Ο Ομπάμα είπε πως θα άλλαζαν ριζικά την Αμερική και το έκαναν. Είμαστε σε μια βόλτα ελεύθερης πτώσης σε ένα τρενάκι λούνα παρκ αυτή την στιγμή – χωρίς φρένα – απλώς ανεβάζουμε ταχύτητα.”

Το βίντεο δείχνει ότι το φορτηγό πλοίο δεν μπήκε ποτέ στη λωρίδα προσέγγισης στο κανάλι. Πρέπει να είσαι στο κανάλι πριν μπεις σε αυτή την στροφή. Η τοποθεσία ήταν ακριβής/σκόπιμη: επιλέξτε μια στροφή στο ποτάμι όπου πρέπει να επιβραδύνετε και να αφοσιωθείτε – αφού αφοσιωθείτε σε αυτήν την περιοχή, δεν υπάρχει αρκετός χώρος για ελιγμούς.

Θα έπρεπε να είχε έναν πιλότο στο λιμάνι για να πιλοτάρει το σκάφος. Δεν πρέπει να διασχίσετε κανένα εμπόδιο χωρίς τον πιλότο του λιμανιού.

Επέλεξαν μια πανσέληνο ώστε να έχουν τη μέγιστη παλιρροιακή μετατόπιση - άνοδο και πτώση. Γρήγορη ροή σε αυτό το ποτάμι μια κανονική μέρα και είχε πολύ βροχή πρόσφατα, οπότε το νερό κινούνταν ήδη με καλό ρυθμό.

Χτυπήστε το με αρκετή κινητική ενέργεια για να χτυπήσετε τον φέροντα πυλώνα κάτω από τον αυτοκινητόδρομο – κάτι που εξασθενεί θανάσιμα το άνοιγμα και στη συνέχεια το 50 τοις εκατό της γέφυρας έπεσε στο νερό.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες όταν το κοιτάς – έτσι διδάσκεις στους ανθρώπους πώς να κάνουν αυτού του είδους την επίθεση και υπάρχουν τόσο λίγοι άνθρωποι στο σύστημα που το γνωρίζουν αυτό. Έχουμε μια ομάδα Junior πανεπιστημίου στο γήπεδο.

Τεράστια εμπόδιο πλοήγησης. Τεράστιος υλικοτεχνικός εφιάλτης για να το καθαρίσει αυτό.

Αναδεικνύει πολλά καλά σημεία.

Ακόμα κι αν μια ομάδα τρομοκρατών είχε σχεδιάσει να ρίξει σκόπιμα τη γέφυρα, θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο για αυτούς να κάνουν καλύτερη δουλειά.

Σε μια άλλη σημείωση, το Now The End Begins επισημαίνει ότι η ταινία καταστροφής του Netflix με τίτλο «Leave The World Behind» περιλάμβανε φορτηγά πλοία που προκάλεσαν χάος αποπλέοντας εκτός πορείας:
Στις 22 Νοεμβρίου 2023, έγινε η επίσημη κυκλοφορία της ταινίας «Leave The World Behind» της οποίας η παραγωγή και το σενάριο είναι από κοινού από τον Barack και τη Michelle Obama. Το πρώτο πράγμα που συμβαίνει σε αυτήν την ταινία είναι η διακοπή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας. Ακριβώς 3 μήνες μετά την επόμενη μέρα, στις 22 Φεβρουαρίου 2024, για 13 ώρες η Αμερική βρισκόταν στα χέρια μιας άνευ προηγουμένου και ανεξήγητης διακοπής της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας . Το δεύτερο πράγμα που συνέβη στην ταινία Ομπάμα ήταν η συγκλονιστική εμφάνιση φορτηγών πλοίων που έπλευσαν εκτός πορείας, προκαλώντας χάος. Σήμερα στη Βαλτιμόρη, ένα ξένο φορτίο που μεταφέρθηκε έπεσε πάνω και εξαφάνισε την τεράστια γέφυρα Francis Scott Key μήκους 1,6 μιλίων στη Βαλτιμόρη του Μέριλαντ. Αυτό είναι 2-στα-2, σύμπτωση;
Μπορείτε να δείτε ένα σύντομο απόσπασμα ενός από αυτά τα φορτηγά πλοία στο τρέιλερ της ταινίας εδώ.

Πρόκειται για περίπτωση ζωής που μιμείται την τέχνη ή η τέχνη μιμείται τη ζωή;

Ο στρατηγός Flynn χρησιμοποιεί τον όρο «συμβάν του μαύρου κύκνου» για να περιγράψει αυτό που μόλις συνέβη στη Βαλτιμόρη.

Και φαίνεται να σκέφτεται ότι μπορεί να εμπλέκονται τρομοκράτες.

Θα δούμε.

Αλλά σε κάθε περίπτωση, νομίζω πως είναι πολύ περίεργο το γεγονός ότι από όλες τις γέφυρες στην Αμερική πήρε το όνομά της από τον συγγραφέα του κειμένου του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ που χτυπήθηκε.

Αν αυτή η γέφυρα προοριζόταν να αντιπροσωπεύει την Αμερική, νομίζω πως είναι πολύ κακό σημάδι ότι μόλις κατέρρευσε.

Και σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, η Μεγάλη Αμερικανική Έκλειψη του 2024 θα ολοκληρώσει το γιγάντιο «Χ» πάνω από την Αμερική που ξεκίνησε η Μεγάλη Αμερικανική Έκλειψη του 2017.

Υπάρχουν πολλοί που κοροϊδεύουν τη μακρά σειρά των «συμπτώσεων» που έχουμε δει, αλλά είναι αυτοί που πρέπει να προσέξουν περισσότερο από όλα.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail