Οπισθοδρόμηση για το Γκντανσκ της Πολωνίας καθώς τα φορτία της Ασίας εκτρέπονται στη Γερμανία

Port of Gdańsk (Source: portalmorski.pl)
Freepen.gr - Η απόφαση ενός παγκόσμιου ηγέτη της ναυτιλίας θα επηρεάσει το πολωνικό λιμάνι του Γκντανσκ, καθώς σχεδιάζει να ανακατευθύνει τα δρομολόγια μεταφοράς του προς τη Γερμανία από το επόμενο έτος. Η κίνηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα το Γκντανσκ να χάσει τις απευθείας μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία προς όφελος των γερμανικών λιμανιών, αλλάζοντας τη δυναμική στη Βαλτική και τη Βόρεια Θάλασσα, σημειώνει το REMIX.

Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk και η γερμανική Hapag-Lloyd συμφώνησαν για μια μακροπρόθεσμη συνεργασία, σηματοδοτώντας μια σημαντική αναδιάταξη δυνάμεων στη Βαλτική Θάλασσα. Οι εταιρείες δήλωσαν πως η νέα στρατηγική τους έχει σχεδιαστεί για να συντομεύσει τους χρόνους παράδοσης και να ενισχύσει την ευελιξία. Σύμφωνα με το οικονομικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Money.pl, αυτό θα μειώσει πρακτικά στο μισό το δίκτυο σύνδεσης, επηρεάζοντας άμεσα το λιμάνι του Γκντανσκ.

"Η μείωση του αριθμού των λιμένων στη γραμμή εξυπηρέτησης ενισχύει σημαντικά την αξιοπιστία του χρονοδιαγράμματος", δήλωσε ο Reiner Horn, εκπρόσωπος της Maersk στην Ευρώπη. Μέχρι τώρα, το Γκντανσκ δεχόταν μεγάλα μπλε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Maersk που προέρχονταν απευθείας από την Ασία. Μετά από αυτές τις αλλαγές, το Γκντανσκ θα μετατραπεί σε τροφοδοτικό λιμάνι, το οποίο θα δέχεται φορτία που μεταφέρονται από κύρια λιμάνια όπως το Wilhelmshaven και το Bremerhaven στη Γερμανία.

Όπως τονίζει η Maersk, το Γκντανσκ θα παραμείνει μια σημαντική πύλη προς την Ευρώπη.

"Το Γκέτεμποργκ και το Άαρχους διαθέτουν επίσης τις ειδικές, πολύ γρήγορες και αξιόπιστες υπηρεσίες μεταφοράς. Αυτά τα τρία λιμάνια (Γκντανσκ, Γκέτεμποργκ, Άαρχους) θα παραμείνουν για εμάς πολύ σημαντικές πύλες στις χώρες της Βαλτικής, οι οποίες εξυπηρετούνται από αυτά τα ειδικά και γρήγορα πλοία μεταφοράς. Άλλα λιμάνια της Βαλτικής θα συνεχίσουν να συνδέονται με κανονικές υπηρεσίες τροφοδοσίας, όπως τα μικρότερα λιμάνια της Σουηδίας, της Φινλανδίας και της Δανίας", διαβεβαίωσε ο Rainer Horn.

Η Πολωνία έχει σημαντικές ναυτιλιακές φιλοδοξίες, όπως αποδεικνύεται από την επέκταση του τερματικού σταθμού βαθέων υδάτων στο λιμάνι του Γκντανσκ. Η επέκταση αυτή επέτρεψε στο λιμάνι να φιλοξενήσει πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη σχέδια για την αύξηση της δυναμικότητας διακίνησης του λιμένα σε 4,5 εκατομμύρια TEUs (είκοσι πόδια ισοδύναμες μονάδες). Παρομοίως, ένας νέος τερματικός σταθμός αναπτύσσεται στο λιμάνι της Γκντίνια για την ενίσχυση της εμπορευματικής ικανότητας.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail